kay-T.03:03 » Kayseray 3.Etap (İldem) İnşaat Süreci

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

kay-T.03:03 » Kayseray 3.Etap (İldem) İnşaat

Mesaj gönderen Esat » 09 Mar Cum, 2012 16:20

http://www.lojiport.com/haberdetay/Kays ... ladi/32797

Güzergahta düzenlemeler başlamış, ilk etapta hat üzerinde bulunan ağaçlar sökülerek taşınmışlar, umarım en kısa sürede tamamlanarak sistemin gelişiminde önemli bir adım atılır.
En son Esat tarafından 10 Ara Sal, 2013 18:25 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

cihan ert
Aylık Paso
Mesajlar: 31
Kayıt: 13 Ağu Cmt, 2011 14:17

Mesaj gönderen cihan ert » 26 Nis Prş, 2012 19:30

Resim

BEYAZŞEHİR-CIRGALAN ARASI ÇALIŞMALARDAN BİR KARE

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 26 Nis Prş, 2012 19:35

Foto için tekrar teşekkürler, bu etapta ilerleme ile ilgili bir yüzde verebilirmisiniz, tahminen daha ne kadarlık iş vardır, İldem etabı için 2012 sonu planlanıyordu diye hatırlıyorum.

cihan ert
Aylık Paso
Mesajlar: 31
Kayıt: 13 Ağu Cmt, 2011 14:17

Mesaj gönderen cihan ert » 26 Nis Prş, 2012 20:50

Resim

Resim

cihan ert
Aylık Paso
Mesajlar: 31
Kayıt: 13 Ağu Cmt, 2011 14:17

Mesaj gönderen cihan ert » 03 May Prş, 2012 22:48

Resim

Kayseray ildem hattındaki Beyazşehire dönüş noktası olan bu kavşakta hattın trafikten izole edilerek Samray'daki üst geçit, köprü tarzında geçişi sağlansa daha iyi olmazmı?

bu arada hattın Cırgalan kavşağı-M.Sinan kavşağı arası kazı işleri başlamış durumda.Biraz gecikme yaşandı ama hızlı ilerliyor sanki

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 03 May Prş, 2012 23:05

cihan ert yazdı:Kayseray ildem hattındaki Beyazşehire dönüş noktası olan bu kavşakta hattın trafikten izole edilerek Samray'daki üst geçit, köprü tarzında geçişi sağlansa daha iyi olmazmı?
Kent gereğine göre değişir. Etraf bayağı bir boş, yani oralar tamamen dolup o iki caddenin araba trafiğinden geçilmez hale gelmesi kaç sene alır? Bu süre içerisinde bence insanlar tramvaya alışırlar diye düşünüyorum, kaldı ki en sık seferi 5 dk. da bir olsun, bir de yolun yapısı itibari ile zaten araçlar ile birlikte dönüş yapacak, yani trafik ışığı mantığında da çok aşırı engelleyecek gibi görünmedi bana. Tabi bunu ben kendi fikrime göre söylüyorum, çünkü eğer gerçekten ciddi bir trafik yükü olmayan yol ise o tip yapılara karşıyım.

Ama kentin yöneticileri iyi planlıyorlarsa, oranın geleceğini iyi hesaplamışlarsa, bir kaç sene içinde bu yolda karayolu trafiği içinden çıkılmaz olacaksa geleceğe yatırım için tabii ki viyadük ile dönmesi doğru çözüm olur.

cihan ert
Aylık Paso
Mesajlar: 31
Kayıt: 13 Ağu Cmt, 2011 14:17

Mesaj gönderen cihan ert » 06 May Pzr, 2012 09:49

Resim
Resim
Resim

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 06 May Pzr, 2012 14:26

Resim

Bu resimde görülen kısımda açılmış alanın ortasında beton bir zemin var gibi, bu kesimde tüm deplase işleri bitti mi? Daha doğrusu şöyle sorayım o beton olarak gördüğüm şey hat için hazırlanmış zemin kısmımı bilginiz varmı?

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5555
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 06 May Pzr, 2012 14:51

Yoksa istasyon plâtformu için zemin mi? Beklenmedik temiz bir çalışma, hiç Bursa’yı falan andırmıyor :-)

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 06 May Pzr, 2012 14:59

İstasyon için platform olduğunu sanmıyorum Başar, bir tramvay durağı için fazlası ile geniş ve yanında geriye kalan alan ancak bisiklet yolu olur :)

cihan ert
Aylık Paso
Mesajlar: 31
Kayıt: 13 Ağu Cmt, 2011 14:17

Mesaj gönderen cihan ert » 06 May Pzr, 2012 21:31

Bu resimde görülen kısımda açılmış alanın ortasında beton bir zemin var gibi, bu kesimde tüm deplase işleri bitti mi? Daha doğrusu şöyle sorayım o beton olarak gördüğüm şey hat için hazırlanmış zemin kısmımı bilginiz varmı?
Evet burası hattın zemini için hazırlanmış beton bölümdür.Kazısı yapıldıktan sonra agrega(çakıl) dolgu malzemesiyle zemin iyileştirmesi yapılıp üzerine bu beton dökülüyor ve daha sonra bu betonun iki tarafına oluk şeklinde betondan kanallar yapılıyor.ilerleyen günlerde o şekildede fotolarız.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 06 May Pzr, 2012 21:42

cihan ert yazdı:
Bu resimde görülen kısımda açılmış alanın ortasında beton bir zemin var gibi, bu kesimde tüm deplase işleri bitti mi? Daha doğrusu şöyle sorayım o beton olarak gördüğüm şey hat için hazırlanmış zemin kısmımı bilginiz varmı?
Evet burası hattın zemini için hazırlanmış beton bölümdür.Kazısı yapıldıktan sonra agrega(çakıl) dolgu malzemesiyle zemin iyileştirmesi yapılıp üzerine bu beton dökülüyor ve daha sonra bu betonun iki tarafına oluk şeklinde betondan kanallar yapılıyor.ilerleyen günlerde o şekildede fotolarız.
Kablo kanalları falan olsa gerek, bir de yağmur suyu atık kanalı yapılıyor bildiğim kadarı ile. Bir de sormak istediğim başka bir şey daha var, gerçi mevcut hat ile ilgili ama, işletmedeki sistemin toplu taşımaya ne kadar bir katkısı oldu sizce, yani güzergah üzerindeki diğer toplu taşıma araçlarında bir azalma sağlandı mı ya da özel araçla yolculukta bu konularda yayınlanmış bir bilgi ya da gözle görülür bir şeyler varmı? Buradan kıyasla yapımı devam eden bu hatlarında faydasını belki biraz hayalide olsa ölçme şansımız olabilir.

Kilitli

“Tramvay Projeleri, İhaleler, İnşaatlar” sayfasına dön