Sana göre iğrenç. Bana göre hiç değil, çokta güzel bir iş. Sorunsuz metroya binmek isterken sorun yok ama bu değirmenin suyu nereden geliyor kimse sormuyor, biletlere zam yapınca şikayet, tren aksayınca şikayet, merdiven çalışmayınca şikayet ediyoruz, yolcu hep şikayet ediyor, kaldı ki ben bununda yolcunun görevi olduğuna inananlardanım, tabi böyle deyince ee şirketin elemanları ne iş yapıyor oluyor, onlar işini yapıyor, şikayet edip sorun bildirmede birinci sorumlu yolcudur bana göre ya neyse, ama yolcu soruyormu kaça dönüyor bu şirket
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Araçlar eski değişsin demeyi biliyoruz mesela, yeni bir araç kaça patlıyor peki, ayda 30 milyon yolcu taşıyan şirket yolcu başına 1 kazansa 30 milyon kazanıyor ne büyük para be, elektriği direk kebana bağladık zaten bedeve
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Artı şunuda göz önünde bulundurmak lazım güney ülkeleri belki biraz Türkiye gibidir ama orta ve kuzey Avrupa'da 3 kişinin işini 1 kişiye yaptırma adedi var, 40 saatlik işçi deyip 60 saatlik işi kompress edip yaptırtmak var, zulmün her türlüsü var işçiye, belediye işleri nispeten rahat olmasına rağmen oralarda dahi elemanın az olmasından söz edilebilir, yani eleman masrafını bile minimize etmiş şirketler bile ağlıyor bugün zarar ediyoruz diye, ağlamayacak. Kamu hizmeti yapıyorsa ağlamayacak ama çorbada kaynayacak, çorbayıda günümüzde kaynatan reklam gelirleri başka bir şey değil, beğenmesekte trenlerin üzeri kaplanacak, beğenmesekte istasyon ve hatta Hat isimleri satılacak, bis zur Ende.