7. sayfa (Toplam 10 sayfa)

Re: ist-M.03:03 » M3 Kirazlı-Bakırköy Metro Hattı [2.Etap İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 04 Şub Pzr, 2018 15:24
gönderen kenanmar
ibb.gov.tr UKOME - UTK karar arama
32368 sayılı UTK KARARI 2018/1-2
BAHÇELİEVLER
GEÇİCİ TRAFİK SİRKÜLASYON PROJELERİ
Bakırköy-Bahçelievler-Kirazlı Metrosu İnşaat ve Elektromekanik İşleri inşaatı kapsamında 4 aşamalı geçici trafik sirkülasyon projesi

Re: ist-M.03:03 » M3 Kirazlı-Bakırköy Metro Hattı [2.Etap İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 23 Nis Pzt, 2018 12:05
gönderen Esat
yakından bakma şansım olmadı ama dün incirli istasyonundan geçtim, gördüğüm kadarıyla hummalı bir çalışma var, pek çok iş makinesi aktif şekilde çalışıyordu, incirli istasyon kutusu da açılmıştı, derinliğini göremedim ama kutuyu oluşturan fore kazıkların tamamı çakılmış ve üst taraftan bunu tutan çelik kirişler atılmıştı

Re: ist-M.03:03 » M3 Kirazlı-Bakırköy Metro Hattı [2.Etap İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 02 Tem Pzt, 2018 21:37
gönderen kleinkaiser
bu hattın incirli haznedar ve ilkyuva duraklarının inşaatlarını gördüm. Haznedar durağı inşaatında ana caddeye çatal şekilde bağlı yolu trafiğe kapatmışlardı. İnşaatını gördüğüm duraklardaki yapım hızı aynı devam ederse seneye açılması bilgisi doğru olabilir.

Re: ist-M.03:03 » M3 Kirazlı-Bakırköy Metro Hattı [2.Etap İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 03 Tem Sal, 2018 07:13
gönderen Esat
İstasyon kaba inşaatlarında pek bir sorun görünmüyor, İncirli istasyonunda da istasyon kutusu bitmişti en son gördüğümde ama 2019 sonuna yetişeceğine pek ihtimal vermiyorum

Re: ist-M.03:03 » M3 Kirazlı-Bakırköy Metro Hattı [2.Etap İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 29 Tem Pzr, 2018 15:25
gönderen kleinkaiser
Esat yazdı:İstasyon kaba inşaatlarında pek bir sorun görünmüyor, İncirli istasyonunda da istasyon kutusu bitmişti en son gördüğümde ama 2019 sonuna yetişeceğine pek ihtimal vermiyorum
Hattın uzunluğunun çok fazla olmaması ve bakırköy tarafında ido, meydan ve incirli olarak sadece 3 istasyonun olması bence 2019 sonuna yetişmesi ihtimalini yüksek tutuyor.

Re: ist-M.03:03 » M3 Kirazlı-Bakırköy Metro Hattı [2.Etap İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 20 Eyl Prş, 2018 10:05
gönderen Engin Y
Dün şantiyelerden birinin yakınına işim düştü..
Hiç iş yapılmıyor gibiydi..
Ben mi yanlış gördüm?
Çalışmaları yakından takip eden birisi var mı?

Re: ist-M.03:03 » M3 Kirazlı-Bakırköy Metro Hattı [2.Etap İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 20 Eyl Prş, 2018 13:08
gönderen metro_5
Bakırköy de her gün vızır vızır çalışıyorlar, fakat Marmaray da da görmüşsündür işçilerin nasıl çalıştığını, 1 gün çalışılıyorsa 3 gün iş olmuyor, Ana şantiyeler haricinde.
Biz istiyoruz ki inşaatlarda olduğu gibi otoyol inşaatlarında olduğu gibi vızır vızır karıncalar gibi çalışılsın ama bizim ülkede raylı ulaşım önemsenmediği için olsa gerek, ekstra lüx bir şeyin inşaatı yapılıyor gibi düşünüldüğünden inşaatlar hep ağırdan alınıyor.
Asla Avrupa gibi olamayacağız, eskiden bir umudum vardı ama artık yok.

Re: ist-M.03:03 » M3 Kirazlı-Bakırköy Metro Hattı [2.Etap İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 02 Mar Cmt, 2019 13:05
gönderen kenanmar
Binali Yıldırım Başkan’ın reklamlarından alıntı.

Re: ist-M.03:03 » M3 Kirazlı-Bakırköy Metro Hattı [2.Etap İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 02 Mar Cmt, 2019 13:38
gönderen Esat
Evet, bahsettiğim haritalar bunlardı, seçim kampanyası için hazırlandı bu görseller

Re: ist-M.03:03 » M3 Kirazlı-Bakırköy Metro Hattı [2.Etap İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 25 Eyl Çrş, 2019 14:03
gönderen Engin Y
Bence, şu anda İstanbul'da öncelikle bitirilmesi gereken hat bu..

Birincisi, İstanbul'un metrosu olmayan iki merkezinden (Beşiktaş ile birlikte) birisi Bakırköy..
Evet, Marmaray geçiyor Bakırköy'ün merkezi diyebileceğimiz bir yerden, ancak Bakırköy'ün asıl önemi İstanbul'un batısı (Güngören, Esenler, Bağcılar, Bayrampaşa, Bahçelievler, Küçükçekmece, Avcılar, Esenyurt, Büyükçekmece) için cazibe merkezi oluşundan gelir ve bu metro sayesinde kuzeyindeki ilçelerden Bakırköy'e ulaşım kolaylaşacak..

İkincisi, şu anda bir M3 var, ama oldukça kısa bir hat ve M1b aktarma zorunluluğu nedeniyle otobüs ve minibüsler tıka basa dolu giderken metro nispeten boş kalıyor..
Oysa ki metronun Bakırköy'e ulaşması sağlansa, 750 bin nüfuslu Bağcılar, 600 bin nüfuslu Bahçelievler ve 450 bin nüfuslu Başakşehir ilçelerinde yaşayan önemli miktarda insan, insanca koşullarda, M1a, Metrobüs ve Marmaray aktarması için veya Bakırköy'de işlerini görmek için bu hattı kullanacak..
Bana kalırsa, bu etap açılınca, M3'ün yolcu sayısı ikiye veya üçe değil, en az beşe katlanacak..

AYGM'nin sayfasına giriyorum: http://www.aygm.gov.tr
Soldaki Demiryolu ibaresine tıklıyorum ve bu hattın adına tıklıyorum, bir adet pdf dosyası açılıyor: http://www.aygm.gov.tr/BLSM_WIYS/DLH/tr ... _84851.pdf

2020 yılına girmek üzereyiz ve şu ifade mevcut: "13.03.2015 tarihinde yer teslimi yapılarak işlere başlanmış ve iş bitim tarihi 15.06.2018'dir."

Re: ist-M.03:03 » M3 Kirazlı-Bakırköy Metro Hattı [2.Etap İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 25 Eyl Çrş, 2019 14:16
gönderen Esat
100 yıllık dokümanlar onlar, bu yüzden geçen gün biraz serzenişte bulundum kaynak derken :)

Ben bir türlü M3 ün beklenen kapasiteye ulaşacağına inanmıyorum, neden bilmiyorum ama gözümde çok küçüldü bu hat, belki de gerçekten güney etabı dediğimiz bölüm yolcu toparlanması sağlayacaktır, evet bu hat yolcu sayısını 5 değil belki de 10 katlayacaktır bu konuda hem fikiriz ama görünen o ki hiçbir zaman diğer metro hatları ile aynı kapasite de olamayacak.

Re: ist-M.03:03 » M3 Kirazlı-Bakırköy Metro Hattı [2.Etap İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 21 Kas Prş, 2019 07:46
gönderen Esat
Hattın Yıldıztepe istasyonu inşaat bölgesinden fotoğraflar, Linkedinden alıntıdır
m3-g1.jpeg
m3-g2.jpeg
m3-g3.jpeg