ist-RS.02 » İstanbul'da İhale Aşamasındaki Raylı Sistemler
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18145
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
O 150 küsura zaten banliyö hatları dahil, Marmaray buna ekstra 150km getirmiyor ki, bu maalesef İBB bilgilendirme dökümanlarında hep yapılan bir şey, hatta bunu ısrarla yaptıklarını bile düşünüyorum, mevcutta banliyöyü sayıp sonra toplam rakamı yazarken marmarayı başka bir hatmış gibi ekliyorlardı.
Kabaca 2016 ya kadar üsküdar açılsa bile sisteme eklenmiş olan km. 100 km. yi dahi bulmayacak, o kadar olsa 250 km. yapar. 2016-2023 arasında senin tahminin olan 400 ün bulunması için 150 km. daha hat inşa edilmesi lazım. Başakşehir ve Otogar hatlarını unuttum hadi onları da ekleyelim 300 yapsın. Eğer bu süre içerisinde Beylikdüzü hattı ve Başakşehirin 2. etapları biterse 400 ü rahat bulur gibi Mehmet, ne dersin sen km. leri daha net biliyorsundur.
Kabaca 2016 ya kadar üsküdar açılsa bile sisteme eklenmiş olan km. 100 km. yi dahi bulmayacak, o kadar olsa 250 km. yapar. 2016-2023 arasında senin tahminin olan 400 ün bulunması için 150 km. daha hat inşa edilmesi lazım. Başakşehir ve Otogar hatlarını unuttum hadi onları da ekleyelim 300 yapsın. Eğer bu süre içerisinde Beylikdüzü hattı ve Başakşehirin 2. etapları biterse 400 ü rahat bulur gibi Mehmet, ne dersin sen km. leri daha net biliyorsundur.
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
http://www.rayturk.net/?p=1164
2012 bütçesinde umut yok. çok komik rakamlar konmuş yeni projelere. eldekileri bitirmeye çalışıyorlar. bir tek ümraniye hattı başlayacak. o da ihalesi yapıldı zaten. kredisi de hazır. yeni hat yok 2012'de.
beşiktaş metrosuna 1.000.000 tl ayırmışlar. herhalde ihale şartnamesinin cd'ye aktarımı ve fotokopi parasıdır
2012 bütçesinde umut yok. çok komik rakamlar konmuş yeni projelere. eldekileri bitirmeye çalışıyorlar. bir tek ümraniye hattı başlayacak. o da ihalesi yapıldı zaten. kredisi de hazır. yeni hat yok 2012'de.
beşiktaş metrosuna 1.000.000 tl ayırmışlar. herhalde ihale şartnamesinin cd'ye aktarımı ve fotokopi parasıdır

-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
isyan etmek istiyorum.
beylikdüzü metrosuna 1.000 tl ayırmışlar. iz bedel sanırım. bakanlığa attılar. bakanlıkta işi başından aşkın.
http://www.rayturk.net/wp-content/uploa ... 2012_2.png
beylikdüzü metrosuna 1.000 tl ayırmışlar. iz bedel sanırım. bakanlığa attılar. bakanlıkta işi başından aşkın.
http://www.rayturk.net/wp-content/uploa ... 2012_2.png
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18145
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Bugün İstanbul Ulaşım A.Ş. nin yenilenmiş web sitesini gördüm ve biraz inceledim, enteresan bir şekilde proje ve ihale aşamasındaki hatları listelemişler, buradan alıntı yaparak bir güncelleme yapmış olalım
http://www.istanbul-ulasim.com.tr/rayl% ... atlar.aspx
Hat Adı--------------------Türü------Uzunluğu (Km)
Bakırköy-Beylikdüzü----------Metro----------24,5
Yenikapı-Bakırköy-------------Metro-----------7
Bakırköy-Bağcılar-------------Metro-----------9
Kabataş Mahmutbey----------Metro-----------21
Ataköy İkitelli-----------------Metro-----------14,3
Dudullu Bostancı--------------Metro-----------12,2
Kirazlı Halkalı------------------Metro-----------9,43
Eminönü Alibeyköy----------Tramvay------- 9,6
http://www.istanbul-ulasim.com.tr/rayl% ... atlar.aspx
Hat Adı--------------------Türü------Uzunluğu (Km)
Bakırköy-Beylikdüzü----------Metro----------24,5
Yenikapı-Bakırköy-------------Metro-----------7
Bakırköy-Bağcılar-------------Metro-----------9
Kabataş Mahmutbey----------Metro-----------21
Ataköy İkitelli-----------------Metro-----------14,3
Dudullu Bostancı--------------Metro-----------12,2
Kirazlı Halkalı------------------Metro-----------9,43
Eminönü Alibeyköy----------Tramvay------- 9,6
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18145
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Raylı Sistemler Daire Başkanı 3 hattın yatırım planına alındığını ve en kısa sürede ihaleye çıkacaklarını söylemiş
http://networkedblogs.com/EwpqfYATIRIM programına alınan projeleri de anlatan Balcıoğlu, “25 kilometre uzunluğundaki Kabataş – Beşiktaş – Alibeyköy- Mahmutbey Metro Hattı 17 istasyondan oluşuyor. Aralık ayında inşaatı özkaynakla yapılmak üzere ihale ilanı yapılacak. Öte yandan, 9 kilometrelik Bakırköy – Bağcılar Metro Hattı ile 25 kilometrelik Bakırköy – Beylikdüzü Metro Hattı yatırım programına alındı. Bakırköy-Beylikdüzü projesinin 1.5 milyar dolarlık maliyeti olacak” dedi.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18145
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Elimde aşağıdaki projelerin güzergahını gösteren çizimler var ama tek tek burayamı yükleyeyim yoksa her birine artık birer başlık açalım mı bilemedim, gerçi çoğunuz görmüşsünüzdür bu haritaları diye tahmin ediyorum, biraz ilgi olsa aslında ayrı başlıklar olarak açabilirdik, düşüneyim biraz
ya da siz söyleyin ya açalım mı başlık açmayalım mı.
Kabataş - Mahmutbey - Halkalı
Ataköy - İkitelli
Dudullu - Bostancı
Kirazlı - Halkalı
Söğütlüçeşme - Kazlıçeşme
Bu arada arkadaş bu eğitim sisteminin hali ne olacak, bize öğretmenlerimiz dönem ödevi verdiği zaman kıçına başına hangi kitaplardan faydalandığınızı yazın derlerdi, onu bırak kompozisyona bile yazardık, burda ansiklopedi olduk ama bir takım okuyucular var uyanık tüccar misali üst çarşıdan 3 alıp alt çarşıda 5 e satıyorlar, acayip kıl oluyorum artık bu işe, yok bir şey değil 5 € fazla ödeyip Rechtschutz a Türkiye'yi dahil ettirecekler bana

Kabataş - Mahmutbey - Halkalı
Ataköy - İkitelli
Dudullu - Bostancı
Kirazlı - Halkalı
Söğütlüçeşme - Kazlıçeşme
Bu arada arkadaş bu eğitim sisteminin hali ne olacak, bize öğretmenlerimiz dönem ödevi verdiği zaman kıçına başına hangi kitaplardan faydalandığınızı yazın derlerdi, onu bırak kompozisyona bile yazardık, burda ansiklopedi olduk ama bir takım okuyucular var uyanık tüccar misali üst çarşıdan 3 alıp alt çarşıda 5 e satıyorlar, acayip kıl oluyorum artık bu işe, yok bir şey değil 5 € fazla ödeyip Rechtschutz a Türkiye'yi dahil ettirecekler bana

- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18145
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
O yüzden soruyorum zaten, ben emin olamıyorum açıkçası yani ben yazarım çizerim dealabay yazdı:Bunlar tartışılabilecek safhaya geldiler mi ki? Bursa’da procelendirmenin ne şekilde yürüdüğünü görüyoruz, aktarma durakları, vs

Kabataş - Mahmutbey (broşürdeki proje Halkalı ya kadar gösteriyor) Aralık ayında ihale ilanı yapılacak denildi bir numara olmadı.
Bakırköy - Bağcılar
Bakırköy - Beylikdüzü
bu ikisi içinde yatırım planına alındı demiş, yukarıda benim bahsettiklerim ile ilgili İBB tarafında bir gelişme yok aslında. Kaldı ki zaten projeler de değişikliklerde var bana tartışılabilecek gibi gelen aslında Bostancı - Dudullu hattı geliyor sadece.
- Kamil16
- Müdavim
- Mesajlar: 919
- Kayıt: 08 Tem Pzr, 2012 10:44
Anadolu Yakası Metro Hatları
Anadolu Yakası Metro Hatları Planlarında,
* Kadıköy - Kartal (>> Kaynarca)... İşletme'de...Kaynarca Uzatması devam ediyor.
* Üsküdar - Çekmeköy... İnşaa Halinde
Kuzey-Güney doğrultunda yukarıdaki iki metro hattını kesecek şekilde;
* Bostancı-Dudullu - Planlanıyor yada Proje aşamasında. Bu Hat kesinlik kazanmış görünüyor.
Bunun dışında iki güzergah telaffuz ediliyor.
* Kadıköy - Ataşehir - Sultanbeyli
* Göztepe - Batı Ataşehir - Ümraniye
Son iki güzergah ne kadar ciddi? Hangisi gerçek olacak gözüküyor?
Sabiha Gökçen'e hangi hattın uzatılması planlanıyor?
* Kadıköy - Kartal (>> Kaynarca)... İşletme'de...Kaynarca Uzatması devam ediyor.
* Üsküdar - Çekmeköy... İnşaa Halinde
Kuzey-Güney doğrultunda yukarıdaki iki metro hattını kesecek şekilde;
* Bostancı-Dudullu - Planlanıyor yada Proje aşamasında. Bu Hat kesinlik kazanmış görünüyor.

Bunun dışında iki güzergah telaffuz ediliyor.
* Kadıköy - Ataşehir - Sultanbeyli
* Göztepe - Batı Ataşehir - Ümraniye
Son iki güzergah ne kadar ciddi? Hangisi gerçek olacak gözüküyor?

Sabiha Gökçen'e hangi hattın uzatılması planlanıyor?

- Kamil16
- Müdavim
- Mesajlar: 919
- Kayıt: 08 Tem Pzr, 2012 10:44
Finans Merkezine 9 km lik Metro!
"Finans merkezi metro hattının uzunluğu 9 kilometre. Hat, Göztepe, Sahray-ı Cedid, Yeni Sahra, Ataşehir, Finanskent, Soyak, Atakent, Ümraniye ve Hastane olmak üzere 9 istasyondan oluşuyor."
http://haber.gazetevatan.com/finans-mer ... Ya%C5%9Fam

http://avrupaprojeyonetimi.emlaktasonda ... 1732/haber

http://haber.gazetevatan.com/finans-mer ... Ya%C5%9Fam

http://avrupaprojeyonetimi.emlaktasonda ... 1732/haber
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18145
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Re: Anadolu Yakası Metro Hatları
Anadolu yakasında tek gerçekçi hat, daha doğrusu bana göre ilk planda olan hat, 15 yıldır projesi devam ediyorKamil16 yazdı:Kuzey-Güney doğrultunda yukarıdaki iki metro hattını kesecek şekilde;
* Bostancı-Dudullu - Planlanıyor yada Proje aşamasında. Bu Hat kesinlik kazanmış görünüyor.

Bunlar gerçekçi bulmadığım işler, Kadıköy-Sultanbeyli hattı SGH ya uzatılacak şekilde planlarda gösteriliyor ama dediğim gibi proje durmadan değişir ise bununda sonu ne olur bilemem, doğu-batı aksında bu hat zaten Finans merkezinden geçmiyor mu? Bununla ilgili bir diğer çekincem hala 1 tl ye yolcu taşıdığı halde 120.000 i geçemeyen M4 ü öldürecek olması, tabii bu bana göre belki de öyle olmaz ama kısa vadede sırf SGH ya varacak diye bu hattın yapılmasını garip bulurum, o zaman M4 ü uzatsınlar.Kamil16 yazdı:* Kadıköy - Ataşehir - Sultanbeyli
* Göztepe - Batı Ataşehir - Ümraniye
Son iki güzergah ne kadar ciddi? Hangisi gerçek olacak gözüküyor?
Sabiha Gökçen'e hangi hattın uzatılması planlanıyor?
Bu konu ile ilgilide emin değilim, yani ortada net bir bilgi varmı? Gazete haberleri var tabii ki sürekli ama açıkça ben o beyanatları ciddi bulmuyorum, bazı noktalarda valfleri açmak gerekiyor ki biraz sıcak hava salınsın basınç düşsün. Daha doğrusu bunu düşünmeme sebep olan şey şu, bu güzergah sanki Söğütlüçeşme-Kazlıçeşme hattının bir parçası gibi, o güzergaha oturuyor sanki, karşılaştırmadım sadece düşüncemi yazıyorum ama eğer o hattın bir parçası ise ve o hat yeni bir tüp tünel gerektiriyor diye böyle zikrediliyor ise bilemem, ama açık olunsun net olunsun, denilsin ki tünel uzun iş, ilk etapta bunu açacağız ama bunun adı Göztepe-Ümraniye metrosu değildir, bilgi kirliliği ve yanlış informasyonlardan bıkmadık mı? Ha yanılıyor olabilirim, bu başlı başına tek bir hattır ve öncelik verilir bir şey diyemem ama bu güzergah bu kentin öncelikli işimidir, bunu merak ediyorum.Kamil16 yazdı:"Finans merkezi metro hattının uzunluğu 9 kilometre. Hat, Göztepe, Sahray-ı Cedid, Yeni Sahra, Ataşehir, Finanskent, Soyak, Atakent, Ümraniye ve Hastane olmak üzere 9 istasyondan oluşuyor."