1)Beşiktaş-Yıldız-Darphane-Kışlaönü-Z.kuyu-Akmerkez-Etiler-Boğaziçi Üni.-F.S.M.Han MAH.-Armutlu-Karanfilköy-Yenilevent-4.Levent-Sanayi Mah. Merkez Camisi-Seyrantepe arasında bir hat yapardım.
Hat güzelde Armutlu, Karanfilköy'e kadar gidip neden geri dönüyor 4.Levent'e
2)Sirkeci-Yedikule eski banliyö hattı mühim orası ıslah edilmelidir ve devamında Kazlıçeşme-Silivrikapı-Topkapı-Cevizlibağ-Maltepe(2.matbaacıların önü)-Bayrampaşa(belediyenin yanı)-Bayrampaşa Deresi(M1)-EDİRNEKAPI-Ayvansaray-Halıcıoğlu-Nişangah-Perpa-Çağlayan-Mecidiyeköy-Darphane-Beşiktaş-Kabataş-Şişhane.
Şişhane'ye kadar gelmişken Sirkec'ye uzatta ring hat olsun
Bunun Çağlayan-Beşiktaş arası zaten projesi hazır.Ben Tekstilkent'e gidecek olanı Mecidiyeköy'de keserdim.
kesme ayrı bir kol gibi düşün.
3)Planlanan AHL-Olimpik stat hattını Güneşli Merkez'e uğratır Ahl kesmez Ataköy Konaklar'ı-Ataköy 2.KISIM-Bakırköy Meydan'a devam ettirirdim.
Bakırköy meydan okey.
4)M1 hattını Merter(<Z.burnu)sonra Bakırköy Meydan'a götürürdüm.
Tramvayı götürsen daha kolay olur. Ama Merter-Bakırköy-Mecidiyeköy metro kapsamında olur.
5)Merter-Y.bosna arası M1 hattını Topkapı-Merter-Y.bosna-Sefaköy bu noktadan sonra zaten planlanan B.düzü hattı şeklinde yapardım.İlerideki hedef derinden giderek Aksaray-Beyazıt-Sirkeci.
Suriçine derinden giden bir metro şart.
6)Bakırköy İskele-Bakırköy Meydan-İncirli-Yayla-Siyavuşpaşa-Üçevler olmalı-Zafer Mah.-Aksa Camisi olmalı-Kuyumcukent BUNU Y.bosna-Hazır olan DTM-AHL buradanda Bakırköy'e dönen ring hat yapardım.
ringe takmışsın.
7)Burada başlık açmıştım Merter-Bağcılar tramvayını Şirinevler'e Tavukçu Deresi güzergahından uzatırdım.
Merter'den Bakırköy'e oradan Ataköy ve Tavukçu deresine. muhteşem bir tramvay hattı olur. planlarda vardı bizde konuşmuştuk.
8)4.Levent-Keçideresi-YahyaKemal Dereiçi-Kağıthane-Çağlayan Dere-Filiz Camisi-Zincirlidere-Levent arası havaray yapardım.
civaray
9)Üsküdar-Dudullu hattına ZeynepKamil-Selimiye-Kadıköy bağlantısı yapıp Dudullu-Kadıköy hattı işletmeciliğide yaptırırdım.
hattı bağlarbaşında iki kola ayırıyorsun yani. selimiyeye geçemezsin, marmaray tüneli ile çakışır. altından gidecek kadar derine inmen zor olur Çamlıca tepeden inen bir hat o kadar derine inemez. onun yerine Üsküdar meydandan tüp hattının üst katından doğancılar yolu ile uzatarak Kadıköy meydan. haydarpaşa gara sıfır olmalı.
10)Kadıköy-Kartal hattınada Ünalan'dan açılan tünelle Üsküdar bağlantısı yaptırıp Üsküdar-Kartal işletmeciliğide yaptırırdım.
buna gerek var mı? 2 durak sonra ayrılıkçeşmede inip marmarayla üssküdara gider zaten.
11)Göztepe Parkı-Göztepe-Göztepe Köprüsü-Soyak Sitesi-Üçpınarlar-Libadiye-Ümraniye-Ümraniye Devlet Hastanesi-İstiklal Mah.-Ataşehir-Kozyatağı güzel ring.
neden metro değilde havaray? sebep ne?
12)Ben 1. köprü güneyine araç geçişli köprüde ısrarcıyım bu vesile ile metroda yapacağız.Mecidiyeköy-Z.kuyu-Boğaz Köprüsü-Altunizade-Acıbadem-Uzunçayır-Hasanpaşa-S.ÇEŞME-Ayrılıkçeşme-Kadıköy arası yapardım.
katılıyorum.
13)Bunu Marmaray ile birleştirip Mehmet'in hayalindeki çemberde yapabiliriz.
eyvallah
14)Sirkeci-Beyazıt-Fatih-Edirnekapı-Eyüp-Sağmalcılar(M1)-Gop-Küçükköy-Beşyüzevler-Cevatpaşa-Tekstilkent metrosununda yapardım.
2 kola ayırıp birini e6 paralele versen daha iyi olabilir.