de-HT.07 » Berlin-Londra 2014 te Hızlı Tren İle Bağlanı
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18091
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
de-HT.07 » Berlin-Londra 2014 te Hızlı Tren İ
Geçtiğimiz günlerde Fransa ile İngiltere arasında Manş tüneli üzerinden hızlı tren taşımacılığı yapan Eurostar' ın filosunu yenileme haberi içerisinde Alman Demiryolları (DB) nın da Almanya ile İngiltere arasında hızlı tren taşımacılığı yapmak için çalışmalara başladığı ve testlerin sürdüğünü belirtmiştik.
Deutsche Bahn 2013 yılından itibaren Londra' ya düzenli tarifeler ile sefer düzenlemeyi istiyormuş, bu Avrupa' nın giderek daha küçülmeye başladığınında bir göstergesi, işletmeye geçmeden başarısı görülemeyecek bir çalışma ama DB gibi bir firmanın pek boşa kürek çekeceğini de sanmıyorum, zaten haberde de havayolu firmaları ile rekabetten söz ediyor
Haber ve Fotoğraflar www.stern.de adresinden alıntıdır.
Deutsche Bahn 2013 yılından itibaren Londra' ya düzenli tarifeler ile sefer düzenlemeyi istiyormuş, bu Avrupa' nın giderek daha küçülmeye başladığınında bir göstergesi, işletmeye geçmeden başarısı görülemeyecek bir çalışma ama DB gibi bir firmanın pek boşa kürek çekeceğini de sanmıyorum, zaten haberde de havayolu firmaları ile rekabetten söz ediyor
Haber ve Fotoğraflar www.stern.de adresinden alıntıdır.
En son Esat tarafından 24 Eki Pzr, 2010 16:43 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18091
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Valla kıyafetlerinden çıkarttığım ki sizde anlamışsınızdır ülkeleri temsil ediyorlar, Rusya, İspanya, Almanya ve Çin ama neden sadece onlar? Ya da o karede sadece onlarmı denk gelmiş bilemiyorum, ama kesinlikle Hızlı Tren hostesi kıyafeti değil rollerskate sporcusu gibi duruyorlar hatta Çinli olanın kaskı kesinlikle öyle düşünmeme sebep oluyor ya da buz üzerinde oval pistte yapılan bir hız yarışı var onun yarışçıları gibi, HIZ a atfen herhalde böyle bir sunum yapmış olabilirler, diyorum ya gidemedim şu INNOTRANS a içime yer etti yahu
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18091
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Çok iyi cevap Hakan
Bu arada bence pek alakası yok Başar, Güney Kore de üretiyor, Bombardier üretmiyormu? Kanada firması, bence olay Siemens ile alakalı, ne Ruslar ne de Çinliler o aracı tek başlarına yapmadılar, ha o zaman CAF ne ayak diyeceksin, o zamanda topu DB ye atarım DB de hem Çin hemde Rusya ile hızlı tren konusunda beraber işler çevirmiyor mu, İspanya ile zaten beraber çalışıyorlardı, ne bilem bana daha alakalı göründü.
Kızlar iyi hoşta, dünyanın böööle global olması ve küçüldükçe küçülmesine ne diyorsunuz, gerçekten bunca sürat ve bunca kolay bağlantı iyi bir şeymi, ya da hadi konuyu dağıtmayayım Berlin ve Londra' nın demiryolu ile birbirine bağlanması sizce ne kadar önemli?
Bu arada bence pek alakası yok Başar, Güney Kore de üretiyor, Bombardier üretmiyormu? Kanada firması, bence olay Siemens ile alakalı, ne Ruslar ne de Çinliler o aracı tek başlarına yapmadılar, ha o zaman CAF ne ayak diyeceksin, o zamanda topu DB ye atarım DB de hem Çin hemde Rusya ile hızlı tren konusunda beraber işler çevirmiyor mu, İspanya ile zaten beraber çalışıyorlardı, ne bilem bana daha alakalı göründü.
Kızlar iyi hoşta, dünyanın böööle global olması ve küçüldükçe küçülmesine ne diyorsunuz, gerçekten bunca sürat ve bunca kolay bağlantı iyi bir şeymi, ya da hadi konuyu dağıtmayayım Berlin ve Londra' nın demiryolu ile birbirine bağlanması sizce ne kadar önemli?
- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5569
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12
Valla, ben güzel derim de, başkaları tabiîki yine sırf parasal yönünden görecek her şeyi. O yüzden tabiîki Berlin-Londra çoh "önemlih" olacak. Şöyle bir durum da var, uçuşlar azalacak gelecekte. O yüzden şimdiden demiryollarını hazırlıyorlar. Ama genel olarak AB diye bir ülke olacaksa bir gün, yine güzel derim ya, böyle bağlantılar hakikaten önemli olur. Ama son zamanlarda trafik konusunda bayağı siyasetçilerle buluşmalarım olduğu için, hayal kırıklığı nanesini anlatabilirim, o kadar.
Son zamanlarda işlerim yine fazla yoğun, yoksa iki gün evvelki Gotthard baz tüneli ile Basel-Karlsruhe aksı konusuyla ilgili bir toplantıdan anlatırdıµ, ama hoş değildi ...
Son zamanlarda işlerim yine fazla yoğun, yoksa iki gün evvelki Gotthard baz tüneli ile Basel-Karlsruhe aksı konusuyla ilgili bir toplantıdan anlatırdıµ, ama hoş değildi ...
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18091
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Üff doktormu olacan prof mu olacan ne oluyorsan ol sonra gel site ile ilgilen, başlayacam tezine ha bitmedi gitti be.
Valla bencede böyle bir bağlantı önemli ve yanlış okumadıysam gerçekten metinde havayolu ile rekabetten söz ediliyordu, hava yolu her ne kadar hızlı ve konforlu olsa da, bekleme süreleri özelliklede son yıllarda artan güvenlik sorunları nedeni ile gerçek bir eziyet haline gelen uluslararası uçuşlar nedeni ile Avrupa gibi bir anakara bölgesinde demiryolu çok önemli, kalkıştan 10 dk. önce bile varsanız binebiliyorsunuz, ayrıca pek çok ülkenin baş gar larına korkunç erişim imkanları var, yani otobüs hatları, metro ya da demiryolu ya da tramvay hatları ile farklı seçenekler ile garlara erişebiliyorsunuz, havalimanları için bu kadar çok çeşitlilik tüm ülkelerde ya da havalimanlarında mevcut değil, dolayısı ile yeni nesil tüm trenlerin sunduğu konforuda göz önüne alırsak demiryollarının kısa mesafe hatta bazı orta mesafelerde dahi havayollarını yenmesi bence çok normal.
Valla bencede böyle bir bağlantı önemli ve yanlış okumadıysam gerçekten metinde havayolu ile rekabetten söz ediliyordu, hava yolu her ne kadar hızlı ve konforlu olsa da, bekleme süreleri özelliklede son yıllarda artan güvenlik sorunları nedeni ile gerçek bir eziyet haline gelen uluslararası uçuşlar nedeni ile Avrupa gibi bir anakara bölgesinde demiryolu çok önemli, kalkıştan 10 dk. önce bile varsanız binebiliyorsunuz, ayrıca pek çok ülkenin baş gar larına korkunç erişim imkanları var, yani otobüs hatları, metro ya da demiryolu ya da tramvay hatları ile farklı seçenekler ile garlara erişebiliyorsunuz, havalimanları için bu kadar çok çeşitlilik tüm ülkelerde ya da havalimanlarında mevcut değil, dolayısı ile yeni nesil tüm trenlerin sunduğu konforuda göz önüne alırsak demiryollarının kısa mesafe hatta bazı orta mesafelerde dahi havayollarını yenmesi bence çok normal.