1. sayfa (Toplam 19 sayfa)

ist-T.03:05 » T5 Eminönü-Alibeyköy Tramvay Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 30 Haz Prş, 2016 11:00
gönderen decimus
Alibeykoy-Eminönü tramvay hattı ihalesi sonucu belli olmuş.

RayHaber’in aldığı bilgiye göre ihaleye katılan firmalar ve teklifleri (€) şöyle:

1-Açılım + Akçadağ + KMB 139.925.569,00 (€)
2-Doğuş 152.998.679,88 (€)
3-Kolin + Adfa 198 .498.000,00 (€)
4-Belen + ATZ + Neoray 209.500.000,00 (€)
5-Makyol + Kalyon 214.478.192,02 (€)
6-Gülermak 217.673.155,70 (€)
7-EM + Heitkamp + Rec 219.757.030,15 (€)
8-Alarko 232.651.676,87 (€)

Kaynak :http://www.rayhaber.com/2016/eminonu-al ... le-sonucu/

ist-T.05:03 » Eminönü-Alibeyköy Tramvay Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 20 Tem Çrş, 2016 10:38
gönderen Esat
İhalesi yapılan Eminönü-Alibeyköy tramvay hattı ile ilgili bilgiler bu başlık altında tartışılacaktır.

İhale de kazanan firma açıklanmadı fakat başlığı ayırmak gerekiyor artık, ihale edilen kesimde Eyüp-Bayrampaşa bağlantısı dahil mi bunu bilmiyorum, bildiğimiz kadarı ile güzergah ve istasyon bilgilerini en kısa sürede paylaşırız, bu hatta dair bildiğimiz en spesifik konu katenersiz tramvay hattı olarak inşa edilecek olması.

Re: ist-T.05:03 » Eminönü-Alibeyköy Tramvay Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 20 Tem Çrş, 2016 11:50
gönderen mustafaguler
Tramvayların aküleri baya büyük olacak. 10 küsür km boyunca bu aküler nasıl performans gösterir merak ediyorum doğrusu?

Re: ist-T.05:03 » Eminönü-Alibeyköy Tramvay Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 20 Tem Çrş, 2016 15:33
gönderen Esat
mustafaguler yazdı:Tramvayların aküleri baya büyük olacak. 10 küsür km boyunca bu aküler nasıl performans gösterir merak ediyorum doğrusu?
Burada katenersizden kasıt akülü mü yoksa yerden enerjili mi onu öğrenmek lazım önce, eğer yerden enerjili yani indüksiyonlu sistem ise akü ihtiyacı olmayacak, en azından büyük akü ihtiyacı olmayacak ama Konya' daki gibi bir sistem ise arada akü yükleme için bazı noktalar olabilir, bakalım metro hatları gibi bu hat içinde bir web sitesi yapılacak mı, belki oradan bir takım bilgiler ediniriz.

Re: ist-T.05:03 » Eminönü-Alibeyköy Tramvay Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 21 Tem Prş, 2016 08:30
gönderen mustafaguler
Akülü sistem olur diye düşünüyorum. İstasyonlarda belki katener olur ve yolcu indirme/bindirme yaparken besleme olabilir.

Re: ist-T.05:03 » Eminönü-Alibeyköy Tramvay Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 26 Tem Sal, 2016 11:50
gönderen Mehmet keles
Sistem akülü olmayacak. Üçüncü gizli raydan besleme yapılacak. Yani iki ray ortasına yapılan üçüncü ray'ın araç üzerinde iken enerjilenen sistem olarak yapılacaktır.

Re: ist-T.05:03 » Eminönü-Alibeyköy Tramvay Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 26 Tem Sal, 2016 11:53
gönderen Mehmet keles
tren.jpg

Re: ist-T.05:03 » Eminönü-Alibeyköy Tramvay Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 26 Tem Sal, 2016 11:55
gönderen Mehmet keles
Türkiyede ilk defa yapılacak bir sistem olacak. İlk defa biraz pahalı olur ama bizim sivri milletimiz hemen bu sistemi ülkemize adapte eder ve her yere yaygınlaşır. Hayırlısı olsun.

Re: ist-T.05:03 » Eminönü-Alibeyköy Tramvay Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 27 Tem Çrş, 2016 09:52
gönderen Esat
Bilgiler için teşekkürler Mehmet, akülü sistem bana mantıksız geliyor zaten, İstanbul' a yapılacaksa en modereni yapılmalı :)

Re: ist-T.05:03 » Eminönü-Alibeyköy Tramvay Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 05 Kas Cmt, 2016 13:07
gönderen decimus
Eminönü-Alibeyköy Hattını ihalesini en düşük 2. teklifi veren Doğuş İnşaat Kazanmış.

Kaynak : http://www.rayhaber.com/2016/11/eminonu ... imzalandi/

Umarın en kısa sürede ve en kaliteli şekilde tamamlanır.

Re: ist-T.05:03 » Eminönü-Alibeyköy Tramvay Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 05 Kas Cmt, 2016 14:55
gönderen Esat
Bakalım 2 yıl süre bu 10 km. lik hattın bitişine yetecek mi, yoksa hedef 2019 diye bir senelik sapma göz önüne alınacak mı?

Re: ist-T.05:03 » Eminönü-Alibeyköy Tramvay Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 05 Kas Cmt, 2016 20:34
gönderen kado
M5'i bitiremeyen Doğuş İnşaat yine ihale alıyor. OHL projeyi bir türlü ilerletmiyor ama yıllarca Türkiye'de kalabiliyor. İşini düzgün yapmayan şirketlere hiçbir yaptırım yok..