2. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Re: koc-M.02:01 » Gebze-Darıca Metro Hattı İhale Süreci

Gönderilme zamanı: 03 Tem Sal, 2018 07:15
gönderen Esat
Güzergahın genel profilini gösteren bir takım görseller yayınlanmıştı ama sanırım buraya almamışız, bulursak incelemek lazım. Mantıken Marmaray ile bağlantılı olması beklenir tabii ki.

Re: koc-M.02:01 » Gebze-Darıca Metro Hattı İhale Süreci

Gönderilme zamanı: 04 Tem Çrş, 2018 22:34
gönderen Edil Arda
Kuzey-Güney olduğu için İstanbul yönüne bir şey pek mümkün ve mantıklı değil,
zaten Gebze'de Marmaray bağlantısı yapılmış oluyor.

Kadıköy metrosunun Gebze'ye uzatılması düşünülebilir belki.

Re: koc-M.02:01 » Gebze-Darıca Metro Hattı İhale Süreci

Gönderilme zamanı: 04 Ağu Cmt, 2018 13:23
gönderen Esat
ya şimdi google maps te haritaları işliyordum ve ancak jetonum düştü bu hat sadece gebze darıca bölgesine hitap edecek anladığım kadarı ile, yani izmit içerisine de gidecek olanlar yine normal tren çalışırsa (ki bence burada bir banliyö treni de çalışmalı) o şekilde gidecekler, bu metronun faydası daha çok sanayi ile yerleşim yerleri arasında ulaşım ve bu bölgeler ile tren garı arasında ulaşımı sağlamaya yönelik gibi. Aklımda kaldığı kadarı ile o bölgede oldukça dik dolayısı ile tramvaya uygun değil, sanırım bu yüzden metroya girişiliyor, yoksa kuşbakışı bu güzergahta tramvay da çalıştırsalar bu kapasiteyi karşılayabilirdi belki de.

Re: koc-M.02:01 » Gebze-Darıca Metro Hattı İhale Süreci

Gönderilme zamanı: 15 Eki Pzt, 2018 19:06
gönderen Uğur
Yapım ihalesi olmuş ve sonuçlanmış mıydı bilmiyorum ama gelecek Cumartesi günü bir temel töreni varmış.


Resim

Bir de şöyle bir tanıtım kitapçığı hazırlanmış.

https://yonetim.kocaeli.bel.tr:10443/we ... _Hatti.pdf

Re: koc-M.02:01 » Gebze-Darıca Metro Hattı İhale Süreci

Gönderilme zamanı: 17 Eki Çrş, 2018 13:18
gönderen metro_5
Çok güzel bir düşünce, tek beğenmediğim yanı sürücüsüz planlanması.
Sürücüsüz metro hatlarında en büyük sorun Hız ! Bilgisayar yönetimli olduğu için güvenlik açısından yavaş sürülüyor.
Otomatik kapı arızası çok oluyor, bakınız İstanbul da M5 hattı Allah'ın her günü bu arızalarla cebelleşiyor.
Hat uzatıldığı zaman deneme seferleri için hat komple 4 gün kapatılmak zorunda kalınıyor.
Bu da deneme seferinin 4 günle sınırlı kalmasına sebep oluyor.

Re: koc-M.02:01 » Gebze-Darıca Metro Hattı İhale Süreci

Gönderilme zamanı: 29 Haz Cmt, 2019 22:16
gönderen Engin Y
İhaleye gelen teklifler neticesinde, 2.488.489.457,00 TL teklifle Meting Raylı Sistemler + Met-Gün İnşaat Tahhüt ve Ticaret Anonim Şirketi + EZE İnşaat Nak. Taah. San. Tic.LTD.ŞTİ. + Gökçe İnş.Taah.Tic.ve Makina San.LTD .ŞTİ. ortak girişimi ihaleyi kazanmış ve projenin temeli Ekim 2018’de atılmış..

Diğer teklifler de aşağıda yer alıyor..

Makyol İnşaat+IC İçtaş+Astur İnşaat 2.539.998.621,00 TL

Dalgıçray İnşaat + Metrostav Ankara İnşaat + Fernas İnşaat + İmaj Altyapı 2.588.008.210,00 TL

DBH Yol +Gürbağ İnşaat +Yedigõze İnşaat +Teb Enerji +Ohitan Mühendislik 2.690.000.000,00 TL

Cengiz İnşaat +SSC Yol İnşaat Teşekkür

Gülermak İnşaat + Doğuş İnşaat + Nuhoğlu İnşaat Teşekkür

Re: koc-M.02:01 » Gebze-Darıca Metro Hattı [İhale Süreci]

Gönderilme zamanı: 30 Haz Pzr, 2019 11:17
gönderen Esat
Kim bu kazanan firmalar? Tecrübeleri ne? Yeterlilik neye göre belirlenmiş?