5. sayfa (Toplam 19 sayfa)
Gönderilme zamanı: 10 Mar Çrş, 2010 01:05
gönderen Mehmet Kasım
Esat yazdı:Mehmet Kasım yazdı:abi onlar memur
olsun bizde resimleri çekmiş olduk.
Bizim için ala Mehmet, diyorum ya keşke hep haberimiz olsa da hepsini belgeleyebilsek, bazen orada olamadığım için çok hayıflanıyorum, bir kere kesin şu viyadüğe çıkardık, en fazla bir sopa yerdik güvenlikten
viyadüe çıkmanın formülünü, güvnlik zaafiyeti olan noktaları, bekçinin göremediği kör noktaları kafamda resmettim abi
kolay olur girmemiz. bekçide beni korkutmak için burası askeri alan falan dedi. yapma yav dedim darbe mi olcak? ulan militarizm genelrinize girmiş be askercikler, sivil demokrasiye geçiyoruz hala asker korkusu. neyse zor olacak ama olacak.
sen gel abi viyadüğe de çıkarız yenikapıya da gireriz.
Gönderilme zamanı: 10 Mar Çrş, 2010 11:07
gönderen alabay
Askerler de insan.
Bir de orada oturan sakinlerle işbirliği mümkündür belki, en yakın oturanın penceresinden doğru dürüst bir zoom ile bu iş iyi gider. Dijitallerde öyle zoom var mı, bilmem, ama iyi bir aynarefleks ile olur. Bu işi, makineden anlayan birisinle yapmanız gerek ama, ki, o kadar lensle o kadar uzaklıkta ışık problemi olmasın. Hıyarlar "fotohrafçi" sayfaları boşuna hakiki makineden korkup düjütâl moginä resmi ister
Berlin'in banliyö trenleri ikili vagon kuplajlardan oluşuyor, bir ikiliye çeyrek tren diyorlar. Eh, demek ki, tam tren sekiz vagonluk, dört ikili kuplaj. İzmir gibi bir yere altılı biraz külüstür gibi geliyor bana. Dokuzlu olursa, iyi.
Gönderilme zamanı: 10 Mar Çrş, 2010 12:39
gönderen Mehmet Kasım
askerler insan değil abi, onlar asker ayrı bir ırk
ayrı bir varlık
bi askere gittin hümanizmi öldürdün yavvv
beim fotoda zoom iyi olsaydı yada ben bilseydim zoomlamaya çalıştım ama ancak böyle oldu. kout sakinleri ile konuşmaya gerek bile yok. çünküresim çekilen yer çok süper. terasımsı bir yer. önünde boşluk var tam karşıda viyadük. çekilen yer ile viyadük aynı kotta sayılır. ama yandan çekebiliyorsun vagonalrı. şöyle metro pozu verdiremiyorsun. o poz için yakınına gitmen ve çarpraza alman lazım. o yok işte.
Gönderilme zamanı: 10 Mar Çrş, 2010 13:25
gönderen Esat
Konutlara biz gazeteden geliyoruz deyip birine 5-10 lira verip girmek lazım
:P hahahah ulen ne adamsınız ha. Bir de Mehmet eğer makine profesyonel ya da yarı profesyonellerden değilse kompakt makine ise boşuna zumlamış olursun, yani çekersin ama kalite viyadüğün altında sürünür
Gönderilme zamanı: 10 Mar Çrş, 2010 15:38
gönderen kemal
Hehehe bugün vapur bayağı yaklaştı , limanın kenarına bağlı gemi memi de yoktu , ben de bir güzel çaprazdan patlattım, en güzelleri bugünküler , akşama iş çıkışı yükleyecem
Gönderilme zamanı: 10 Mar Çrş, 2010 15:45
gönderen Esat
Hadi hadi sen Çarkçıbaşına iki muhabbet yapıp iskele yaptırmışsındır
Gönderilme zamanı: 10 Mar Çrş, 2010 17:50
gönderen Mehmet Kasım
kayık kiralıyalımmı abi, o araçalr haydarpaşa cerde test edilmeyecekmiydi.
bendeki foto emanttei dostlar. arkaaştan emaneen aldım. özelliğini bile öğrenemeden işim bitti. ne zoomu ne moomu
Gönderilme zamanı: 10 Mar Çrş, 2010 18:20
gönderen alabay
N'oldu? Öbekte hafif bir heyecan hissediyorum ... harfler kayboluyor, vapurlar sallanıyor, lâleler soluyor, of aman of, zumlar kumlanmasın!
Gönderilme zamanı: 10 Mar Çrş, 2010 20:59
gönderen kemal
Gönderilme zamanı: 10 Mar Çrş, 2010 21:04
gönderen Esat
İşte şimdi olay kopmuştur, Kemal abi eline sağlık resimler için teşekkürler.
Gönderilme zamanı: 10 Mar Çrş, 2010 21:18
gönderen kemal
doğru yav kopmuş vallahi ...estağfurullah ne demek
Gönderilme zamanı: 14 Mar Pzr, 2010 02:16
gönderen Esat
İzmir' in diğer metro hatları ile ilgili araçlarda da bir gelişme var, Üçyol-Üçkuyular ve Ege Üniversitesi-Bornova hatlarında kullanılacak araçlarında tasarımları yapılmış, ihaleyi kazanan firma tasarım işlerini bir Alman firmasına yaptırmış.
Çinli kafası zaten sıfırdan tasarlamaya yetmezdi, ya kopyala yapıştır ya da çal yap olayını becerdikleri için tasarımı başka bir ülkeye yaptırmışlar, şimdi Başar da başlayacak işte üstün Alman mühendisliği ve teknolojisi falan diye
Her ne ise araçlar ile ilgili bir tanıtım toplantısı da gerçekleştirilmiş, buyrun:
İzmir Büyükşehir Belediyesi´nin metro sisteminde kullanacağı yeni vagonların tasarımı tamamlandı. TRICON firmasının CEO´su Thomas Koeing tarafından Başkan Aziz Kocaoğlu´na sunulan tasarımlarda ferahlık öne çıktı.
İzmir Büyükşehir Belediyesi´nin Üçyol-Üçkuyular ve Ege Üniversitesi-Bornova hatlarında sürdürdüğü metro yatırımlarında kullanılacak vagonlar için geçtiğimiz Ekim ayında Çinli CSR Zhuzhou Electric Locomotive Co.Ltd. ile sözleşme imzalamasının ardından, vagonların tasarımları da tamamlandı. Vagonların tasarımı, Çinli CSR firmasının tasarım için anlaştığı Almanya´da faaliyet gösteren TRICON firması tarafından yapıldı.
İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu´na yeni trenlerin tasarımları, TRICON CEO´su Thomas Koeing tarafından sunuldu. Koeing, yeni vagonların tasarımlarını yaparken İzmir´in renklerini ve mimari geleneğinden esinlendiklerini, iç dizaynda ferahlık ve şeffaflık konusuna büyük önem verdiklerini söyledi.
Alınan 8 set, tamamı klimalı toplam 32 vagondan oluşuyor. Vagonların bedeli 33 milyon 677 bin 871 Euro olarak açıklandı.
Şu koyu işaretlediğim yere çok güldüm
adamlar ya İzmir'i hiç görmemiş ya da sadece turistik yerlerini görmüşler o da kordon boyu, yani yandaki desenleri ancak imbat ile kıyıya vuran dalgalardan esinlenmiş olabilirler
http://www.lojiport.com/news_detail.php?id=19900