ist-M.02 » Bostancı-Dudullu Metro Hattı [İhale Süreci]

kenanmar
Serbest Geçiş
Mesajlar: 741
Kayıt: 28 Eyl Çrş, 2011 15:47

Mesaj gönderen kenanmar » 31 Eki Cmt, 2015 00:11

Modoko istasyonu Resim

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 31 Eki Cmt, 2015 11:22

Arkadaşlar bilgiler için çok teşekkürler, Kenan fotolar İBB deki linkten sanırım, ona erişebileceğimiz linki atabilir misin? Mümkün olanları indireyim istiyorum.

İstasyon isimleri konusunda bir yorum yapamıyorum çünkü bölgeye yabancıyım :) ama şunu biliyorum ki sizler gibi bu konuda forum sitelerinde emek sarfeden bazı arkadaşların yaptığı tespitler inşaatlarda verilen isimlerden daha isabetli :) sebebini ise bir türlü anlayamıyorum, yani bu projeyi yapan adam bölgeyi hiç mi bilmiyor? Ya da ona birisi kardeşim burada bir saha çalışması yapacağız istasyon isimleri için hiç mi demiyor, bilmiyorum.

kenanmar
Serbest Geçiş
Mesajlar: 741
Kayıt: 28 Eyl Çrş, 2011 15:47

Mesaj gönderen kenanmar » 31 Eki Cmt, 2015 14:41

Esat: Arkadaşlar bilgiler için çok teşekkürler, Kenan fotolar İBB deki linkten sanırım, ona erişebileceğimiz linki atabilir misin? Mümkün olanları indireyim istiyorum
Rica ederiz Esat, ekran görüntülerini alıp internette kolaj yapıp birleştirdim, hazır değildi. Bunun dışında ibb.gov.tr 'de sol sütunda imar planları sekmesi var, onu tıklayıp aşağıdaki resme göre İlçesi, İlana Çıkış Tarihi, İlan Bitiş Tarihi üzerinden arama yapınca bulunabilir.
Üstteki ilan daha güncel ama sanırım Kayışdağı - Dudullu arasına dair imar planları bir alttakinde olmalı
http://application2.ibb.gov.tr/IBBWC/ImarPlanlari.aspx
Resim
Resim
En son kenanmar tarafından 31 Eki Cmt, 2015 15:34 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 31 Eki Cmt, 2015 15:06

Tamamdır o "imar planları" başlığını hatırlayamamıştım :) bakayım bir ara

kenanmar
Serbest Geçiş
Mesajlar: 741
Kayıt: 28 Eyl Çrş, 2011 15:47

Mesaj gönderen kenanmar » 31 Eki Cmt, 2015 15:39

İstasyon adlandırması daha çok su kaldırır açıkçası, metro istasyonları çok yakın veya üst üste değilse aynı mahalleden geçiyor gibi olsa da bence aynı adı vermek hata oluyor.
Örneğin bu metro hattında Suadiye diye istasyon adı koyarsanız Marmaray'la kafalar karışıyor, ki Kadıköy-Pendik Minibüs Yolu ile Bağdat Cd. arasında 3-4 sokak olsa da insanların algısı bambaşka.
Kozyatağı artık oturmuş bir isim her ne kadar sadece Kadıköy'ün bir mahallesi gibi olsa da özellikle D100 Karayolu'nun olduğu kesim hangi ilçeye bağlı olursa olsun Kozyatağı olarak biliniyor.
K.bakkalköy ise büyük oranda kabul edilen bir adlandırma.
İçerenköy biraz alakasız olmuş çünkü dönel kavşağın tam altı ve her yere çekilebilir bir durum, tam olarak eskiden beri bilenler ve minibüs yolcusu Su Deposu olarak isimlendiriyor.
Kayışdağı ise en falso isimlendirmelerden biri çünkü hakikaten Kayışdağı'nın ucu kenarı orası hatta Gümrük-Uydukent olarak adlandırılabilir, mesafe olarak orası Doğu Ataşehir'e bile daha yakın görünüyor.
Türk-İş Blokları da K.bakkalköy gibi kabul edilebilir bir adlandırma hatta orada kentsel dönüşüme uğrayan İmar İskan Blokları da var.
İmes ve Modoko ise ise yine uygun sayılır, zaten Modoko ve İmes Sanayi Sitesi denilen yerler bu iki istasyonun tam arasında kalıyor.
Dudullu ok, diğerleri de sırasıyla Aşağı Dudullu-Adem Yavuz, Parseller Mh.-Sinpaş Konutları olarak konumlanıyor.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Re: ist-M.02 » Bostancı-Dudullu Metro Hattı [İhale Süreci]

Mesaj gönderen Esat » 28 Kas Cmt, 2015 16:01

Temel atma toreni yapilacakti ama Aralik ayina mi kaldi acaba?

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Re: ist-M.02 » Bostancı-Dudullu Metro Hattı [İhale Süreci]

Mesaj gönderen Esat » 24 Ara Prş, 2015 12:07

aynı mesajımı buraya da yapıştırıcam :) mevzu aynı muhatap aynı ne de olsa :)

KİK e itirazda bulunulmuş. Kimse kusura bakmasın ama maksatlı olduğunu düşünüyorum açıklanalı bu kadar zaman oldu, temel atma töreni yapılacak itiraz yapılıyor, aklın nerdeydi 2 aydır demezler mi adama?

http://www.rayhaber.com/2015/dudullu-bo ... bulunuldu/
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Dudullu – Bostancı Metro Hattı Projesi Doğuş İnşaat firması ve Salini Impregilo SpA – Özgün İnşaat ortak girişimi, inşaat ve elektronik işleri, yeraltı aktarma merkezleri, depo alanı ile yönetim binası ve kontrol merkezi inşaatı ihalesinin sonucu için KİK’e itirazda bulundu

h212
Aylık Paso
Mesajlar: 35
Kayıt: 03 May Cmt, 2014 23:38

Re: ist-M.02 » Bostancı-Dudullu Metro Hattı [İhale Süreci]

Mesaj gönderen h212 » 26 Ara Cmt, 2015 00:15

Başka bir sitede arkadaşlarla tartışırken şaka olsun diye dedim ki bizim Sefaköy metrosunu belediye yine erteler atıyorum dedim Dudullu-Bostancı(arada bir boş peron varya oradan aklıma geldi bide 2 metro arası entegrasyon vs) hattını ihale ederler yine ertelenir dedim , keşke demez olaydım Şaka olsun diye fikir attım ortaya belediye 1 ay sonra şaka gibi plana dahil etti.
ben artık ağzımı kapatsamı kaderime mi yansam bilemedim.
Tabi bu olay yanlış hatırlamıyorsam ya senenin başında yada geçen sene oldu.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Re: ist-M.02 » Bostancı-Dudullu Metro Hattı [İhale Süreci]

Mesaj gönderen Esat » 26 Ara Cmt, 2015 11:38

Iptalin onunla alakasi yok, ayrica M4 Bostanci daki orta peronun bu insaat ile baglantisi olacagini hangi yetkili nerede dile getirmis? Iskembe rayli sistem habercisi ve hirsiz forumu kast ediyorsan umurumuzda bile degil.

h212
Aylık Paso
Mesajlar: 35
Kayıt: 03 May Cmt, 2014 23:38

Re: ist-M.02 » Bostancı-Dudullu Metro Hattı [İhale Süreci]

Mesaj gönderen h212 » 29 Ara Sal, 2015 11:39

Adı W ile başlayan bir sitede konuştum bunu misal dedim, Orta ile alakası olmadığını bende biliyorum örnek verme amaçlı yazdım, ama bizim metrolara hep alstom Rotem vb tipte vagonlar koydukları için dedim, hem ortadaki peron bi işe yaramıyor park alanı gibi kullanmak haricinde , Ben sadece fikir yürüttüm ileride aktarmamı olacak gibisinden, otogar örneği gibi bir örnek varken bunun da olma ihtimali olabilir gibisinden.İşin ilginç yanı İBB o siteyi takip mi ediyor artık bilemicem bunu proje yaptı, bizim Sefaköy projesi yine ertelendi sonuç itibariyle.

Bana kalırsa o orta peron Cevizlibağ örneğindeki gibi olacak Tuzladan gelen metro geri dönecek "Aracımız Sabiha Gökçen Havalimanına gidecektir" şeklinde ve 1 dakka sonra hemen kalkacak. Tuzlaya giden normal hat aracı makas önceliğini bekleyecek zaten 7 dk da bir geliyor kadıköy den bekleme sorununa denk gelme ihtimali %5 kadar düşük.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Re: ist-M.02 » Bostancı-Dudullu Metro Hattı [İhale Süreci]

Mesaj gönderen Esat » 29 Ara Sal, 2015 18:22

Bostancinin kisa parkur kullanilmasinin soz konusu oldugu sir degil, su an icin kullaniminin bir artisi yok. M8 e baglanmasi ise su anda gercekci bir fikir degil, ha birileri bazi yerlerde okudugu her garip fikri proje diye alip is yapiyorsa vay istanbul metro projelerinin haline derim sadece

fearenes
Sezonluk Yolcu
Mesajlar: 143
Kayıt: 27 Oca Prş, 2011 12:59

Re: ist-M.02 » Bostancı-Dudullu Metro Hattı [İhale Süreci]

Mesaj gönderen fearenes » 25 Şub Prş, 2016 23:31

Dudullu – Bostancı Metro Hattı Projesi ihalesini kazanan firmayla sözleşme imzalandı


Dudullu – Bostancı Metro Hattı Projesi ihalesini kazanan firmayla sözleşme imzalandı

İstanbul Büyükşehir Belediyesi Raylı Sistem Daire Başkanlığı Anadolu Yakası Raylı Sistem Müdürlüğü tarafından gerçekleştirilen yaklaşık maliyeti 758.774.349,25 euro 2015/85128 KİK numaralı,Dudullu – Bostancı Metrosu İnşaat ve Elektronik İşleri, Yeraltı Aktarma Merkezleri (Otoparklar), Depo Alanı ile Yönetim Binası ve Kontrol Merkezi İnşaatı ihalesi verdiği 558.800.000 euro teklilîyle kazanan Kalyon İnşaat – Kolin İnşaat – Şenbay Madencilik ortak girişimi ile sözleşme imzalandı.

İhaleye toplam 9 firma katılmış 1 firma teklif vermemişti.İhaleye katılan firmalar ve verdikleri teklifler şöyleydi

1- Kalyon + Kolin + Şenbay 558.800.000,00
2- Salini + Özgün 559.265.753,13
3- Doğuş 584.999.999,00
4- Limak + Demce + Kyiev metrobud pjsc 588.490.000,00
5- Gülermak 588.900.000,00
6- Nurol + Astaldi SPA 596.936.204,00
7- Yapımerkezi + Yenigün 677.599.557,41
8- Rec uluslar arası + Heitkamp 679.226.505,93
9- Alarko teşekkür

Kilitli

“Metro Projeleri, İhaleler, İnşaatlar” sayfasına dön