ist-M.03:01 » M1 Aksaray-Yenikapı Güney Uzatması İnşaat
- Özgür Türkler
- Sezonluk Yolcu
- Mesajlar: 363
- Kayıt: 15 Oca Prş, 2009 08:44
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18069
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 747
- Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22
Bir ara M1'in zaman zaman kapasitesini zorladığı konuşulmuştu(kendim kullanmadığım için yoğunluk konusunda bir fikrim yok, konuşulanlardan yola çıktım), 1 gün sonra M2 ve Marmaray ile entegre olacak, ileride Halkalı'ya uzayacak vs... filan derken belki ileride peronları uzatma fikri düşünülebilir. İleriyi düşünerek belki 8'li setlere uygun olarak yapmışlardır diye düşündüm..
İnternette artık Mahmutbey - Üsküdar arası 45 dk görselleri dolaşıyor. Metropollerde zamanın çok önemli olduğu düşünüldüğünde işte hızlı ulaşımın önemi ortaya çıkıyor. Yenikapı İstasyonu milyonlarca insanın zamandan tasarruf etmesini sağlayacak, en başta işçilerin olmak üzere emeği geçen herkesin ellerine sağlık
Edit : Sefer sıklığı 2,5 dakikaya düşürülmüş
İnternette artık Mahmutbey - Üsküdar arası 45 dk görselleri dolaşıyor. Metropollerde zamanın çok önemli olduğu düşünüldüğünde işte hızlı ulaşımın önemi ortaya çıkıyor. Yenikapı İstasyonu milyonlarca insanın zamandan tasarruf etmesini sağlayacak, en başta işçilerin olmak üzere emeği geçen herkesin ellerine sağlık
Edit : Sefer sıklığı 2,5 dakikaya düşürülmüş
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18069
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Bu hat uzerinde eski guzergah 4 araclik, m1b kesimi ise 5 araclik peronlara sahip, eski guzergah yani AHL kesiminde peron uzatmanin mumkun olmadigi kesimler var, dolayisi ile sistemin tumunu 5 aracla isletmek olmuyor, sadece m1b kesimi bu sekilde isletilebilir ama Yenikapi peron kac araclik bilmiyorum.
Seferler 2,5 dk ya dustu, zaten yapilan testlerin bir kismi bunun icindi, m1 2,5 dk altinda sefer mumkun degil bildigim kadariyla.
Yalniz sunu ilave etmek isterim, yolcu artisi bekleniyor ve beklentiler uzerinden senaryolarda calisiliyor, son 7 yilda 2 sefer peron uzatma icin etut yapildigini biliyorum, yani bu islere kafa yoran birileri var sorun hattin ilk insaasinda ileriye donuk bir plan olmadan yapilmis olmasinda. Bence su an gorunen tek cozum sinyalizasyonu hareketli blok sisteme cevirmek ve seferleri 1,5 dk ya kadar dusurebilmek. Metrolar yayginlastikca m1 in yuku artarmi azalirmi kestiremiyorum.
Seferler 2,5 dk ya dustu, zaten yapilan testlerin bir kismi bunun icindi, m1 2,5 dk altinda sefer mumkun degil bildigim kadariyla.
Yalniz sunu ilave etmek isterim, yolcu artisi bekleniyor ve beklentiler uzerinden senaryolarda calisiliyor, son 7 yilda 2 sefer peron uzatma icin etut yapildigini biliyorum, yani bu islere kafa yoran birileri var sorun hattin ilk insaasinda ileriye donuk bir plan olmadan yapilmis olmasinda. Bence su an gorunen tek cozum sinyalizasyonu hareketli blok sisteme cevirmek ve seferleri 1,5 dk ya kadar dusurebilmek. Metrolar yayginlastikca m1 in yuku artarmi azalirmi kestiremiyorum.
- Kamil16
- Müdavim
- Mesajlar: 919
- Kayıt: 08 Tem Pzr, 2012 10:44
M1& M2 + Marmaray + M4
M1& M2 + Marmaray + M4 entegrasyonu tamamlanmış oluyor.
Hayırlı olsun.
Yakın zamanda bir açılış var mı?
M6 mı?
Hayırlı olsun.
Yakın zamanda bir açılış var mı?
M6 mı?