Teşekkürleryakupfurkan24 yazdı: En yakın ve detaylı haritalar İlçe haritalarıdır. Aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz:
http://istanbulunmetrosu.com/Haritalar?Kod=1
yakupfurkan_24
ist-M.03:11 » M11 Gayrettepe-Havalimanı-Halkalı Metro Hattı [İnşaat Süreci]
-
- Sezonluk Yolcu
- Mesajlar: 193
- Kayıt: 29 Eyl Sal, 2009 17:15
Re: ist-M.03:11 » M11 Gayrettepe-Yeni Havalimanı-Halkalı Metro Hattı [İnşaat Süreci]
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18079
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Re: ist-M.03:11 » M11 Gayrettepe-Yeni Havalimanı-Halkalı Metro Hattı [İnşaat Süreci]
%100 güvenilir olmadığını hatırlatayım kendi içinde çelişen datalar var orada ama evet maalesef en resmi kaynak olduğu için doğru kabul edilmesi gerekiyor.langur yazdı:Teşekkürleryakupfurkan24 yazdı: En yakın ve detaylı haritalar İlçe haritalarıdır. Aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz:
http://istanbulunmetrosu.com/Haritalar?Kod=1
yakupfurkan_24
- decimus
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1099
- Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10
Re: ist-M.03:11 » M11 Gayrettepe-Yeni Havalimanı-Halkalı Metro Hattı [İnşaat Süreci]
http://www.rayhaber.com/2018/04/ucuncu- ... asi-1-olu/
Arkadaslar,
Malesef 3.Havalimani metrosu insaatinda 1 arkadasimiz is kazasi geçirerek hayata veda etti.
Dünya rekoru kıracağız diyerek her projede bu tarz bi sürü arkadasimiz oluyor.Bu proje daha cok kisa süre olmasina rağmen 2. ölümlü kaza.Bu arada gecen hafta uskudar-Cekmekoy metro trafo binasinda da bir is kazasi sonucu bi arkadasimiz hayata,ailesine ve sevdiklerine veda etti.
Dünya'da bundan çok daha buyuk projelerde çalışan arkadaslarimdan dinledigim kadariyle tek bir kisi bile birakin olmeyi uzuv kaybi bile olmadan projeler tamamlaniyor.Cunku oralarda PROJELERIN HIZI DEGIL CALISANLARIN SAGLIKLARI ONEMLI !!!
Bu kadar plansiz ve hizli (sözde tabi ) projeler yaparken daha kac arkadasimiz olecek.
Değer mi ??
Arkadaslar,
Malesef 3.Havalimani metrosu insaatinda 1 arkadasimiz is kazasi geçirerek hayata veda etti.
Dünya rekoru kıracağız diyerek her projede bu tarz bi sürü arkadasimiz oluyor.Bu proje daha cok kisa süre olmasina rağmen 2. ölümlü kaza.Bu arada gecen hafta uskudar-Cekmekoy metro trafo binasinda da bir is kazasi sonucu bi arkadasimiz hayata,ailesine ve sevdiklerine veda etti.
Dünya'da bundan çok daha buyuk projelerde çalışan arkadaslarimdan dinledigim kadariyle tek bir kisi bile birakin olmeyi uzuv kaybi bile olmadan projeler tamamlaniyor.Cunku oralarda PROJELERIN HIZI DEGIL CALISANLARIN SAGLIKLARI ONEMLI !!!
Bu kadar plansiz ve hizli (sözde tabi ) projeler yaparken daha kac arkadasimiz olecek.
Değer mi ??
-
- Abonman
- Mesajlar: 18
- Kayıt: 02 Tem Pzt, 2018 14:37
Re: ist-M.03:11 » M11 Gayrettepe-Yeni Havalimanı-Halkalı Metro Hattı [İnşaat Süreci]
Bu hattın açılışını 2019 yazıyor. Açılışının 2019 un başlarına yetişmesi lazım yeni havalimanına ulaşımı en kısa zamanda rahatlatmak için.
- decimus
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1099
- Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10
Re: ist-M.03:11 » M11 Gayrettepe-Yeni Havalimanı-Halkalı Metro Hattı [İnşaat Süreci]
Bu hattın kullanimi için bu günlerde kemerburgaz şantiyesinde harıl harıl 2 TBM kurulumu tamamlanmak üzere.Onümüzdeki bir kaç gün içinde sırasıyle 2 TBM aynı yönde Kemerburgazdan kazmaya başlayacak.kleinkaiser yazdı:Bu hattın açılışını 2019 yazıyor. Açılışının 2019 un başlarına yetişmesi lazım yeni havalimanına ulaşımı en kısa zamanda rahatlatmak için.
Daha sonra yine kemerburgaz'dan 2 TBM montajı için çalişmalar başlayacak ve TBM'ler ters istikamette kazı yapmaya başlayacak.
Bu 4 TBM Kemerburgaz'dan sorunsuz şekilde kurulumu tamalandiktan ve kazılara başladıktan sonra ise şu an aç-kapa çalışmalari devam.eden Hasdal istasyonundan 2 TBM kurulumu başlayacak ve bu TBM'ler kağıthane yönüne dogru kazaı yapacak.Buradan sadece 2 TBM kurulacak.
Projenin ilk gününden beri baziları 10 TBM kurulacak diyordu bazıları ise 12 TBM kurulacak diyordu.Son gellen bilgilere göre bu projede 10 TBM kullanilması planlanıyormuş.Ortalama TBM'lerin 11 ay araliksiz kazi yapması planlaniyor.Yani son kurulan TBM çalışmaya başladiktan 1 sene sonra kazı işleri bitecektir.Ondan sonra da en az 18 ay ince ve elektromekanik isler devam edecektir.
Bana göre şu devam eden tempoyla en erken 2021 sonunda bu proje açılma ihtimali olabailir.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18079
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Re: ist-M.03:11 » M11 Gayrettepe-Yeni Havalimanı-Halkalı Metro Hattı [İnşaat Süreci]
Kazı yapan tbm var, geçenlerde videosunu da izledim hatta ama buraya almamışım sanırım
- decimus
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1099
- Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10
Re: ist-M.03:11 » M11 Gayrettepe-Yeni Havalimanı-Halkalı Metro Hattı [İnşaat Süreci]
4 TBM mi kazì yapìyor su an ?Esat yazdı:Kazı yapan tbm var, geçenlerde videosunu da izledim hatta ama buraya almamışım sanırım
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18079
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Re: ist-M.03:11 » M11 Gayrettepe-Yeni Havalimanı-Halkalı Metro Hattı [İnşaat Süreci]
adedi bilmiyorum hocam, sadece şu video da İhsaniye - Kemerburgaz yönünde kazı yapan TBM nin ayna çıkışı vardecimus yazdı:4 TBM mi kazì yapìyor su an ?Esat yazdı:Kazı yapan tbm var, geçenlerde videosunu da izledim hatta ama buraya almamışım sanırım
https://www.linkedin.com/feed/update/ur ... 0927083520
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18079
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Re: ist-M.03:11 » M11 Gayrettepe-Yeni Havalimanı-Halkalı Metro Hattı [İnşaat Süreci]
Ayrıca bugün gördüğüm şu videoda da bakım alanına çıkış yapan bir tbm den bahsediliyor
https://www.linkedin.com/feed/update/ur ... 0434036736
https://www.linkedin.com/feed/update/ur ... 0434036736
- decimus
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1099
- Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10
Re: ist-M.03:11 » M11 Gayrettepe-Yeni Havalimanı-Halkalı Metro Hattı [İnşaat Süreci]
Selamlar,
3. Havalimani metrosunda geçtiģimız günlerde Kemerburgaz dan kurulumlari tamamlanan 2 TBM makinasi daha kazı yapmaya başladı.Bunlardan bir tanesi 100 m ilerledikten sonra zayıf zeminle karşılaşmasından dolayı biraz bekleyecek.Enjeksiyon işlerin yapildiktan sonra tekrar kazı yapmaya başlayacak.Digeri ise kazı yapmaya devam ediyor.Kemerburgaz şantiyesinden ters yöne de 2 TBM kurulum çalışması çok yakın zamanda başlayacakmış.
Bunların haricinde ihsaniye santiyesinden 4 TBM makinasi uzun sure önce kazılara başlamış.Kazi miktarlari zemin ve kazı yapılan alanin üzerinde yerleşim alani olmadığı için gayet güzel.
Ihsaniye'den 4TBM kazmaya devam ediyor.Kemerburgaz'dan 4 TBM kazmaya başladıktan sonra geriye Hasdal santiyesinden kazı yapacak olan 2 TBM makinasi kalıyor.Onların kurulumu için onümüzde bir kaç ay var.Onlarda kurulduktan sonra bu hat için planlanan 10 TBM makinasi aynı anda kazı yapmış olacak.(ilk kurulan tbm lerin kazılari bitmezse)Bu da Türkiye tarihinde bir rekor demek.Bir metro hattinda 10 TBM kazılması sadece Türkiye deģil Dünya'da da hatırı sayılır bir miktar.
Bu arada geçtiğimiz günlerde 3 Havalimani içinde olan büyük göçük malesef metro işleri ile alakalı imiş.Yine Allah'a çok şükür can kaybi olmadan olay atlatılmış. Bu büyük projeleri yaparken bu kadar büyük mühendislik hataları yapılması beni çok çok şaşırtıyor.Kalite,iş güvenliği ve mühendislik bu projelerde malesef çok çok zayıf !! Aynı göçük başka bir ülke de olsa o firmalardan bu işi alırlar...
3. Havalimani metrosunda geçtiģimız günlerde Kemerburgaz dan kurulumlari tamamlanan 2 TBM makinasi daha kazı yapmaya başladı.Bunlardan bir tanesi 100 m ilerledikten sonra zayıf zeminle karşılaşmasından dolayı biraz bekleyecek.Enjeksiyon işlerin yapildiktan sonra tekrar kazı yapmaya başlayacak.Digeri ise kazı yapmaya devam ediyor.Kemerburgaz şantiyesinden ters yöne de 2 TBM kurulum çalışması çok yakın zamanda başlayacakmış.
Bunların haricinde ihsaniye santiyesinden 4 TBM makinasi uzun sure önce kazılara başlamış.Kazi miktarlari zemin ve kazı yapılan alanin üzerinde yerleşim alani olmadığı için gayet güzel.
Ihsaniye'den 4TBM kazmaya devam ediyor.Kemerburgaz'dan 4 TBM kazmaya başladıktan sonra geriye Hasdal santiyesinden kazı yapacak olan 2 TBM makinasi kalıyor.Onların kurulumu için onümüzde bir kaç ay var.Onlarda kurulduktan sonra bu hat için planlanan 10 TBM makinasi aynı anda kazı yapmış olacak.(ilk kurulan tbm lerin kazılari bitmezse)Bu da Türkiye tarihinde bir rekor demek.Bir metro hattinda 10 TBM kazılması sadece Türkiye deģil Dünya'da da hatırı sayılır bir miktar.
Bu arada geçtiğimiz günlerde 3 Havalimani içinde olan büyük göçük malesef metro işleri ile alakalı imiş.Yine Allah'a çok şükür can kaybi olmadan olay atlatılmış. Bu büyük projeleri yaparken bu kadar büyük mühendislik hataları yapılması beni çok çok şaşırtıyor.Kalite,iş güvenliği ve mühendislik bu projelerde malesef çok çok zayıf !! Aynı göçük başka bir ülke de olsa o firmalardan bu işi alırlar...
- yakupfurkan24
- Aylık Paso
- Mesajlar: 115
- Kayıt: 07 Ağu Prş, 2014 14:51
Re: ist-M.03:11 » M11 Gayrettepe-Yeni Havalimanı-Halkalı Metro Hattı [İnşaat Süreci]
Gayrettepe İstasyonu şantiyesi TAT Towers’ın önündeki otopark olarak kullanılan bölgeye kurulmuş ama bi çalışma yok şuan sadece alan çevrilmiş ve tabela dikilmiş.
yakupfurkan24
yakupfurkan24
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 741
- Kayıt: 28 Eyl Çrş, 2011 15:47
Re: ist-M.03:11 » M11 Gayrettepe-Yeni Havalimanı-Halkalı Metro Hattı [İnşaat Süreci]
Zor bir durum.
https://www.rt.com/news/437693-delhi-me ... able-tube/ Delhi metro 2nd most expensive worldwide among cities where journey is 50c or less
Published time: 5 Sep, 2018 13:21
Delhi metro 2nd most expensive worldwide among cities where journey is 50c or less
© Global Look Press/ Mail Today
14
New Delhi has the second-most unaffordable metro system among world cities where a travel fare costs less than half a dollar, with average workers forking out 14 percent of their salary on transport, a new study has found.
Read more
© Simon BelcherIndia to build 100 new airports in decade as domestic air travel demand soars
According to a study by the Centre of Science and Environment, Delhi’s metro came second among the list of ten cities across the world where people spend less than 50 cents for a tube journey.
It means commuters are spending a lesser percentage (14) of their household income on transport only when compared to Hanoi, Vietnam, where locals will spend up to a quarter of their wages on commutes, or 25 percent.
It comes after the metro system increased its fees last year, resulting in a massive drop in the number of people using the service.
The Delhi Metro Rail Corporation (DMRC) has rejected the findings saying the research is selective and only took into account smaller Metro networks.
The study in fact found the metro’s ridership dropped almost 32 percent compared to its projections for this year. Only 27,000 passengers were recorded, compared to the 40,000 estimated.
"Without a fiscal strategy and an overall plan for improving ridership, how can these cities hope to keep these systems sustainable?” the study states
https://www.rt.com/news/437693-delhi-me ... able-tube/ Delhi metro 2nd most expensive worldwide among cities where journey is 50c or less
Published time: 5 Sep, 2018 13:21
Delhi metro 2nd most expensive worldwide among cities where journey is 50c or less
© Global Look Press/ Mail Today
14
New Delhi has the second-most unaffordable metro system among world cities where a travel fare costs less than half a dollar, with average workers forking out 14 percent of their salary on transport, a new study has found.
Read more
© Simon BelcherIndia to build 100 new airports in decade as domestic air travel demand soars
According to a study by the Centre of Science and Environment, Delhi’s metro came second among the list of ten cities across the world where people spend less than 50 cents for a tube journey.
It means commuters are spending a lesser percentage (14) of their household income on transport only when compared to Hanoi, Vietnam, where locals will spend up to a quarter of their wages on commutes, or 25 percent.
It comes after the metro system increased its fees last year, resulting in a massive drop in the number of people using the service.
The Delhi Metro Rail Corporation (DMRC) has rejected the findings saying the research is selective and only took into account smaller Metro networks.
The study in fact found the metro’s ridership dropped almost 32 percent compared to its projections for this year. Only 27,000 passengers were recorded, compared to the 40,000 estimated.
"Without a fiscal strategy and an overall plan for improving ridership, how can these cities hope to keep these systems sustainable?” the study states