Kaynak İBB, araç alım ihalesi yapılmış teklif değerlendiriliyormuş umarım İETT yapmıyordur değerlendirmeyi, ama durun ya aklıma bir şey geldi sakın Rottem olmasın bu araçlarda? İnşallah olmazİHALE AŞAMASINDAKİ PROJE
1 - Kadıköy - Kartal Metro Hattı için 120 adet metro aracı alımı işi
05.05.2008 tarihinde ihale gerçekleştirilmiş olup, teklifler değerlendirilme aşamasındadır.
ist-M.03:04 » M4 Kadıköy-SGH-Tuzla Metro Hattı [İnşaat Süreci]
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18061
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18061
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Kadıköy-Kartal Metro Çalışmalar
Evet kimsenin başına bir iş gelmemesi güzel haber, diğer taraftan kazı çalışmalarının yerini anlamamıza da faydası olduğu için tekrar güzel bir haber demek ki Göztepe de kazılar devam ediyor ve güzergah olarakta E-5 altından sapma söz konusu değil.Kadıköy-Kartal Metro çalışmaları sırasında E-5 Karayolu'nda göçük meydana geldi. !
Alınan bilgiye göre olay, saat 12:30 sıralarında E-5 Karayolu Göztepe Mevkiinde meydana geldi. Kadıköy -Kartal metro çalışmaları sırasında yolda göçük oluştu. Göçüğün kazılar nedeniyle oluştuğu belirtildi. Çukur nedeniyle yol trafiğe kapatıldı. İki otomobili yutacak büyüklükte olan çukur, görevliler tarafından beton enjekte edilerek dolduruldu. 18 metreküp beton doldurulan çukura hiçbir aracın düşmemesi 'şans' olarak değerlendirildi.
Olay yerinde açıklama yapan Anadoluray Ortak Girişimi mühendislerinden Mehmet Çilingir, göçüğün çevredeki bir kuyudaki suyun boşaltılması sırasında meydana gelmiş olabileceğini söyledi. Çukuru betonla doldurduktan sonra çevresine kazıklar çakılacağını da belirten Çilingir, "Metro çalışmaları sırasında çevrede bazı hareketlenmeler fark etmiştik. Muhtemelen bir kuyunun boşalması nedeniyle böyle bir göçük oluşmuş olabilir. Şimdi burayı betonla doldurup sıkıştırma yapacağız. Daha sonra da alttan kazıklarla destekleme yapacağız." dedi.
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18061
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
http://www.ibb.gov.tr/tr-TR/SubSites/ra ... artal.aspx
Bilgiler güncellenmiş. Eylül ayı itibariyle gerçekleşen durumu yazıyor.
Bilgiler güncellenmiş. Eylül ayı itibariyle gerçekleşen durumu yazıyor.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18061
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
İhale ile sözleşme arasında 1 yıl 1 yıl boyunca ne yapıyorlar çok merak ediyorum. Bu arada bilgilerde 1. etap falan diyor gerçekleşen %44 diyor bu 44 1. Etab ın mı yoksa tüm hattın mı Göztepe nerdeydi yahu kafam karmakarışık ha.İhale Tarihi: 30.12.2004
Sözleşme Tarihi: 28.01.2005
İşe Başlama Tarihi: 11.02.2005
2008 Eylül sonu itibarı ile yapılan iş miktarı: 95.890.657 $+KDV
Sözleşmeye Göre İşin Süresi: 24 ay
İş bitim Tarihi: 28.Nisan 2010
Gerçekleşme Yüzdesi (Fiziki): %44
Hat Tüneller (Ana tüp) Kazı Gerçekleşmesi: 8180 m.
Açılan ana tünel %’si: %45
Eylül ayı kazı ilerleme hızı: 403 m/ay
Açılan toplam tünel boyu: 10.224 m. (TBM toplam: 3014m., NATM toplam: 7210m.)
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
Bu hattı başta "raylı sistem" olarak ihale etmişlerdi. Acıbadem'den sonra hoop E5'in orta şeridine çıkacaktı. Muhallebici amcamız olmaz dedi. Hepsi yr altından olsun. O zaman hattı metroya çevirdiler. Sil babam tüm projeyi baştan yap. Elinde proje olmayınca kredi de vermezler adama:) Bu gecikmeler o işlerden kaynaklandı.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18061
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Evet haklısın bu konuda yapılmış bir araştırmanın dökümanı vardı bende, gerekçeleri ile LRT nin metro ya dönüşü anlatılmıştı, işte kapasite arttırımı gelecek 100 yıl flan filan okuyunca insan vay be diyor, tabi aynısının üstüne bir de metrobüs yapınca bu güzergahın 200 yıllık sorunu hallolmuş olacak sanırım