4. sayfa (Toplam 153 sayfa)

Gönderilme zamanı: 20 Eyl Cmt, 2008 09:23
gönderen Esat
İHALE AŞAMASINDAKİ PROJE

1 - Kadıköy - Kartal Metro Hattı için 120 adet metro aracı alımı işi

05.05.2008 tarihinde ihale gerçekleştirilmiş olup, teklifler değerlendirilme aşamasındadır.
Kaynak İBB, araç alım ihalesi yapılmış teklif değerlendiriliyormuş umarım İETT yapmıyordur değerlendirmeyi, ama durun ya aklıma bir şey geldi sakın Rottem olmasın bu araçlarda? İnşallah olmaz

Gönderilme zamanı: 22 Eyl Pzt, 2008 17:51
gönderen Hakan
Mayıs ayından beri neyi değerlendiriyorlar acaba, bence çoktan bitmiştir iş ama sitedeki bilgi güncellenmemiştir..

Gönderilme zamanı: 25 Eyl Prş, 2008 23:19
gönderen Mehmet Kasım
Site güncel değil. En geç Şubat'ta Kadıköy-Kozyatağı arası tüneller tamamlanacak. 2009 eyl,lde açılır burası. Kartal i.in en erken 2013.

Gönderilme zamanı: 26 Eyl Cum, 2008 15:20
gönderen Hakan
İkitelli Başakşehir deki köstebeklerin işi bitince buraya geleceğini başkan bir kaç kez söylemişti, 2.etap daha hızlı olacak bence en geç 2012 de 21 km işler vaziyette olur...

Gönderilme zamanı: 26 Eyl Cum, 2008 21:31
gönderen Mehmet Kasım
Başakşehr'deki köstebeklerin işi bitiyor bitmesine de Kirazlı-BAKIRKÖY ARASINI KAZMAYA DEVAM EDERSE İŞİ UZUN SÜRER.

Kadıköy-Kartal Metro Çalışmalar

Gönderilme zamanı: 30 Eki Prş, 2008 20:24
gönderen Esat
Kadıköy-Kartal Metro çalışmaları sırasında E-5 Karayolu'nda göçük meydana geldi. !

Alınan bilgiye göre olay, saat 12:30 sıralarında E-5 Karayolu Göztepe Mevkiinde meydana geldi. Kadıköy -Kartal metro çalışmaları sırasında yolda göçük oluştu. Göçüğün kazılar nedeniyle oluştuğu belirtildi. Çukur nedeniyle yol trafiğe kapatıldı. İki otomobili yutacak büyüklükte olan çukur, görevliler tarafından beton enjekte edilerek dolduruldu. 18 metreküp beton doldurulan çukura hiçbir aracın düşmemesi 'şans' olarak değerlendirildi.

Olay yerinde açıklama yapan Anadoluray Ortak Girişimi mühendislerinden Mehmet Çilingir, göçüğün çevredeki bir kuyudaki suyun boşaltılması sırasında meydana gelmiş olabileceğini söyledi. Çukuru betonla doldurduktan sonra çevresine kazıklar çakılacağını da belirten Çilingir, "Metro çalışmaları sırasında çevrede bazı hareketlenmeler fark etmiştik. Muhtemelen bir kuyunun boşalması nedeniyle böyle bir göçük oluşmuş olabilir. Şimdi burayı betonla doldurup sıkıştırma yapacağız. Daha sonra da alttan kazıklarla destekleme yapacağız." dedi.
Evet kimsenin başına bir iş gelmemesi güzel haber, diğer taraftan kazı çalışmalarının yerini anlamamıza da faydası olduğu için tekrar güzel bir haber :) demek ki Göztepe de kazılar devam ediyor ve güzergah olarakta E-5 altından sapma söz konusu değil.

Gönderilme zamanı: 01 Kas Cmt, 2008 00:42
gönderen Mehmet Kasım
Kozyatağı'ndan kazmaya başlayan TBM'den kaynaklanan göçük ise TBM Göztepe'ye ulaşmış demektir. Kozyatağı-Göztepe arası 3 km.

Gönderilme zamanı: 01 Kas Cmt, 2008 00:48
gönderen Esat
Evet açıklama Anadoluray dan yapılmış ve Üçyüzlü de yaşanana benzer bir problem ama hızlı bir şekilde müdahale edilmiş seninde belirttiğin gibi TBM ler Göztepe de durumunu doğrulamış oluyoruz, hangi tarihte başlamıştı bunların kazısı, burası içinde bir kazı hızı çıkarabilsek ortalama çok iyi olur.

Gönderilme zamanı: 01 Kas Cmt, 2008 21:42
gönderen Mehmet Kasım
http://www.ibb.gov.tr/tr-TR/SubSites/ra ... artal.aspx

Bilgiler güncellenmiş. Eylül ayı itibariyle gerçekleşen durumu yazıyor.

Gönderilme zamanı: 01 Kas Cmt, 2008 22:24
gönderen Esat
İhale Tarihi: 30.12.2004
Sözleşme Tarihi: 28.01.2005
İşe Başlama Tarihi: 11.02.2005
2008 Eylül sonu itibarı ile yapılan iş miktarı: 95.890.657 $+KDV
Sözleşmeye Göre İşin Süresi: 24 ay
İş bitim Tarihi: 28.Nisan 2010
Gerçekleşme Yüzdesi (Fiziki): %44
Hat Tüneller (Ana tüp) Kazı Gerçekleşmesi: 8180 m.
Açılan ana tünel %’si: %45
Eylül ayı kazı ilerleme hızı: 403 m/ay
Açılan toplam tünel boyu: 10.224 m. (TBM toplam: 3014m., NATM toplam: 7210m.)
İhale ile sözleşme arasında 1 yıl :) 1 yıl boyunca ne yapıyorlar çok merak ediyorum. Bu arada bilgilerde 1. etap falan diyor gerçekleşen %44 diyor bu 44 1. Etab ın mı yoksa tüm hattın mı Göztepe nerdeydi yahu kafam karmakarışık ha.

Gönderilme zamanı: 02 Kas Pzr, 2008 01:37
gönderen Mehmet Kasım
Bu hattı başta "raylı sistem" olarak ihale etmişlerdi. Acıbadem'den sonra hoop E5'in orta şeridine çıkacaktı. Muhallebici amcamız olmaz dedi. Hepsi yr altından olsun. O zaman hattı metroya çevirdiler. Sil babam tüm projeyi baştan yap. Elinde proje olmayınca kredi de vermezler adama:) Bu gecikmeler o işlerden kaynaklandı.

Gönderilme zamanı: 02 Kas Pzr, 2008 01:53
gönderen Esat
Evet haklısın bu konuda yapılmış bir araştırmanın dökümanı vardı bende, gerekçeleri ile LRT nin metro ya dönüşü anlatılmıştı, işte kapasite arttırımı gelecek 100 yıl flan filan :) okuyunca insan vay be diyor, tabi aynısının üstüne bir de metrobüs yapınca bu güzergahın 200 yıllık sorunu hallolmuş olacak sanırım :P