3. sayfa (Toplam 5 sayfa)
Gönderilme zamanı: 27 Eki Pzt, 2008 12:55
gönderen Mehmet Kasım
Esat yazdı: bir önceki mesajda Mehmet' in önerisi olan Kemerpark, Tekstil Kent, Metris ten geçen bir hatta olabilir ben bunu hani şu meşhur Seyrantepe-Alibeyköy-GOP-Kazlıçeşme hattının ortasına yerleştirdim
yeşilde Seyrantepe-Kazlıçeşme
Yani şöyle bir hat diyorsun:
Yakınında Beşiktaş-Tekstilkent Hattı var. Nasıl olur bilmem ki. O bölge 2 hattı hakediyor mu?
Gönderilme zamanı: 27 Eki Pzt, 2008 13:09
gönderen Esat
Hah işte orada hatlardan sadece biri Tekstil Kentte geçmeli bir tanesi de GOP merkeze uğramalı tabi sende biraz farazi çizmiş olabilirsin ama GOP merkezden geçmedikten sonra bana pek mantıklı gelmiyor her ikisi de, o zaman dediğin gibi iki hat şu an için çok ama çok fazla olur.
Gönderilme zamanı: 27 Eki Pzt, 2008 14:05
gönderen Mehmet Kasım
Esat yazdı:Hah işte orada hatlardan sadece biri Tekstil Kentte geçmeli bir tanesi de GOP merkeze uğramalı tabi sende biraz farazi çizmiş olabilirsin ama GOP merkezden geçmedikten sonra bana pek mantıklı gelmiyor her ikisi de, o zaman dediğin gibi iki hat şu an için çok ama çok fazla olur.
Otogar ve E6'nın birlikte düşünüldüğü ve TEM etrafında giden farklı bir güzergahtan bir şeyler tasarlasak;
Gönderilme zamanı: 27 Eki Pzt, 2008 17:08
gönderen Esat
aslında çok güzel teori
ama ancak artık bizim İstanbul Metrosunu Sıfırdan tasarlasaydınız başlığında yer bulur, keşke Beşiktaş için en başında böyle bir şey düşünülse idi, Beşiktaştan Taksime çıkıp M2 ile birleşen orada Eyüp Alibeyköy arasından GOP a çıkan bir hat yemede yanında yat olur demek ki başkanların baktığı tepeden bu nokta görünmemiş tebaaya buyuramamışlar "şurdan şuraya metro gide" diye
heheheheh ama fikir olarak bence iyi oturmuş demek ki sistemi bütün bağlantıları ile düşünmek daha iyi sonuçlar ortaya çıkarabiliyor.
Gönderilme zamanı: 29 Eki Çrş, 2008 23:26
gönderen Mehmet Kasım
Esat yazdı: keşke Beşiktaş için en başında böyle bir şey düşünülse idi, Beşiktaştan Taksime çıkıp M2 ile birleşen orada Eyüp Alibeyköy arasından GOP a çıkan bir hat yemede yanında yat olur
Gürtuna döneminde bu proje vardı. Beşiktaş-Osmanbey-Eyüp-Otogar şeklinde idi. O gidince projeye bir haller oldu. Kuzeye verildikçe verildi. Otogar iptal edildi. Tekstilkent girdi araya. GOP Meydan da kaynadı gitti arada.
Gönderilme zamanı: 30 Eki Prş, 2008 08:47
gönderen alabay
Ne biçim bir sistem. Metro ve şehirciliğin "başkanlar" ile NE ALÂKAsı var?! Sıfır!
B. Alabay
Gönderilme zamanı: 02 Kas Pzr, 2008 18:41
gönderen Mehmet Kasım
Burada hatları başkanlar çizer ve yapar
Köprü güzergahını da başbakan belirler
Gönderilme zamanı: 08 Kas Cmt, 2008 21:50
gönderen Esat
Eh öbürlü yapamamanın bahanesi olmaz
ve ilginçtir sanırım ilk biz yaptık hangi başkan döneminde nelerin yapıldığı hakkında bir kronoloji dur iyi aklıma geldi Başkan Topbaş döneminde ayrıntılar ile o listeyi bir güncelleyelim ya.
Gönderilme zamanı: 08 Kas Cmt, 2008 22:16
gönderen alabay
Eh, bir işe yarıyoruz demek
Leeen, emzoo olmadiii, hadi, komutayla:
B. Alabay
Gönderilme zamanı: 09 Kas Pzr, 2008 21:09
gönderen Mehmet Kasım
Esat yazdı:Eh öbürlü yapamamanın bahanesi olmaz
ve ilginçtir sanırım ilk biz yaptık hangi başkan döneminde nelerin yapıldığı hakkında bir kronoloji dur iyi aklıma geldi Başkan Topbaş döneminde ayrıntılar ile o listeyi bir güncelleyelim ya.
Kadir Bey'in diğerlerinden farkı sanırım "bir dönem içinde başlanıp biten metro" 'ya sahip olmasıdır. 4.Levent-Maslak
Dalan yapmışmıydı? Çekimser kaldım.
Gönderilme zamanı: 09 Kas Pzr, 2008 21:48
gönderen Esat
Dalan Aksaray-Kartaltepe arasını bitirip hizmete açmıştı :
http://www.ulasimturkiye.com/viewtopic.php?p=4959#4959
Onun dışında hat olarak başlayıp bitirme anlamında dediğin gibi kendi döneminde temel atıp bitirdiği bir hatta sahip olacak.
Gönderilme zamanı: 10 Kas Pzt, 2008 21:48
gönderen Mehmet Kasım
O zamanda iktidarda aynı parti vardı. Demek ki metro için iktidar ile yerel belediye aynı partiden olursa daha iyi olur.
Metro; Tayyip'in bile çuvalladığı konu