14. sayfa (Toplam 21 sayfa)

Re: ist-M.01 » İstanbul' da Proje Aşamasındaki Metro Hatları

Gönderilme zamanı: 01 Ara Cum, 2017 11:31
gönderen Edil Arda
güzel olmuş, oradan da dolanarak Yenikapı'ya ya da İncirli'ye inerek yuvarlak bir metro hattı yaratılabilir.

Re: ist-M.01 » İstanbul' da Proje Aşamasındaki Metro Hatları

Gönderilme zamanı: 01 Ara Cum, 2017 14:23
gönderen Engin Y
Proje bitince, Sanayi Mahallesi durağında hatlar arası geçişe turnike koyup para alırlar :)

Re: ist-M.01 » İstanbul' da Proje Aşamasındaki Metro Hatları

Gönderilme zamanı: 01 Ara Cum, 2017 20:39
gönderen Esat
Engin Y yazdı:Proje bitince, Sanayi Mahallesi durağında hatlar arası geçişe turnike koyup para alırlar :)
arkadaşın söylediği gibi öyle upuzun dönen dolaşan bir hat olsa ve kalkış noktası Sanayi mahallesi olsa bana göre ayrılıp para alınmalı zaten

Re: ist-M.01 » İstanbul' da Proje Aşamasındaki Metro Hatları

Gönderilme zamanı: 02 Ara Cmt, 2017 14:10
gönderen Engin Y
Evet abi, diğer hatların tümünden ve hatta Levent-Hisarüstü ve Taksim-Kabataş hatlarından da para alıyorsan, bence buradan da almalısın zaten..

Eğer Sanayi Mah.-Seyrantepe mekik hattını Alibeyköy'e uzatacaklarsa, yepyeni bir hat olacak..

Re: ist-M.01 » İstanbul' da Proje Aşamasındaki Metro Hatları

Gönderilme zamanı: 02 Ara Cmt, 2017 20:46
gönderen Esat
Bu konularla ilgili bir gelişme var ama :) anlatamam :)

Re: ist-M.01 » İstanbul' da Proje Aşamasındaki Metro Hatları

Gönderilme zamanı: 05 Ara Sal, 2017 21:59
gönderen Edil Arda
Niye M1A, M1B gibi bir işletme olmasın ki?

Re: ist-M.01 » İstanbul' da Proje Aşamasındaki Metro Hatları

Gönderilme zamanı: 05 Ara Sal, 2017 23:20
gönderen Engin Y
Olabilir.. Her iki kol da dörder durak olacak..

Sanayi Mah. - Seyrantepe - Hamidiye - Alibeyköy Otogar - Çırçır

Sanayi Mah. - Maslak 1 - Maslak 2 - Darüşşafaka - Hacıosman

İki kolun aynı uzunlukta olması, işletme ve sinyalizasyon açısından da kolay olur sanıyorum..

Re: ist-M.01 » İstanbul' da Proje Aşamasındaki Metro Hatları

Gönderilme zamanı: 06 Ara Çrş, 2017 06:49
gönderen Esat
Engin Y yazdı:Sanayi Mah. - Seyrantepe - Hamidiye - Alibeyköy Otogar - Çırçır

Sanayi Mah. - Maslak 1 - Maslak 2 - Darüşşafaka - Hacıosman

İki kolun aynı uzunlukta olması, işletme ve sinyalizasyon açısından da kolay olur sanıyorum..
Böyle bir hesap tekniği olduğunu sanmıyorum, kaldı ki aynı uzunlukta mı? Kuş uçumu öyle görülse de yeni koldaki eğim işletme hızına negatif etki eder vs. vs. vs. :) ama illa ki hesaplanır, uyar onda bir sıkıntı yok. Böyle bir uzatma ve işletme ile sadece işletme yazılımında yeniden bir güncelleme işi ve araya sıkışan 1 2 milyon tl olur.

Re: ist-M.01 » İstanbul' da Proje Aşamasındaki Metro Hatları

Gönderilme zamanı: 06 Ara Çrş, 2017 14:30
gönderen Engin Y
Ya bu arada, dün akşam Maslak 1 ve 2 yazdım ya, az önce şunun farkına vardım: İstanbul'da Maslak adlı metro durağı yok :)

Birisi İTÜ-Ayazağa, diğeri ise Atatürk Oto San.

Re: ist-M.01 » İstanbul' da Proje Aşamasındaki Metro Hatları

Gönderilme zamanı: 06 Ara Çrş, 2017 23:38
gönderen Edil Arda
Aslında İTÜ - Maslak daha mantıklı,
Ayazağa köyü istasyona uzak.

Re: ist-M.01 » İstanbul' da Proje Aşamasındaki Metro Hatları

Gönderilme zamanı: 07 Ara Prş, 2017 07:41
gönderen Esat
Bence de en başından beri hatalı bir isimlendirme, hala çok geç olduğunu düşünmüyorum. keşke; böyle meraklı, lafı dinlenen birileri olsaydı da bu konularda da kararlar alınabilseydi

Re: ist-M.01 » İstanbul' da Proje Aşamasındaki Metro Hatları

Gönderilme zamanı: 07 Ara Prş, 2017 08:05
gönderen Engin Y
Bence de ilki Maslak - İTÜ ve ikincisi Maslak - Oto Sanayii olmalı..