ist-M.01 » Yenikapı-Sefaköy-Beylikdüzü Metro Projesi
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18069
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Sorun uzunlugunda degil bence, mesela Sogutlucesme-Beylikduzu metrosu yapilsa uzun demezdik. Sorun ters L seklinde isleyecek bu hattin yolculara sure bazinda ne katacagi? Yolculuk talebi Beylikduzu/Incirli arasindan Zburnu/Yenikapi yonlu ise tamam ama talep Mecidiyekoy/Maslak yonlu ise yanlis oldugunu dusunuyorum ama bunu sure analizi yapmadan soyluyorumEdil Arda yazdı:M2'nin devamı olması kesinleşti mi?
Sizce böyle uzun bir metro işletmesi sağlıklı mıdır?
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18069
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Sen oyle anlamaya devam edebilirsin, sorun yok. ben Bakan konusmasi mi dedim? UITP konferansi dedim, Sn. Bakan in metnindeki hatayida anlattim, turkcem de sorun mu var?Uğur yazdı:Tek hat değil Bakan beyin bahsettiğiniz konferanstaki konuşmasından ben bunu anladım. Çünkü Yenikapı İncirli ve İncirli-Sefaköy hatlarını üstlendik demiş. Eğer tek hat şeklinde olsaydı yekpare söylerdi.
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 689
- Kayıt: 07 Şub Cmt, 2015 00:47
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18069
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18069
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18069
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Neyse ne ya, ben soyle toparliyorum, yarin bir gun IBB ya da UDH fikir degisirse bilemem tabii
Beylikduzu metro hatti kanal projesi nedeni ile revizyon ve otelemeye maruz kaldi. IBB de zaten onceden beri dile getirilen bu hattin M2 nin uzatmasi olmasi projesini dile getirerek UDH dan Yenikapi-Incirli ye ilave olarak Incirli-Sefakoy u de yapmasini talep etti ve programa alindi.
Daha once ayri olan 2 proje hat boylece birlesmis oldu, plana gore M2 nin Haciosman-Beylikduzu isletilmesi dusunce olarak var, ileride ne olur bilemeyiz.
Bunun disinda 2. Bogaz gecisi de Incirli de ayri bir hat olarak sonlanacak.
Simdilik ben bu basligin adini degistirmeyecegim, belki yarin bir gun fikirler degisir.
Beylikduzu metro hatti kanal projesi nedeni ile revizyon ve otelemeye maruz kaldi. IBB de zaten onceden beri dile getirilen bu hattin M2 nin uzatmasi olmasi projesini dile getirerek UDH dan Yenikapi-Incirli ye ilave olarak Incirli-Sefakoy u de yapmasini talep etti ve programa alindi.
Daha once ayri olan 2 proje hat boylece birlesmis oldu, plana gore M2 nin Haciosman-Beylikduzu isletilmesi dusunce olarak var, ileride ne olur bilemeyiz.
Bunun disinda 2. Bogaz gecisi de Incirli de ayri bir hat olarak sonlanacak.
Simdilik ben bu basligin adini degistirmeyecegim, belki yarin bir gun fikirler degisir.
- gokhan aslan
- Aylık Paso
- Mesajlar: 47
- Kayıt: 18 Nis Cmt, 2009 11:46
Madem Avcılar-Beylikdüzü kısmı bir sonraki etapta yapılacak, bu taraftaki hattın bence metrobüs hattına paralel yapmak yerine, Ambarlı-Yakuplu-Kavaklı-Gürpınar-Tüyap şeklinde yapmak daha doğru olacaktır. Eğer Avcılar iskelesi kaldırılmazsa hem bu iskeleye ulaşım sorunu ortadan kalkar hem de metrobüs duraklarına ulaşım sorunu yaşayan Ambarlı, Yakuplu, Kavaklı mahallelerinde ikamet edenlerin bu sorunları giderilir.
2019 sonrası Beylikdüzü-Avcılar sahil projesi var diyenler için, önerdiğim hat sahil güzergahı değil; Ambarlı yerleşim alanı (Ambarlı Limanı kuzeyi), Yakuplu İhlas 2. kısım, Kavaklı köy meydanı ve Adnan Kahveci mahallesi (Yeşilkent-Beykent) güzergahlı bir öneridir.
2019 sonrası Beylikdüzü-Avcılar sahil projesi var diyenler için, önerdiğim hat sahil güzergahı değil; Ambarlı yerleşim alanı (Ambarlı Limanı kuzeyi), Yakuplu İhlas 2. kısım, Kavaklı köy meydanı ve Adnan Kahveci mahallesi (Yeşilkent-Beykent) güzergahlı bir öneridir.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18069
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 689
- Kayıt: 07 Şub Cmt, 2015 00:47
Beyaz masadan gelen bir mesaj (soruyu soran ben değilim):
"Başvurunuzda yer alan konu ile ilgili İstanbul Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Planlama Müdürlüğü ile görüşülmüştür. Görüşme neticesinde tarafımıza verilen bilgi aşağıdaki gibidir:
"İstanbul´un gelecekteki nüfus, istihdam değerleri ve yolculuk özellikleri değerlendirilerek gerçekleştirilmesi gereken büyük ulaşım yatırımlarının belirlendiği Ulaşım Ana Planı öngörüleri doğrultusunda Müdürlüğümüzce İstanbul geneli raylı sistem projeleri planlanmaktadır. Bu kapsamda planlanan Yenikapı-Sefaköy metro hattında İncirli istasyonu bulunmaktadır ve mevcut Havalimanı-Yenikapı metro hattına İncirli istasyonunda entegre olacaktır. Ayrıca Sefaköy-Beylikdüzü metro hattı proje çalışmaları devam etmekte olup hayata geçirildiğinde Büyükçekmece TÜYAP-Beylikdüzü-Avcılar-Sefaköy-İncirli-Yenikapı-Taksim-Hacıosman hattı olarak işletmesi yapılacaktır."
Valla ben yanıldım bu konudaki önceki mesajlarımdan ötürü burada herkesin huzurunda Esat abiye bir özürü borç bilirim.
"Başvurunuzda yer alan konu ile ilgili İstanbul Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Planlama Müdürlüğü ile görüşülmüştür. Görüşme neticesinde tarafımıza verilen bilgi aşağıdaki gibidir:
"İstanbul´un gelecekteki nüfus, istihdam değerleri ve yolculuk özellikleri değerlendirilerek gerçekleştirilmesi gereken büyük ulaşım yatırımlarının belirlendiği Ulaşım Ana Planı öngörüleri doğrultusunda Müdürlüğümüzce İstanbul geneli raylı sistem projeleri planlanmaktadır. Bu kapsamda planlanan Yenikapı-Sefaköy metro hattında İncirli istasyonu bulunmaktadır ve mevcut Havalimanı-Yenikapı metro hattına İncirli istasyonunda entegre olacaktır. Ayrıca Sefaköy-Beylikdüzü metro hattı proje çalışmaları devam etmekte olup hayata geçirildiğinde Büyükçekmece TÜYAP-Beylikdüzü-Avcılar-Sefaköy-İncirli-Yenikapı-Taksim-Hacıosman hattı olarak işletmesi yapılacaktır."
Valla ben yanıldım bu konudaki önceki mesajlarımdan ötürü burada herkesin huzurunda Esat abiye bir özürü borç bilirim.