4. sayfa (Toplam 5 sayfa)

Gönderilme zamanı: 24 Eyl Sal, 2013 10:37
gönderen Anatolian
Marmaray projelerine de hız veren belediye, 9 km’lik Sabiha Gökçen Havalimanı-Pendik Marmaray bağlantısını 2017’de hizmete alacak. 3.5 km’lik Ataköy Marmaray-Atatürk Havalimanı Marmaray bağlantısını da yine 2017’te açacak. Belediyenin tramvay projeleri arasında ise 3.5 km’lik Edirnekapı-Vezneciler Tramvay hattı yer alıyor. Hattın tamamlanma tarihi 2018 olarak belirtiliyor.
Kaynak; T24

Gönderilme zamanı: 24 Eyl Sal, 2013 11:02
gönderen alabay
Edirnekapı–Vezneciler?

Yeni bir deney mi? Bu zaten yok muydu plânlarda, çoook eski zamanlarda? Edirnekapı’dan Vezneciler yaparlarsa, oradan T1’i kesip, Yenikapı’ya ray indirmeleri mantıklı olur. Biraz paralellik olsa da, bence ağ (hahahağ) için elverişli olur.

Ayrıca şu Tophane–Sultanahmet hattı ne oldu, maden tramvay rûyalarına girdik?

Gönderilme zamanı: 24 Eyl Sal, 2013 11:02
gönderen Esat
Pek gercekci gelmedi bana, o projeler ibb nin degil ki bir kere, veznecilerde keske yapilsa sadece eski projenin "projesini biz yaptik" brosuru vardi umarim gercektir.

Gönderilme zamanı: 24 Eyl Sal, 2013 16:11
gönderen Anatolian
O değil daha ortada hiçbir şey yokken SHG-Pendik nasıl 2017'de bitecekmiş...Seçimler geçse de bizde kurtulsak şu atıp tutmalardan :) Geçen yerel seçimlerde de Silivri-Tuzla arası metro demişlerdi :lol:

Gönderilme zamanı: 26 Eyl Prş, 2013 19:05
gönderen kenanmar
Kadıköy - Kartal metro hattında metro istasyonlarının erişemediği duraklar için yoğun saatlerde her 8 - 10 dk da bir seyrek saatlerde 15'dk da bir körüklü otobüs koysunlar, geriye kalan tüm hatları Kuzey - Güney eksenine kaydırsınlar veya Kartal metro baş/son duraklı yapsınlar; yerin altına gömdükleri milyar doları kurtarsınlar.

Gönderilme zamanı: 27 Eyl Cum, 2013 21:25
gönderen Hakan
Geçenlerde 4 duraklı gösterilen Pendik-Sabiha Gökçen Metrosu bir anda 3-4 durak daha kazanmış. Bu arada istasyonlardan biri Bağlar olarak görünüyor, ben 20 senedir oralar avucumun içi gibi bilirim Bağlar diye bir yer duymadım. Nerelerinden uydurdular acaba? Bir de Tavşantepe'de olmayacağını söyledik durduk, aktarma istasyonu için Kaynarca Merkez diye bir istasyon daha ilave etmişler.

Şuna kanaat ettim ki kesinlikle masa başında metro hattı planlıyorlar, saha çalışması yok...

Gönderilme zamanı: 27 Eyl Cum, 2013 22:22
gönderen Esat
Hakan yazdı:Şuna kanaat ettim ki kesinlikle masa başında metro hattı planlıyorlar, saha çalışması yok...
Şimdi istasyon isimlerinin belirlenmesi konusunda geçmişten bir not aktaracağım ama gereksiz bir arkadaşa söz hakkı doğmasını istemiyorum :)

Gönderilme zamanı: 28 Eyl Cmt, 2013 10:04
gönderen alabay
Ya? :)

Gönderilme zamanı: 28 Eyl Cmt, 2013 10:22
gönderen Esat
alabay yazdı:Ya? :)
Senin üstüne alınmanı gerektiren bir durum yok, artı olarak ne kadar çok meraklısın boş mesajlar yazıp sildirtmeye.

Gönderilme zamanı: 28 Eyl Cmt, 2013 10:52
gönderen Anatolian
Bu arada istasyonlardan biri Bağlar olarak görünüyor
Güllübağlar diye bi' yer varmış pistin alt taraflarında kalan, uzun uzun yazmaya üşendilerse :)

Gönderilme zamanı: 28 Eyl Cmt, 2013 13:30
gönderen Hakan
Güllübağlar yayalardan Pendik tarafında, onların Bağlar yazdığı yer Şeyhli, halk şıhlı diyor...

Gönderilme zamanı: 29 Eyl Pzr, 2013 00:19
gönderen Esat
Üzerine konuşuyoruz havada kalmasın, datayı da görelim. Bahsedilen güzergah şu

Resim

Daha önceleri Kaynarca' da bir entegrasyon olacak diye biliyorduk ama bu tasarıma göre M4 ün 3. etabı olan Tuzla kesiminde kalan Kaynarca Merkez istasyonu ile bir entegrasyon öngörülmüş. Tabi ben ısrarla bu işin ne kadar net olduğu konusunda tereddütümü dile getireyim, İBB bir metro hattı mı yapacak, UDH Marmaray ı mı uzatacak?