
at-D.07 » Avusturya Demiryolları Yeni Tren Setleri Alıyor
-
- Sezonluk Yolcu
- Mesajlar: 153
- Kayıt: 09 Ağu Pzr, 2009 07:28
Ben Bulgaristan'da binmiştim Desiro'ya. Evet ses biraz fazla giriyor içeriye ama klimalar ben bindiğimde tam tersi, yaz sıcağında üşütüyordu.
Ayrıca ÖBB bu sıralar Westbahn hattında 230 km/h sahip hattan başka 200 km hızı destekleyen hat açtı mı ya da hattı 200km/h yapabilecek şekilde yükseltti mi? Şu yüzden soruyorum vikipediden baktığımda Westbahn hattında önceden 2 kısım vardı 200km/h yapılabilecek. Şimdi yeni yapılan Viyana-St. Pölten hattından başka bir tane daha 200km/h yükseltilmiş kısım gözüküyor. Ayrıca 2 kısımda da 200 km için çalışmalar olduğu gözüküyor.

- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18163
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Benim bildiğim yakınlarda açılan başka hat kesimi olmadı, kaçırmış olabilirim belki haberi ama devam eden inşaatlar var Avusturya genelinde, ağırlıklı olarakda batı ve güney hattı diyebileceğimiz İtalya bağlantısı üzerinde, daha önce bir wiki linki verilmişti burada, oradan baktığımda Viyana - St. Pölten haricinde bir de Salzburg tarafında açılmış bir kesim görünüyordu yanılmıyorsam.
Şöyle bir link buldum Batı Hattındaki tüm işler ile ilgili linkler vermiş
http://www.oebb.at/infrastruktur/de/5_0 ... /index.jsp
Şöyle bir link buldum Batı Hattındaki tüm işler ile ilgili linkler vermiş
http://www.oebb.at/infrastruktur/de/5_0 ... /index.jsp
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18163
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
ML nin hem dizel-elektrik hemde elektrik çözümleri var, bu benim daha önce bindiğim Desiro'dan farklı görünüm olarak, biraz daha heybetli duruyor, Siemens te şöyle bir broşürünü buldum
http://www.mobility.siemens.com/mobilit ... -ml-de.pdf
http://www.mobility.siemens.com/mobilit ... esiro.aspx
http://www.mobility.siemens.com/mobilit ... -ml-de.pdf
http://www.mobility.siemens.com/mobilit ... esiro.aspx
- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5587
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12
-
- Sezonluk Yolcu
- Mesajlar: 153
- Kayıt: 09 Ağu Pzr, 2009 07:28
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18163
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Güzel soru ben önceden 3 saatte gidiliyordu diye biliyorum, belki biraz fazla (5-10dk) ama sadece Viyana - St. Pölten arasında kazanılan zaman 25 dk. diğer taraflardan kazanılan zamanları bilmiyorum.
Dün verdiğim linkte idi ÖBB sayfasında bu güzergah Bratislava - Münih olarak geçiyor yani projenin tamamı aslında Bratislava'dan Münih' e kadar olan hattı kapsıyor, bu kapsamda pek çok Avrupa ülkesi bir şeyler yapıyor aslında, transit yolcu trafiği ve yük trafiğini ayırma gayreti var, geçenlerde Budapeşte ile ilgilide bir haber yayınlamıştım bu konuda.
Dün verdiğim linkte idi ÖBB sayfasında bu güzergah Bratislava - Münih olarak geçiyor yani projenin tamamı aslında Bratislava'dan Münih' e kadar olan hattı kapsıyor, bu kapsamda pek çok Avrupa ülkesi bir şeyler yapıyor aslında, transit yolcu trafiği ve yük trafiğini ayırma gayreti var, geçenlerde Budapeşte ile ilgilide bir haber yayınlamıştım bu konuda.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18163
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Araçlar Siemens CityJet modeli olacakmış, 30 adedi banliyö hatlarında 70 adedi ise bölgesel tren hatlarında kullanılacak. Siemens araçların imalattan sonra Viyana Jedlersdorf ta ki ÖBB ye ait atölyeye gönderileceğini ve bazı son işlemlerin burada yapılacağını söylemiş.
http://www.railjournal.com/index.php/ro ... hannel=529
http://www.railjournal.com/index.php/ro ... hannel=529