2. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Gönderilme zamanı: 08 Tem Çrş, 2009 21:19
gönderen alabay
Orly'yi bilmem. Esenler hakikaten shuttle (halbuki iki hat olarak da işletiliebilirdi). U55 değil, o küçük bir kuyruk hat, U55 U5'e bağlanacak bir hat tasarımı (yani Esenler durumu, ama işte şatıl mentalitesine kurban gitmiyor, biri dese bile, öyle değil). Hakiki shuttle New York'taki S hattı (hatları, aslında iki tane var). Ve Freiburg'taki şu an olan Zeltmusikfestival'e (ZMF) iki tramvay durağından işleyen otobüs, meselâ.

B. Alabay

Gönderilme zamanı: 08 Tem Çrş, 2009 22:31
gönderen Esat
Şu an tam hatırlayamadım ama ya New York ya da San Francisco havalanında da böyle bir şatıl sistemi vardı galiba, haritasından aklımda kaldı ama emin değilim, ya da şöyle bir şey vardı havalimanın iki ucu arasında daire çizen bir hat vardı diğer metro/lar bu daireye bağlanıyordu, neresiydi o be? Haritalara bakmam lazım.

Gönderilme zamanı: 09 Tem Prş, 2009 09:19
gönderen Mehmet Kasım
ŞATILOĞLAN NASIL OLURMUŞ? ESENLER'DE.

Neyse yapında tek hat yapın. Simetri nasıl oldu önceki mesajımdaki haritada. On numara. Avcılar İDO'yu da etkinleştiriyoruz. Bahçeşehir sosyetesini de İDO ile Bostancı sosyetesi ile buluşturacağız.

Gönderilme zamanı: 24 Tem Cum, 2009 08:38
gönderen Mehmet Kasım
Büyükşehirin her ilçe için bastırdığı kitapçıklardan Esenyurt ile ilgili olanı elime geçti. Bir bakayım dedim. Esenyurt için 3 tane raylı sistem yazmışlar. Etüd planmasını yaptık diyorlar.

*Büyükçekmece-Esenyurt-25 Km (Bu Bahçeşehir'den Silivriye uzanan banliyö sanırım)

*Esenyurt-Avcılar-10.5 Km (Beylikdüzü Metrosuna bağlantı)

*Esenyurt-Bağcılar-12 Km (bunu anlamadım, nereden nereye, 12 kmden fazla mesafe sanırım burası, bizim göl önerimiz olabilir mi? Bağcılar-halkalı arası 7-8 km falan olabilir, gölü geçmesi de 3-4 km olabilir mi?)

Re: ist-M.06:03 » Kirazlı-Halkalı Metrosu Gölü Geçip Esenyu

Gönderilme zamanı: 27 Ara Cum, 2019 19:54
gönderen Hector Troas
Yıllar önce önerdiğim bu uzatma önerisini geri çekiyorum. Çevre, doğa, göl, iklim vs gibi değerlere önem vermek gerekiyor. LRT kategorisindeki M1B Hattı'nı daha fazla uzatmamak gerekiyor. Gölün batısı için M7 Mahmutbey-Esenyurt-Beylikdüzü uzatması yapılacak zaten. Yıllar sonra böyle bir konuyu neden gündeme getirdiğimi merak edenler olabilir. Kanal İstanbul ÇED Raporu'nu inceliyordum. Metro geçişlerini incelerken tam da bu aksta bir köprü önerildiğini okudum. Çok şaşırdım. Küçükçekmece-Büyükçekmece Karayolu adında Halkalı-Esenyurt yolu için köprü yapılacağı yazıyor. Sanırım asma köprü olur. Büyük gemilerin geçmesi için yüksek olmalı. Aşağıda kanalı kesen yollar görülüyor. Siyah ile çizmişler.

Resim

Bu arada E-5'te 71 m yüksekliğinde 12 şeritli asma köprü düşünülüyormuş. Facia resmen. Kule direk yüksekliği de 220 m. İnanılmaz bir şey.

Resim

12 şerit trafik, vay anasını ! Ortasından metrobüs de geçecektir.

Resim

Kent siluetini düşünmek bile istemiyorum. Buralar SİT Alanı. Nasıl böyle bir geçiş düşünülebiliyor, anlamak mümkün değil.

Resim

E-5'i biraz güneye kaydırıyorlar. Cennet'ten itibaren köprü ayağı başlıyor, yan yollar iptal ediliyor. Herkes köprüden geçecek.

Resim

Re: ist-M.06:03 » Kirazlı-Halkalı Metrosu Gölü Geçip Esenyu

Gönderilme zamanı: 28 Ara Cmt, 2019 12:34
gönderen Esat
Böyle bir uzatma olmayacak zaten, önerilerin için teşekkürler, konu kilit.