13. sayfa (Toplam 23 sayfa)

Gönderilme zamanı: 18 Şub Çrş, 2015 11:26
gönderen Engin Y
Esat yazdı:Engin teşekkürler, bende fazla ilgilenmiyorum artık bu tip bilgileri kovalamakla, güzel oldu bunlar. Bu arada bende kendimi Bakanlığa devredicem yakında :D:D
Rica ederim abi :)

Ben de başka bir şey ararken tesadüfen bugünkü Resmî Gazete'de gördüm, uzun zamandır sadece okuyucuyum burada ne yazık ki, üç satır yazayım dedim :)

Varlığım Bakanlık varlığına armağan olsun :P

Gönderilme zamanı: 18 Şub Çrş, 2015 11:29
gönderen Esat
Sefaköy olduğunu duymuştum 2 hafta kadar önce ama değişiklik yapmak istemedim, çünkü muhtemelen bu 1. etabı olacak gibi, 2. etapta muhtemelen Beylikdüzü hattı bu işin devamı olacak.

Gönderilme zamanı: 18 Şub Çrş, 2015 11:36
gönderen Engin Y
Esat yazdı:Sefaköy olduğunu duymuştum 2 hafta kadar önce ama değişiklik yapmak istemedim, çünkü muhtemelen bu 1. etabı olacak gibi, 2. etapta muhtemelen Beylikdüzü hattı bu işin devamı olacak.
Abi,

Aslında aynı kararın birkaç altındaki maddede, Yenikapı - İncirli de eklenmiş..
Bu durumda, ilk etap Yenikapı - İncirli - Sefaköy ve ikinci etap Sefaköy - Avcılar - Beylikdüzü şeklinde inşa edilebilir..

Gönderilme zamanı: 18 Şub Çrş, 2015 11:39
gönderen Esat
Evet 1. etap Yenikapı-Sefaköy olarak projelendirilmiş, ikinci etapta Beylikdüzü olacaktır muhtemelen. Ne diyelim hayırlısı olsun ama şahsi kanaatim böyle bir uzatma bana doğru gelmiyor, yani şu anlamda bu M2 nin bir uzatması olacak ise garip buluyorum. Niye garip onu da açıklayamam bunun teknik bir engeli yok sadece şahsi kanaatim bu kadar uzun soluklu yolculuk yerine aktarma ücretlendirmesinde daha doğru seçeneklerle birlikte daha doğru aktarma sistemleri kurulmalı ama bizim millet kıçını koltuğa koydumu evine kadar aynı koltukta gitmek istiyor. Hem 1 lira hem şoför mahalli :)

Gönderilme zamanı: 18 Şub Çrş, 2015 13:51
gönderen Engin Y
Esat yazdı:Evet 1. etap Yenikapı-Sefaköy olarak projelendirilmiş, ikinci etapta Beylikdüzü olacaktır muhtemelen. Ne diyelim hayırlısı olsun ama şahsi kanaatim böyle bir uzatma bana doğru gelmiyor, yani şu anlamda bu M2 nin bir uzatması olacak ise garip buluyorum.
Abi,

Yüzde yüz katılıyorum..

Hacıosman - Beylikdüzü arasındaki bir metro yolculuğu bence de gereksiz.. İşletme açısından da zor olur düşüncesindeyim..

Yenikapı'daki M2 durağı, ucu Bakırköy'e doğru devam edilebilir şekilde mi inşa edildi?
Yoksa, Üsküdar'daki M5 veya Kadıköy'deki M4 durakları gibi uçları kör nokta olacak şekilde mi?

Gönderilme zamanı: 18 Şub Çrş, 2015 14:14
gönderen Esat
Engin Y yazdı:Yenikapı'daki M2 durağı, ucu Bakırköy'e doğru devam edilebilir şekilde mi inşa edildi?
Yoksa, Üsküdar'daki M5 veya Kadıköy'deki M4 durakları gibi uçları kör nokta olacak şekilde mi?
Yenikapı da ki durak yıllardır İncirli' ye uzatılacak şekilde düşünüldü ve istasyon ile devamındaki kuyruk hattı da buna göre inşa edildi, bunda bir sorun yok, batı tarafındaki ucu ise bir zamanlar Akıl Hastanesi ne kadar uzanacak şekilde düşünülüyordu, görüldüğü kadarı ile bu uzatma iptal edilerek hattın Beylikdüzü hattına entegre edilmesine karar verildi. Teknik olarak ne düşünüyorlar bilemeyiz, herkes kendisine göre haklıdır ama bana yolculuk olarak anlamsız geliyor. Bunun yerine Beylikdüzü-İncirli metro projesinin ikinci ayağı E-5 altından Mecidiyeköy' e uzatılması buradan da uzun vadeli olarak boğaz altından tünel ile Söğütlüçeşme ya da Kadıköy gibi bir noktaya varış olmalı idi, bence görünen ihtiyaç bu.

Gönderilme zamanı: 18 Şub Çrş, 2015 17:46
gönderen kenanmar
Akıl Hast. değil, Ruh ve Sinir Hastalıkları (Psikiyatrik Haller) Hast.; aklımızı hastaneye göndermeyi uygun bulamadım :D
İBB etap etap iş yapmayı sevdi, Bahçeşehir - Mahmutbey - Mecidiyeköy - Kabataş örneğinde olduğu üzere.

Gönderilme zamanı: 19 Şub Prş, 2015 17:29
gönderen decimus
Esat yazdı:Bazı metro inşaatlarının bakanlık kontrolüne devri ile ilgili olarak resmi gazetede aşağıdaki bilgi yayınlanmış

http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2 ... 18-3-1.pdf

İstanbul BB ye ait Yenikapı-İncirli metro hattının Yenikapı-Sefaköy olarak devralınması.
Bu Yenikapı-Sefaköy projesi ile ilgili duraklar nerde olacak ? Metrobüsün altından mı geçecek ?

Ayrıca İncirli - Söğütlüçeşme (boğaz geçişi) bu proje ile alakası nedir ? sefakoy'den başlayan hat incirliye kadar metrobüs altından gelerek daha sonra marmaray'a mı bağlanacak ?

Gönderilme zamanı: 19 Şub Prş, 2015 19:04
gönderen Esat
Projeler ic ice gecti ama uygun yer burasi gibi cevap icin. Hocam istasyonlar soyle;
MEVCUT YENIKAPI
K.M.PASA
SILIVRIKAPI
ZEYTINBURNU/ADLIYE
OSMANIYE
INCIRLI

Buradan sonrasi bu baslik ile ilgili olan kisim, yani E5 in kuzeyi;
SERA
KOCASINAN
COBANCESME
SEFAKOY

Sorunun ikinci kisim cevabi muallak IBB nin aklini karistiranlar var, bu basliga konu Beylikduzu-Incirli hatti M2 nin uzatmasi olmamaliydi ama gidisat bu, bence anlamsiz. M1 de yillar once yapilan kulagi tersten gostermenin aynisi yapiliyor. M2 incirli de sonlanmaliydi. Beylikduzu hatti ise E5 guzergahindan Mecidiyekoy e erismeliydi.

Bogaz gecisi ise su anda tam corba olmus durumda, sagllsunlar devlet sirri oldugu icin herkes ketum.

Gönderilme zamanı: 13 Mar Cum, 2015 16:22
gönderen kenanmar
Resim

Gönderilme zamanı: 13 Mar Cum, 2015 16:28
gönderen Esat
Bunlar işte projenin M2 ile birleştirilmesinin alametleri :) yani Sefaköy' e kadar olan kesim M2 içerisine katıştırılıyor anladığım kadarıyla. Bakayım dosyayı bir de ben indirip göreyim :)

Gönderilme zamanı: 14 Mar Cmt, 2015 18:58
gönderen gokhan aslan
2 projeden hangisi daha önemli, hangisi daha önce yapılmalı? Beylikdüzü-İncirli metrosu bence acil olarak yapılması gereken hat. İncirli-Yenikapı hattı bekleyebilir. Çünkü yakınından zaten Havalimanı-Yenikapı hattı geçiyor. Beylikdüzü, Avcılar ve Kuyumcukent bölgesinin bir an önce İncirli'den, İstanbul'un diğer merkezlerine demir ağlarla bağlanması gerekiyor.