12. sayfa (Toplam 23 sayfa)

Re: ist-M.03:11 » M11 Gayrettepe-Yeni Havalimanı-Halkalı Metro Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 25 Eki Prş, 2018 23:32
gönderen Uğur
Video yeni yüklenmiş ama çekim tarihi bugün müdür emin değilim?

İhsaniye istasyonu'ndan başlayan TBM'nin açtığı tünel
https://www.youtube.com/watch?v=yx96bot7GDk

Re: ist-M.03:11 » M11 Gayrettepe-Yeni Havalimanı-Halkalı Metro Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 19 Kas Pzt, 2018 09:16
gönderen Esat
Hattın Halkalı-İstanbul Havalimanı etabında da çalışmaların başladığı bilgisini aldım, bilgiyi veren asıl kaynak her iki etabın aynı tarihte bitirilmesi için yoğun bir çalışmaya girileceği bilgisini de aktarmış. Umarım bakanlık hedeflediği bu çalışmanın gerçekleştirilmesini sağlar.

Re: ist-M.03:11 » M11 Gayrettepe-Yeni Havalimanı-Halkalı Metro Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 19 Kas Pzt, 2018 10:05
gönderen Engin Y
Evet abi, annem Halkalı'da oturduğu için Halkalı Stadı'nın oraya kurulacak duraktaki çalışmaların başladığını ben de gördüm..

Yeri de şurası: https://www.google.com/maps/@41.0571645 ... a=!3m1!1e3
Esat yazdı:bilgiyi veren asıl kaynak her iki etabın aynı tarihte bitirilmesi için yoğun bir çalışmaya girileceği bilgisini de aktarmış.
Bu güzel bir temenni tabii, ama neredeyse 1,5 yıldır diğer bacağın çalışmaları devam ediyor diye biliyorum..
Hayırlısı olsun inşallah..

Re: ist-M.03:11 » M11 Gayrettepe-Yeni Havalimanı-Halkalı Metro Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 19 Kas Pzt, 2018 10:26
gönderen Esat
Engin Y yazdı:Bu güzel bir temenni tabii, ama neredeyse 1,5 yıldır diğer bacağın çalışmaları devam ediyor diye biliyorum..
Hayırlısı olsun inşallah..
1,5 yıl çok uzun bir süre mi? Bu metroların bitiş süresi konusunda bence çok gereksiz bir beklenti içerisinde halkımız :) bu uzunlukta bir metronun tamamı bomboş tarlalardan bile geçse 1,5 sene de bitmesi mümkün değildir arkadaşlar, gerçekçi olalım lütfen. Siyasetçi popülisttir atar tutar 36 ayda bitirecem diye, avrupa da bile 5 km metro 5 seneyi buluyor ve her şey planlı, dediğim gibi çok fazla kötü örneğe sahibiz ama beklenti de gerçekçi de değiliz.

Re: ist-M.03:11 » M11 Gayrettepe-Yeni Havalimanı-Halkalı Metro Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 19 Kas Pzt, 2018 12:16
gönderen Kamil16
İSTANBUL Havalimanına ulaşacak 2 Metronun inşaatları başlangıç tarihlerine bakılırsa 2 yıllık bir fark var. Uzunluk olarak birbirlerine yakın olduğuna göre, ikisininde aynı anda bitmesi bir temenni..
* Gayrettepe - İSTANBUL Havalimanı Metrosu İnşaatı başlangıcı......Aralık 2016
* Halkalı - İSTANBUL Havalimanı Metrosu İnşaatı başlangıcı............Kasım 2018

İSTANBUL Havalimanına ulaşacak Demiryolu Projesi de bu yıl içinde ihale edilecekmiş.

94 kilometrelik "Gebze-Sabiha Gökçen Havalimanı-Yavuz Sultan Selim Köprüsü-Yeni Havalimanı" proje çalışmaları tamamlanmak üzere.
Gebze-Sabiha Gökçen Havalimanı-Yavuz Sultan Selim Köprüsü-Yeni Havalimanı Demiryolu Hattı yapımı için, 2018 yılı içinde ihaleye çıkılması planlanıyor.

Re: ist-M.03:11 » M11 Gayrettepe-Yeni Havalimanı-Halkalı Metro Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 19 Kas Pzt, 2018 15:13
gönderen Esat
Aynen Kamil Bey, sadece bir temenni, açıkçası ben de gerçekçi bulduğumu söyleyemeceğim :) 2019 sonuna 1. etabı yetişse öpüp başımıza koymamız lazım

Re: ist-M.03:11 » M11 Gayrettepe-Yeni Havalimanı-Halkalı Metro Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 06 Ara Prş, 2018 21:50
gönderen decimus
Bu proje kapsamında dün itibari ile 9. TBM makinasi çalışmaya başladı.
Projenin başında planlanan 10 TBM hedefi kapsamında Hasdal şantiyesine kurulan 9. TBM tüm ön testleri tamaladıktan sonra Hasdal - Kağıthane arasıni kazmak için dün çalışmaya başladı.

Kalan son TBM ise kurulum işlemleri bitmek üzere ve 9.TBM ilerledikten sonra gerekli emniyet mesafesini aldığı zaman 10. TBM Hasdal şantiyesinden başlayarak Hasdal- Kağıthane arası kazmaya başlayacak.Bildiğiniz gibi kağıthane-Gayrettep arası tüneller NATM modeli ile kazılacak.

Böylelikle Türkiye'de ilk kez bir projede 10 TBM ayni anda kazı yaparak kırılması çok güç bir rekoru ele geçirmiş olacak.

Proje de hala hak ediş konusunda ufak-tefk ödeme sıkıntıları devam etse de şimdilik tüm şantiyelerde çalışmalar son sürat devam ediyor.

Re: ist-M.03:11 » M11 Gayrettepe-Yeni Havalimanı-Halkalı Metro Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 05 Şub Sal, 2019 10:55
gönderen Esat
Bu hattın kazı işleri anladığım kadarı ile gayet yerinde ilerliyor, Kasım ve Aralık aylarında 800 mt üzerinde kazı yapan TBM ile Ocak ayında 900 mt lik kazı gerçekleştirilmiş,

Re: ist-M.03:11 » M11 Gayrettepe-Yeni Havalimanı-Halkalı Metro Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 05 Şub Sal, 2019 11:14
gönderen Özgür Türkler
Bu hava limanının Halkalı ile olacak bağlantısını neden Metro olarak planlamışlar, zaten havalimanının önünden trenyolu geçip Halkalıya gelmeyecekmi? Neden ikinci bir masraf yapılıyor çok paramız varmış gibi! Amsterdam da Shiphol den şehir merkezine metro yok, trenle gidiliyor ve 160 km hızla çift katlı trenlerle gayet hızlı gidiliyor, İstanbul'a neden böyle bir sey düşünülmüyor acaba bilen var mı?

Re: ist-M.03:11 » M11 Gayrettepe-Yeni Havalimanı-Halkalı Metro Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 05 Şub Sal, 2019 23:52
gönderen Edil Arda
kesinlikle çok mantılkı bir soru.
şimdi düşününce gerçekten çok anlamsız geliyor.

Re: ist-M.03:11 » M11 Gayrettepe-Yeni Havalimanı-Halkalı Metro Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 06 Şub Çrş, 2019 06:27
gönderen Esat
ben bu soruya şu sorular ile cevap vermek istiyorum, Halkalı kesimi banliyö mü olmalıydı? Eğer öyle ise Gayrettepe kesimi neden metro olmalı? İkisi arasındaki fark ne? Ve Gayrettepe etabı metro mu acaba gerçekten?

Re: ist-M.03:11 » M11 Gayrettepe-Yeni Havalimanı-Halkalı Metro Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 06 Şub Çrş, 2019 13:19
gönderen Özgür Türkler
Uçakla gelen insanın 3 yada 5 dakikada bir sefer sıklığına ihtiyacı yok, sadece dolmuş gibi her durakta durmadan hızlı bir şekilde şehir merkezine transfer olmaya ihtiyacı var. Londra Heatrow da paran varsa 15 dk da bir gelen ekspres metro ile şehir merkezine hızlıca 20 dk da gidiyorsun, daha az ödeyeyim dersen mevcut metroya binip yaklaşık 40 dakikada merkeze yada ilişkili bir istasyona erişiyorsun (bu ikisinin hatları farklıydı yanlış hatırlamıyorsam). Bu durumda az istasyonlu ekspres banliyö tarzında bir işletme pekala iş görecektir ki Gayrettepe metro dediğimiz şey tamda bu bana göre. Bizdeki banliyö düşmanlığı ayrı tabi, parayı alstom ve siemens e kaptırıp metro yapma aşkından bir bıkmadı iş bilmez yöneticilerimiz. Marmaray a bile banliyö diyemeyip metro diyorlar halbuki bildiğin banliyö işte, öyle lafı kıvırtıp metro standardında banliyö falan deyince ne oluyosa sanki...