Amaciniz uzum yemek mi, yoksa her zaman ki gibi bagci dovmek mi? Bu soruyu zamaninda bizde sorduk ama "kamuoyundan nicin saklandi" cumlesi cok sacma, bu yuzden bir sey biliyorsam bile yazmayacagim ogrenmesin kamuoyu, gerek yok.Kamil16 yazdı:Bu iş mantar gibi yerden nasıl bitti? Kamuoyundan niçin saklandı?
ist-M.03:06 » M6 Levent-Hisarüstü Metrosu [İnşaat Süreci]
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18069
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Re: M6 -Levent - Hisarüstü
- Kamil16
- Müdavim
- Mesajlar: 919
- Kayıt: 08 Tem Pzr, 2012 10:44
Re: M6 -Levent - Hisarüstü
Niçin bağcıyı dövelim ki! Bu işin ayrı bir prosedür kapsamında yapıldığı anlaşılıyor. İBB Raporlarında olmaması ilginç değil mi?Esat yazdı:Amaciniz uzum yemek mi, yoksa her zaman ki gibi bagci dovmek mi? Bu soruyu zamaninda bizde sorduk ama "kamuoyundan nicin saklandi" cumlesi cok sacma, bu yuzden bir sey biliyorsam bile yazmayacagim ogrenmesin kamuoyu, gerek yok.Kamil16 yazdı:Bu iş mantar gibi yerden nasıl bitti? Kamuoyundan niçin saklandı?
Sonuçta ortaya çıkan ürüne hiç kimsenin itirazı yok. Eser halka hizmet için yapılmış.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18069
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Re: M6 -Levent - Hisarüstü
Bende bunu diyorum, isin en basinda bunu tartistik, ortada aciklanmamis ya da net aciklanmamis seyler olabilir, bunu bizde o zaman elestirdik ama sonucta 2 yil gibi bir surede 4 istasyonluk, hat aralarinda tek tunellikte olsa bir sey insa edilmis durumda, kisa vadede sadece ogrenci tasiyacak bir hat, genel bir faydasi olacagina inanmiyorum ama yapilmis yapilmistir. Bu saatten sonra akla kurt dusurmek icin yok efenim "kamuoyundan saklanmis" "ne oldugu bilinmiyormus" demek husnuzan degildir bana gore.Kamil16 yazdı:Bu işin ayrı bir prosedür kapsamında yapıldığı anlaşılıyor. İBB Raporlarında olmaması ilginç değil mi?
IBB raporunda olmamasi da gayet normaldir, bir 2012 de mi basladi 2013 mu? Ikincisi is IBB nin mi?
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18069
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Bu gizli bilgiyi kimden aldiniz? :) o kadarda saklamistik durumu. Neyse acik oldu artikzafer94 yazdı:bu deneme amaçlı yapılmış bir metrodur eğer beğenlirse devamı gelecek böyle hatlar .
Umarim sadece istasyonlarin suslemelerini kast ediyorsundur, diger turlu boyle hat yapisinda sistemleri istanbulun geleceginde gormek degil duymak bile abes.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18069
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Zafer Bey, çok farklı şeyleri birbiri ile bağdaştırıyorsunuz. Kazı hızı hattın kısalığı ile ne kadar alakalı? Ya da şöyle mi düşünelim 4 km 2 sene de bitti, o zaman 8 km 4 sene de mi biter? Böyle bir denklem yok, ikincisi Bostancı-Dudullu zaten bu hattın iki katı uzunlukta vardır, dediğim gibi hesabınız yanlış. NATM babası ülkede bile 5 km lik uzatmanın 4 senede bittiği oluyor, kazı işi pek çok farklı değişkeni içinde barındırır, bugünden yarınını öngörebilir ama bilemezsiniz. Bence böyle bir beklenti içine girmeyelim derim, kaldı ki Dudullu hattı İBB nin uzun yıllardır projeleri arasında olan bir çalışma, öncelik ile alakalı olarak sıraya alınabilir bu hattın performansı ile alakalı değil, M6 nın tünel kazı işi diğerlerine göre çok farklı, tek tünel tek hat, tabii ki hızlı bitecek.zafer94 yazdı:Eğer belediye tarafından beğenirse kısa metrolar artcak 2 senede bir metroyu bitiyoruz kısa yer için müthiş birşey . Örnek dudulu-bostancı hattı gibi .
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18069
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Çok yakın, artık bayağı bir yakın diyebiliriz her ne kadar yolcu taşıma anlamında büyük bir faydasını beklemiyor olsam da yine de yapılmış yapılmıştır.
Diğer taraftan bu hattın uzaması ile ilgili falan yazışmıştık ya geçenlerde hattın bitiş tarafını gördüm bana uzaması pek mümkün görünmedi. Metrocity alışveriş merkezinin yanındaki Zincirlikuyu mezarlığına çıkması gerekecek gibi, bu da olmayacağı arkasından da çok büyük bir kot farkı ile vadi geldiğine göre hattın devamı ancak viyadük ile mümkün gibi, tabii onda da mezarlığa bir zararı olmaz ise.
Diğer taraftan bu hattın uzaması ile ilgili falan yazışmıştık ya geçenlerde hattın bitiş tarafını gördüm bana uzaması pek mümkün görünmedi. Metrocity alışveriş merkezinin yanındaki Zincirlikuyu mezarlığına çıkması gerekecek gibi, bu da olmayacağı arkasından da çok büyük bir kot farkı ile vadi geldiğine göre hattın devamı ancak viyadük ile mümkün gibi, tabii onda da mezarlığa bir zararı olmaz ise.