in-HR.07 » Yeni Delhi'de Monoray Tartışmaları
Gönderilme zamanı: 15 Eyl Cmt, 2012 22:02
Hindistan'ın Yeni Delhi kentinde yapılması planlanan monoray sistemi ile ilgili olarak, işletmecinin eski yöneticisi tarafından bir takım endişeler dile getirilmiş. Mister Sreedharan yapılması planlanan monoray şebekesinin Yeni Delhi metrosunun 3 te 1 kadar kapasiteye sahip olacağı fakat %50 daha yüksek işletme maliyeti getireceğini, bu yüzden çalışmanın fizibıl olmadığını belirtmiş.
Buna karşılık Kentsel Kalkınma (Gelişim) Bakanı da 27 Ağustos'ta Delhi yönetimine 14 yeni monoray koridoru açılması ile ilgili çalışma yapılması için önerge vermiş. Sreedharan ise bunun yerine devam eden 3. faz metro inşaatlarının tamamlanmasından sonra iki ayrı faz halinde bir genişletme planının daha doğru olduğunu düşünüyormuş. 3. faz ile metro hattına yaklaşık 140 km. eklenecekmiş, hükümet 4. faz içerisinde yer alan metro genişletme projesini ya kısaltmak ya da bunların yerine monoray inşa etmek düşüncesinde imiş.
Benim anladığım kadarı ile ülkenin hükümeti ve bizzat Başbakanı metro hatları yerine monoray ağı kurmanın daha mantıklı olduğunu düşünüyormuş fakat eski genel müdür olduğu belirtilen Mr. Sreedharan aynı görüşte değil, 3te1 kapasite ile %50 üzerinde bir işletme maliyetinin yanlış bir adım olacağını dile getirmiş. Firmanın biri monoray aracı satmaya karar verdi herhalde, satabilecekleri her yere monoray pazarlamaya çalışıyorlar
Kaynak
Linke bakan olursa hatalarımı düzeltsin, ben ingilizcesinden tam çakamadım ingilizceyi almancaya çevirttirip oradan baktım, onu da çok bilirim ya
Buna karşılık Kentsel Kalkınma (Gelişim) Bakanı da 27 Ağustos'ta Delhi yönetimine 14 yeni monoray koridoru açılması ile ilgili çalışma yapılması için önerge vermiş. Sreedharan ise bunun yerine devam eden 3. faz metro inşaatlarının tamamlanmasından sonra iki ayrı faz halinde bir genişletme planının daha doğru olduğunu düşünüyormuş. 3. faz ile metro hattına yaklaşık 140 km. eklenecekmiş, hükümet 4. faz içerisinde yer alan metro genişletme projesini ya kısaltmak ya da bunların yerine monoray inşa etmek düşüncesinde imiş.
Benim anladığım kadarı ile ülkenin hükümeti ve bizzat Başbakanı metro hatları yerine monoray ağı kurmanın daha mantıklı olduğunu düşünüyormuş fakat eski genel müdür olduğu belirtilen Mr. Sreedharan aynı görüşte değil, 3te1 kapasite ile %50 üzerinde bir işletme maliyetinin yanlış bir adım olacağını dile getirmiş. Firmanın biri monoray aracı satmaya karar verdi herhalde, satabilecekleri her yere monoray pazarlamaya çalışıyorlar

Kaynak
Linke bakan olursa hatalarımı düzeltsin, ben ingilizcesinden tam çakamadım ingilizceyi almancaya çevirttirip oradan baktım, onu da çok bilirim ya
