1. sayfa (Toplam 5 sayfa)

kay-T.03:03 » Kayseray 3.Etap (İldem) İnşaat

Gönderilme zamanı: 09 Mar Cum, 2012 16:20
gönderen Esat
http://www.lojiport.com/haberdetay/Kays ... ladi/32797

Güzergahta düzenlemeler başlamış, ilk etapta hat üzerinde bulunan ağaçlar sökülerek taşınmışlar, umarım en kısa sürede tamamlanarak sistemin gelişiminde önemli bir adım atılır.

Gönderilme zamanı: 26 Nis Prş, 2012 19:30
gönderen cihan ert
Resim

BEYAZŞEHİR-CIRGALAN ARASI ÇALIŞMALARDAN BİR KARE

Gönderilme zamanı: 26 Nis Prş, 2012 19:35
gönderen Esat
Foto için tekrar teşekkürler, bu etapta ilerleme ile ilgili bir yüzde verebilirmisiniz, tahminen daha ne kadarlık iş vardır, İldem etabı için 2012 sonu planlanıyordu diye hatırlıyorum.

Gönderilme zamanı: 26 Nis Prş, 2012 20:50
gönderen cihan ert
Resim

Resim

Gönderilme zamanı: 03 May Prş, 2012 22:48
gönderen cihan ert
Resim

Kayseray ildem hattındaki Beyazşehire dönüş noktası olan bu kavşakta hattın trafikten izole edilerek Samray'daki üst geçit, köprü tarzında geçişi sağlansa daha iyi olmazmı?

bu arada hattın Cırgalan kavşağı-M.Sinan kavşağı arası kazı işleri başlamış durumda.Biraz gecikme yaşandı ama hızlı ilerliyor sanki

Gönderilme zamanı: 03 May Prş, 2012 23:05
gönderen Esat
cihan ert yazdı:Kayseray ildem hattındaki Beyazşehire dönüş noktası olan bu kavşakta hattın trafikten izole edilerek Samray'daki üst geçit, köprü tarzında geçişi sağlansa daha iyi olmazmı?
Kent gereğine göre değişir. Etraf bayağı bir boş, yani oralar tamamen dolup o iki caddenin araba trafiğinden geçilmez hale gelmesi kaç sene alır? Bu süre içerisinde bence insanlar tramvaya alışırlar diye düşünüyorum, kaldı ki en sık seferi 5 dk. da bir olsun, bir de yolun yapısı itibari ile zaten araçlar ile birlikte dönüş yapacak, yani trafik ışığı mantığında da çok aşırı engelleyecek gibi görünmedi bana. Tabi bunu ben kendi fikrime göre söylüyorum, çünkü eğer gerçekten ciddi bir trafik yükü olmayan yol ise o tip yapılara karşıyım.

Ama kentin yöneticileri iyi planlıyorlarsa, oranın geleceğini iyi hesaplamışlarsa, bir kaç sene içinde bu yolda karayolu trafiği içinden çıkılmaz olacaksa geleceğe yatırım için tabii ki viyadük ile dönmesi doğru çözüm olur.

Gönderilme zamanı: 06 May Pzr, 2012 09:49
gönderen cihan ert
Resim
Resim
Resim

Gönderilme zamanı: 06 May Pzr, 2012 14:26
gönderen Esat
Resim

Bu resimde görülen kısımda açılmış alanın ortasında beton bir zemin var gibi, bu kesimde tüm deplase işleri bitti mi? Daha doğrusu şöyle sorayım o beton olarak gördüğüm şey hat için hazırlanmış zemin kısmımı bilginiz varmı?

Gönderilme zamanı: 06 May Pzr, 2012 14:51
gönderen alabay
Yoksa istasyon plâtformu için zemin mi? Beklenmedik temiz bir çalışma, hiç Bursa’yı falan andırmıyor :-)

Gönderilme zamanı: 06 May Pzr, 2012 14:59
gönderen Esat
İstasyon için platform olduğunu sanmıyorum Başar, bir tramvay durağı için fazlası ile geniş ve yanında geriye kalan alan ancak bisiklet yolu olur :)

Gönderilme zamanı: 06 May Pzr, 2012 21:31
gönderen cihan ert
Bu resimde görülen kısımda açılmış alanın ortasında beton bir zemin var gibi, bu kesimde tüm deplase işleri bitti mi? Daha doğrusu şöyle sorayım o beton olarak gördüğüm şey hat için hazırlanmış zemin kısmımı bilginiz varmı?
Evet burası hattın zemini için hazırlanmış beton bölümdür.Kazısı yapıldıktan sonra agrega(çakıl) dolgu malzemesiyle zemin iyileştirmesi yapılıp üzerine bu beton dökülüyor ve daha sonra bu betonun iki tarafına oluk şeklinde betondan kanallar yapılıyor.ilerleyen günlerde o şekildede fotolarız.

Gönderilme zamanı: 06 May Pzr, 2012 21:42
gönderen Esat
cihan ert yazdı:
Bu resimde görülen kısımda açılmış alanın ortasında beton bir zemin var gibi, bu kesimde tüm deplase işleri bitti mi? Daha doğrusu şöyle sorayım o beton olarak gördüğüm şey hat için hazırlanmış zemin kısmımı bilginiz varmı?
Evet burası hattın zemini için hazırlanmış beton bölümdür.Kazısı yapıldıktan sonra agrega(çakıl) dolgu malzemesiyle zemin iyileştirmesi yapılıp üzerine bu beton dökülüyor ve daha sonra bu betonun iki tarafına oluk şeklinde betondan kanallar yapılıyor.ilerleyen günlerde o şekildede fotolarız.
Kablo kanalları falan olsa gerek, bir de yağmur suyu atık kanalı yapılıyor bildiğim kadarı ile. Bir de sormak istediğim başka bir şey daha var, gerçi mevcut hat ile ilgili ama, işletmedeki sistemin toplu taşımaya ne kadar bir katkısı oldu sizce, yani güzergah üzerindeki diğer toplu taşıma araçlarında bir azalma sağlandı mı ya da özel araçla yolculukta bu konularda yayınlanmış bir bilgi ya da gözle görülür bir şeyler varmı? Buradan kıyasla yapımı devam eden bu hatlarında faydasını belki biraz hayalide olsa ölçme şansımız olabilir.