9. sayfa (Toplam 23 sayfa)

Re: ist-M.03:11 » M11 Gayrettepe-Yeni Havalimanı-Halkalı Metro Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 29 Mar Prş, 2018 19:52
gönderen langur
yakupfurkan24 yazdı: En yakın ve detaylı haritalar İlçe haritalarıdır. Aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz:

http://istanbulunmetrosu.com/Haritalar?Kod=1

yakupfurkan_24
Teşekkürler

Re: ist-M.03:11 » M11 Gayrettepe-Yeni Havalimanı-Halkalı Metro Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 30 Mar Cum, 2018 08:23
gönderen Esat
langur yazdı:
yakupfurkan24 yazdı: En yakın ve detaylı haritalar İlçe haritalarıdır. Aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz:

http://istanbulunmetrosu.com/Haritalar?Kod=1

yakupfurkan_24
Teşekkürler
%100 güvenilir olmadığını hatırlatayım :) kendi içinde çelişen datalar var orada ama evet maalesef en resmi kaynak olduğu için doğru kabul edilmesi gerekiyor.

Re: ist-M.03:11 » M11 Gayrettepe-Yeni Havalimanı-Halkalı Metro Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 11 Nis Çrş, 2018 21:46
gönderen decimus
http://www.rayhaber.com/2018/04/ucuncu- ... asi-1-olu/

Arkadaslar,

Malesef 3.Havalimani metrosu insaatinda 1 arkadasimiz is kazasi geçirerek hayata veda etti.

Dünya rekoru kıracağız diyerek her projede bu tarz bi sürü arkadasimiz oluyor.Bu proje daha cok kisa süre olmasina rağmen 2. ölümlü kaza.Bu arada gecen hafta uskudar-Cekmekoy metro trafo binasinda da bir is kazasi sonucu bi arkadasimiz hayata,ailesine ve sevdiklerine veda etti.

Dünya'da bundan çok daha buyuk projelerde çalışan arkadaslarimdan dinledigim kadariyle tek bir kisi bile birakin olmeyi uzuv kaybi bile olmadan projeler tamamlaniyor.Cunku oralarda PROJELERIN HIZI DEGIL CALISANLARIN SAGLIKLARI ONEMLI !!!

Bu kadar plansiz ve hizli (sözde tabi ) projeler yaparken daha kac arkadasimiz olecek.

Değer mi ??

Re: ist-M.03:11 » M11 Gayrettepe-Yeni Havalimanı-Halkalı Metro Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 02 Tem Pzt, 2018 22:10
gönderen kleinkaiser
Bu hattın açılışını 2019 yazıyor. Açılışının 2019 un başlarına yetişmesi lazım yeni havalimanına ulaşımı en kısa zamanda rahatlatmak için.

Re: ist-M.03:11 » M11 Gayrettepe-Yeni Havalimanı-Halkalı Metro Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 27 Tem Cum, 2018 20:50
gönderen decimus
kleinkaiser yazdı:Bu hattın açılışını 2019 yazıyor. Açılışının 2019 un başlarına yetişmesi lazım yeni havalimanına ulaşımı en kısa zamanda rahatlatmak için.
Bu hattın kullanimi için bu günlerde kemerburgaz şantiyesinde harıl harıl 2 TBM kurulumu tamamlanmak üzere.Onümüzdeki bir kaç gün içinde sırasıyle 2 TBM aynı yönde Kemerburgazdan kazmaya başlayacak.
Daha sonra yine kemerburgaz'dan 2 TBM montajı için çalişmalar başlayacak ve TBM'ler ters istikamette kazı yapmaya başlayacak.

Bu 4 TBM Kemerburgaz'dan sorunsuz şekilde kurulumu tamalandiktan ve kazılara başladıktan sonra ise şu an aç-kapa çalışmalari devam.eden Hasdal istasyonundan 2 TBM kurulumu başlayacak ve bu TBM'ler kağıthane yönüne dogru kazaı yapacak.Buradan sadece 2 TBM kurulacak.

Projenin ilk gününden beri baziları 10 TBM kurulacak diyordu bazıları ise 12 TBM kurulacak diyordu.Son gellen bilgilere göre bu projede 10 TBM kullanilması planlanıyormuş.Ortalama TBM'lerin 11 ay araliksiz kazi yapması planlaniyor.Yani son kurulan TBM çalışmaya başladiktan 1 sene sonra kazı işleri bitecektir.Ondan sonra da en az 18 ay ince ve elektromekanik isler devam edecektir.

Bana göre şu devam eden tempoyla en erken 2021 sonunda bu proje açılma ihtimali olabailir.

Re: ist-M.03:11 » M11 Gayrettepe-Yeni Havalimanı-Halkalı Metro Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 28 Tem Cmt, 2018 20:48
gönderen Esat
Kazı yapan tbm var, geçenlerde videosunu da izledim hatta ama buraya almamışım sanırım

Re: ist-M.03:11 » M11 Gayrettepe-Yeni Havalimanı-Halkalı Metro Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 28 Tem Cmt, 2018 21:54
gönderen decimus
Esat yazdı:Kazı yapan tbm var, geçenlerde videosunu da izledim hatta ama buraya almamışım sanırım
4 TBM mi kazì yapìyor su an ?

Re: ist-M.03:11 » M11 Gayrettepe-Yeni Havalimanı-Halkalı Metro Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 30 Tem Pzt, 2018 06:29
gönderen Esat
decimus yazdı:
Esat yazdı:Kazı yapan tbm var, geçenlerde videosunu da izledim hatta ama buraya almamışım sanırım
4 TBM mi kazì yapìyor su an ?
adedi bilmiyorum hocam, sadece şu video da İhsaniye - Kemerburgaz yönünde kazı yapan TBM nin ayna çıkışı var

https://www.linkedin.com/feed/update/ur ... 0927083520

Re: ist-M.03:11 » M11 Gayrettepe-Yeni Havalimanı-Halkalı Metro Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 30 Tem Pzt, 2018 16:20
gönderen Esat
Ayrıca bugün gördüğüm şu videoda da bakım alanına çıkış yapan bir tbm den bahsediliyor

https://www.linkedin.com/feed/update/ur ... 0434036736

Re: ist-M.03:11 » M11 Gayrettepe-Yeni Havalimanı-Halkalı Metro Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 07 Ağu Sal, 2018 17:42
gönderen decimus
Selamlar,

3. Havalimani metrosunda geçtiģimız günlerde Kemerburgaz dan kurulumlari tamamlanan 2 TBM makinasi daha kazı yapmaya başladı.Bunlardan bir tanesi 100 m ilerledikten sonra zayıf zeminle karşılaşmasından dolayı biraz bekleyecek.Enjeksiyon işlerin yapildiktan sonra tekrar kazı yapmaya başlayacak.Digeri ise kazı yapmaya devam ediyor.Kemerburgaz şantiyesinden ters yöne de 2 TBM kurulum çalışması çok yakın zamanda başlayacakmış.

Bunların haricinde ihsaniye santiyesinden 4 TBM makinasi uzun sure önce kazılara başlamış.Kazi miktarlari zemin ve kazı yapılan alanin üzerinde yerleşim alani olmadığı için gayet güzel.

Ihsaniye'den 4TBM kazmaya devam ediyor.Kemerburgaz'dan 4 TBM kazmaya başladıktan sonra geriye Hasdal santiyesinden kazı yapacak olan 2 TBM makinasi kalıyor.Onların kurulumu için onümüzde bir kaç ay var.Onlarda kurulduktan sonra bu hat için planlanan 10 TBM makinasi aynı anda kazı yapmış olacak.(ilk kurulan tbm lerin kazılari bitmezse)Bu da Türkiye tarihinde bir rekor demek.Bir metro hattinda 10 TBM kazılması sadece Türkiye deģil Dünya'da da hatırı sayılır bir miktar.

Bu arada geçtiğimiz günlerde 3 Havalimani içinde olan büyük göçük malesef metro işleri ile alakalı imiş.Yine Allah'a çok şükür can kaybi olmadan olay atlatılmış. Bu büyük projeleri yaparken bu kadar büyük mühendislik hataları yapılması beni çok çok şaşırtıyor.Kalite,iş güvenliği ve mühendislik bu projelerde malesef çok çok zayıf !! Aynı göçük başka bir ülke de olsa o firmalardan bu işi alırlar...

Re: ist-M.03:11 » M11 Gayrettepe-Yeni Havalimanı-Halkalı Metro Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 19 Ağu Pzr, 2018 13:31
gönderen yakupfurkan24
Gayrettepe İstasyonu şantiyesi TAT Towers’ın önündeki otopark olarak kullanılan bölgeye kurulmuş ama bi çalışma yok şuan sadece alan çevrilmiş ve tabela dikilmiş.

yakupfurkan24

Re: ist-M.03:11 » M11 Gayrettepe-Yeni Havalimanı-Halkalı Metro Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 05 Eyl Çrş, 2018 20:29
gönderen kenanmar
Zor bir durum.
https://www.rt.com/news/437693-delhi-me ... able-tube/ Delhi metro 2nd most expensive worldwide among cities where journey is 50c or less
Published time: 5 Sep, 2018 13:21
Delhi metro 2nd most expensive worldwide among cities where journey is 50c or less
© Global Look Press/ Mail Today
14
New Delhi has the second-most unaffordable metro system among world cities where a travel fare costs less than half a dollar, with average workers forking out 14 percent of their salary on transport, a new study has found.
Read more
© Simon BelcherIndia to build 100 new airports in decade as domestic air travel demand soars
According to a study by the Centre of Science and Environment, Delhi’s metro came second among the list of ten cities across the world where people spend less than 50 cents for a tube journey.

It means commuters are spending a lesser percentage (14) of their household income on transport only when compared to Hanoi, Vietnam, where locals will spend up to a quarter of their wages on commutes, or 25 percent.

It comes after the metro system increased its fees last year, resulting in a massive drop in the number of people using the service.

The Delhi Metro Rail Corporation (DMRC) has rejected the findings saying the research is selective and only took into account smaller Metro networks.

The study in fact found the metro’s ridership dropped almost 32 percent compared to its projections for this year. Only 27,000 passengers were recorded, compared to the 40,000 estimated.

"Without a fiscal strategy and an overall plan for improving ridership, how can these cities hope to keep these systems sustainable?” the study states