7. sayfa (Toplam 10 sayfa)

Re: ist-L.03 » Kuzey Marmara Otoyolu İnşaat Süreci

Gönderilme zamanı: 16 Ağu Çrş, 2017 18:35
gönderen Engin Y
Evet, biraz (!) öngörüsüzlük olmuş o iki şeritli kesim..
Yanlış hatırlamıyorsam, Büyükçekmece sapağından itibaren Kınalı'ya kadar iki gidiş, iki geliş..

İnşallah KMO yapılınca, bu sorun ortadan kalkacak..

Re: ist-L.03 » Kuzey Marmara Otoyolu İnşaat Süreci

Gönderilme zamanı: 16 Ağu Çrş, 2017 18:56
gönderen Kamil16
Engin Y yazdı:Evet, biraz (!) öngörüsüzlük olmuş o iki şeritli kesim..
Yanlış hatırlamıyorsam, Büyükçekmece sapağından itibaren Kınalı'ya kadar iki gidiş, iki geliş..
İnşallah KMO yapılınca, bu sorun ortadan kalkacak..
Bazı yerlerde kısmi tırmanma şeritleri var. Bu yanıltıcı. 8) :?

Otoyolun, Hadımköy - Kınalı arası 2 şeritli.
Kınalı - Edirne arası ise 3 şeritli..

Re: ist-L.03 » Kuzey Marmara Otoyolu İnşaat Süreci

Gönderilme zamanı: 28 Ara Prş, 2017 16:10
gönderen decimus
İstanbul trafiğine çok ciddi katkı yapmasını beklediğimiz fakat yüksek fiyat nedeniyle kimsenin kullanmadığı 3. köprü herkesin malumu.Birçok aracın 1. ve 2. köprüden geçmesinin yasak olması ve 3. köprüden zorunlıu şekilde geçmek zorunda kalmasına rağmen malesef kendi garanti ücretini bile çıkartamıyor.

Bu nedenle Kuzey Marmara Otoyolu yapım çalışmaları hiç kimseyi heycanlandırmıyor.Ne de olsa zorunlu olmadıkça kimsenin kullanmak istemeyeceği 3.köprü ücretlerini de hesaba katarak ciddi anlamda para ödemek zorunda kalacağımız bir yol.Bu proje için bir internet sitesi yapmışlar.(muhtemelen kimse incelemeycek.) :lol:

http://www.marmaraotoyolu.com/

Re: ist-L.03 » Kuzey Marmara Otoyolu İnşaat Süreci

Gönderilme zamanı: 28 Ara Prş, 2017 17:06
gönderen Edil Arda
Ücretsiz tarafta abartılı trafik olduğunda kullanılır sadece. Onu da yol için diyorum, köprü çok alakasız bir yerde.

Re: ist-L.03 » Kuzey Marmara Otoyolu İnşaat Süreci

Gönderilme zamanı: 29 Ara Cum, 2017 10:16
gönderen langur
decimus yazdı:İstanbul trafiğine çok ciddi katkı yapmasını beklediğimiz fakat yüksek fiyat nedeniyle kimsenin kullanmadığı 3. köprü herkesin malumu.Birçok aracın 1. ve 2. köprüden geçmesinin yasak olması ve 3. köprüden zorunlıu şekilde geçmek zorunda kalmasına rağmen malesef kendi garanti ücretini bile çıkartamıyor.

Bu nedenle Kuzey Marmara Otoyolu yapım çalışmaları hiç kimseyi heycanlandırmıyor.Ne de olsa zorunlu olmadıkça kimsenin kullanmak istemeyeceği 3.köprü ücretlerini de hesaba katarak ciddi anlamda para ödemek zorunda kalacağımız bir yol.Bu proje için bir internet sitesi yapmışlar.(muhtemelen kimse incelemeycek.) :lol:

http://www.marmaraotoyolu.com/
Sorunlar herkesin malumu. Çok sıkıntılı bir proje olduğu muhakkak. Ancak AGA grup ile muhattap olmak zorunda kalan bizler için bu web sitesi bile sevindirici! bir gelişme. "Hiç olmazsa" bir site yapmışlar lütfedip. Diğer taraftan bu projenin benim için tek cazip tarafı; Kınalı-Odayeri bağlantısının tamamlanıp Mahmutbey gişeleri civarında oluşan ve Basın Ekspress trafiğinin canına okuyan saçma trafiği ortadan kaldırmaya namzet oluşu. Ondan ötesiyle ilgilenmiyorum. Tabii yeni hava alanı açılması ve yerleşimin kuzeye kayması gibi faktörler oradaki durumu değiştirecek bence.
Bakan Bey'in TRT''deki bir röportajında verdiği rakamlara bakarak (2019'da Odayeri-Çatalca açıldığında 3. Köprü'ye ek bir trafik daha gelecek. Zaten halihazırda 80.000-100.000 arası geçir var demişti, ki garanti rakamında 135.000 olduğunu söyledi.) popülasyonun artacağından ve bir seneye kalmaz garanti rakamın tutturulmaya başlanacağından bahsedilebilir anlaşılan (Bakan Bey'in rakamlarına göre)
Projenin yapılması, işletilmesi ile ilgili sorunları değiştirmez tabii ki bu durum. Bugün bile rakamlar tutmuş olsa zaten finansman modeli bile bence başlı başına sorunlu o ayrı. Ama şehir etap etap kuzeye taşınırsa bundan 50 sene sonra "İyi ki bu yollar buraya zamanında yapılmış" demek zorunda kalır mı insanlar onu da bilemedim açıkçası :)

Re: ist-L.03 » Kuzey Marmara Otoyolu İnşaat Süreci

Gönderilme zamanı: 30 Ara Cmt, 2017 11:37
gönderen decimus
Ancak AGA grup ile muhattap olmak zorunda kalan bizler için bu web sitesi bile sevindirici! bir gelişme.
Aga grup konusunda çok haklısın. 8) 8) 8)

Henüz insanlar farkında değil herkes Aga grup çalışıyor falan zannediyor ama sözleşme süresi dolunca ve proje bitmeyince o zaman herkes başını taşlara vuracak ama iş işten geçmiş olacak.

Benim merak ettiğim konu M5'de Doğuş hattın TAMAMINI 2015 de açıcam dedi ama 2018 ortasında açacak gibi görünüyor.Yani 3 yıl (1095 güncük) geciktirdi.Acaba aga enerji bu kırılması imkansız gecikmeyi aşabilecek mi yoksa 1-2 yıl mı gecikecek ? :shock: :shock:

Re: ist-L.03 » Kuzey Marmara Otoyolu İnşaat Süreci

Gönderilme zamanı: 15 Oca Pzt, 2018 07:11
gönderen Esat
bu yolun Çatalca-Göktürk arasının tamamlanarak hizmete açıldığı bilgisini okudum bir yerde, herhangi bir açılış falan olmadı galiba? Ya da bilgi de bir eksiklik mi var acaba

Re: ist-L.03 » Kuzey Marmara Otoyolu İnşaat Süreci

Gönderilme zamanı: 15 Oca Pzt, 2018 16:30
gönderen Engin Y
Abi,

Eskiden bir devlet yolu vardı, Göktürk'ten Terkos'a (Durusu) ve sonrasında da Çatalca'ya gidilmesini sağlayan; yolun Tayakadın civarındaki kesimi, 3. Havalimanı inşaatı yüzünden iki veya üç yıldır kapalıydı..
Tayakadın'a gelmeden mecburen Arnavutköy'ün içinden geçmek zorunda kalınıyordu ve o yol -hafriyat kamyonlarının da etkisiyle- çok kötü koşullara sahipti..

Şimdi o yolun birer şerit olarak açıldığını okudum, yaz aylarında da galiba eskisi gibi üçer şerit olacakmış..

Uzun lafın kısası, açıldığı söylenen yol, eskiden zaten var olan devlet yoludur..
Kuzey Marmara Otoyolu da bu hizmete giren devlet yolunun hemen yakınında ve bu civarda bu yola paralel olarak ilerleyecek..

İki yolu şuradan görebilirsin abi: http://wikimapia.org/m/#lat=41.2444395& ... 2&l=36&m=b

Re: ist-L.03 » Kuzey Marmara Otoyolu İnşaat Süreci

Gönderilme zamanı: 15 Oca Pzt, 2018 16:34
gönderen Esat
Eyvallah Engin sağolasın, geçen sene Arnavutköy e bir gitmiştim ve gerçekten rezalet bir trafik vardı demek ki sebebi buymuş. Teşekkürler.

Re: ist-L.03 » Kuzey Marmara Otoyolu İnşaat Süreci

Gönderilme zamanı: 27 Eyl Prş, 2018 08:38
gönderen Engin Y
Gebze Muallimköy'deki İstanbul-İzmir Otoyolu ve İstanbul-Ankara Otoyolu (TEM) kavşağındaki viyadük inşaatları hızlı bir şekilde devam ediyor..
Duyduğuma göre, seçimlere kadar Kuzey Marmara Otoyolu'nun Kurtköy'den bu kavşağa kadar olan bağlantısı tamamlanacakmış..

Yani kesişim noktasının bağlantıları coğrafi yönlere göre aşağıdaki gibi olacak..
- güneyden Osmangazi Köprüsü-Bursa
- kuzeyden Kuzey Marmara Otoyolu-YSS Köprüsü
- batıdan Gebze-İstanbul
- doğudan İzmit-Ankara

Ekleme: Aşağıdaki haritayı Kâmil Bey, Güney Marmara Otoyolu başlığında paylaşmış: http://www.ulasimturkiye.com/viewtopic.php?f=140&t=1573

Buradaki Dilovası yazısının sol üstünde yer alan kesimi kastediyorum, burası açılacakmış seçim öncesinde..

Resim

Re: ist-L.03 » Kuzey Marmara Otoyolu İnşaat Süreci

Gönderilme zamanı: 16 Mar Cmt, 2019 15:07
gönderen kado
Çatalca-Yassıören kesimi için bugün bir açılış töreni düzenlendi.
http://maps.google.com/maps?saddr=%C3%8 ... D&dirflg=d

Mahmutbey'deki bağlantı trafiğinin bitmesine daha ne kadar kaldı şahsen merak etmekteyim.

Re: ist-L.03 » Kuzey Marmara Otoyolu [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 17 Haz Pzt, 2019 21:38
gönderen Engin Y
Bakan, KMO ile TEM bağlantısının bu hafta sonu açılacağını belirtmiş; ama kavşak adı belirtmemiş ve Internet’te aratınca da hangi kavşağı kastettiğini bulamadım..

Yanılıyor olabilirim, ama sanki Çatalca’daki KMO çıkışı ile TEM arasında inşa edilmekte olan kestirme yolu kastediyor..

Haber: https://www.msn.com/tr-tr/havadurumu/ot ... vp-AAD0DcH
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Cahit Turhan, Kuzey Marmara Otoyolu'nun TEM kavşağının bu hafta sonu açılacağını söyledi. Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Cahit Turhan, bu hafta sonunda Kuzey Marmara Otoyolu'nun TEM kavşağını açacaklarını belirterek, "Bu yolun açılması özellikle bu bölgedeki sanayicilerimiz için önemli olacak." dedi.