148. sayfa (Toplam 148 sayfa)

Re: ist-M.03:03 » M4 Kadıköy-SGH-Tuzla Metro Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 19 Eki Cum, 2018 22:34
gönderen Kamil16
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Meclisi, Sabiha Gökçen Havalimanı-Kurtköy Kavşağı Raylı Sistem Metro Hattı'nın 5,3 kilometre uzatılmasına ilişkin imar planı değişikliğini onayladı.

“Söz konusu husus Pendik-Kaynarca Metro Hattı’nın Sabiha Gökçen Havalimanı’na, oradan da Kurtköy Kavşağı’na kadar uzatılmasıdır. Havaalanına gelen metro hattı, 5,3 kilometre uzatılacak. Ondan sonra Viaport’un hemen yanında bulunan ve triyaj alanı olarak kullanılan bir yer var. Yani Pendik-Kaynarca Metro Hattı’nın tüm araçları depolanması ve bakımının burada yapılması planlanıyor. Dolayısıyla bu salt 5 kilometrelik bir uzatmadan ibaret değil. Hattın uzatılması ve beraberinde orada deponun oluşturulması.”

https://www.sozcu.com.tr/2018/ekonomi/m ... k-2688384/

Re: ist-M.03:03 » M4 Kadıköy-SGH-Tuzla Metro Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 20 Eki Cmt, 2018 09:59
gönderen Esat
Aynı alan yukarıdan gelen M5 3. etap uzatması da bağlanacak, burada bir aktarma olacak.

Re: ist-M.03:03 » M4 Kadıköy-SGH-Tuzla Metro Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 20 Eki Cmt, 2018 18:29
gönderen Uğur
Peki M4 de uzayacak mı? Yoksa sadece M10 mu uzayacak Kurtköy'e kadar?

Re: ist-M.03:03 » M4 Kadıköy-SGH-Tuzla Metro Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 20 Eki Cmt, 2018 19:01
gönderen Kamil16
Uğur yazdı:Peki M4 de uzayacak mı? Yoksa sadece M10 mu uzayacak Kurtköy'e kadar?


İBB Haritasına göre, M4 ve M10 Kaynarca'da kesişiyor ve Kaynarca - SGHL arasında aynı hattı kullanıyor. Bu Hat, Kurtköy Viaport'a kadar uzatılma kararı alınmış.

Kuzeyden gelen M5 Hattı'da Kurtköy'e kadar uzatılacak. Buradan aktarma ile SGHL'ye gidilebilecek.

Re: ist-M.03:03 » M4 Kadıköy-SGH-Tuzla Metro Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 31 Eki Çrş, 2018 14:42
gönderen metro_5
M4 hattı 10 seneye yakın bir süredir varolduğu hâlde, Kaynarca gibi bir sanayi bölgesinde hala Metro yok. Bu çok büyük eksik.
Ara metrolar yapmak yerine ana metroları önce bitirmeliyiz.

Re: ist-M.03:03 » M4 Kadıköy-SGH-Tuzla Metro Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 07 Kas Çrş, 2018 08:34
gönderen Esat
Pendik Belediye başkanı SGH bağlantısının bakanlık tarafından inşa edildiğini ve 29 Ekim 2019 da açılacağını söylemiş, bakalım göreceğiz, İBB sitesinde de 2019 içerisinde açılacak olarak bahsediliyor.

Re: ist-M.03:03 » M4 Kadıköy-SGH-Tuzla Metro Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 11 Kas Pzr, 2018 18:49
gönderen kenanmar
Fazla iddialı olsun istemem ama bu metro uzatması S.Gökçen 3.Havalimanından sanki rol çalmasın diye ötelenmiş gibi duruyor. Madem Marmaray yıl sonu açılır gibi halen Pendik - S. Gökçen neden bağlanmamış haldeki? Hızlı Tren ve Otogarın da Kurtköy’de konuşlanması mümkün iken bu entegrasyonu öteleyen nedir? Çok uzamadı mı bu konu Sizce?

Re: ist-M.03:03 » M4 Kadıköy-SGH-Tuzla Metro Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 12 Kas Pzt, 2018 08:55
gönderen Engin Y
Kenan Bey,

Sorularınızın yanıtını aslında ilk cümlenizde siz vermişsiniz.. Yeni açılan havalimanı "dünyanın en böyyüğü" olsun diye, Sabiha Gökçen'e mümkün mertebe yolcu kaptırmasın diye elinden geleni yapıyor herkes.. Sabiha Gökçen'in pist inşaatı da ağırdan alınıyor, metrosu da bitemiyor, Kurtköy'e kurulacak otogar ve YHT garı da ortada yok..

Hayırlısı..

Re: ist-M.03:03 » M4 Kadıköy-SGH-Tuzla Metro Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 12 Kas Pzt, 2018 19:26
gönderen Kamil16
Engin Y yazdı: Yeni açılan havalimanı "dünyanın en böyyüğü" olsun diye, Sabiha Gökçen'e mümkün mertebe yolcu kaptırmasın diye elinden geleni yapıyor herkes.. Sabiha Gökçen'in pist inşaatı da ağırdan alınıyor, metrosu da bitemiyor..


Yeni açılan İSTANBUl Havalimanı, bilboard'larda yazıldığı gibi "..bir Zafer anıtı değil", inatlaşma-bilimsellikten uzak, meydan okuma-ben yaptım oldu mantığının ürünüdür. Bunun teknik izahı konusunda yazılanlardan sadece birisi ekli linkte..

https://www.sozcu.com.tr/2018/yazarlar/ ... a-2731075/

İSTANBUL HL, 90 Milyon Yolcu Kapasiteli olacak açıldı. Yatırım tamamlanınca, 150 Milyon Yolcu Kapasiteli olacak. Yatırımın tamamlanması ve Metro, Raylı Sistemlerin tamamlanması ise yılları bulacak.

Sonuç: İSRAF ve VATANDAŞ’a eziyet, mali yük!!

Re: ist-M.03:03 » M4 Kadıköy-SGH-Tuzla Metro Hattı [İnşaat Süreci]

Gönderilme zamanı: 12 Kas Pzt, 2018 19:54
gönderen Esat
Sabiha Gökçen i kullanabilirsiniz, kimse üzülmez merak etmeyin :)

ayrıca hattın bitmemesi ile ilgili iddiaları da pek gerçekçi bulmuyorum bunu da belirteyim, bu kadar komplo teorilerine boğulmaya gerek yok