İskele-Marmaray arası otobüs mü? Kaç metre ki orası? 250?Anatolian yazdı:Genellikle 3 haftada bir Yenikapı İstasyonu - Feribot arasını kullanan biri olarak söyleyebilirim ki bavullarla o yolu gitmek tam bir işkence. Bu durumu İskele-Marmaray arası otobüs koyarak çözmeye çalışmışlar ama bu çok saçma geldi bana. Yaya tüneli bence bu kadar zor birşey değil
ist-M.03:01 » M1 Aksaray-Yenikapı Güney Uzatması İnşaat
-
- Seyyah
- Mesajlar: 3526
- Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41
-
- Seyyah
- Mesajlar: 3526
- Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41
Abi,Anatolian yazdı:Google Maps'e göre 700 metre civarı
Bana en fazla 300 metre gibi geliyor, yanılıyor muyum?
https://www.google.com/maps/place/%C4%B ... 36554,407m
-
- Seyyah
- Mesajlar: 3526
- Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41
Abi,
Resim çok güzel, eline sağlık..
İki tarafta ayrı peron yaptıklarına göre, bir tarafta yolcuyu indirecek ve yoluna devam edecek, makas değiştirip karşı perondan da yolcu alacak, değil mi?
Bunun yerine keşke Aksaray'daki gibi ortada tek peron yapsalardı..
M1a bir taraftan kalkardı, M1b ise diğer taraftan..
Böyle yaptıkları için durakta kargaşa çıkacak şimdi..
Resim çok güzel, eline sağlık..
İki tarafta ayrı peron yaptıklarına göre, bir tarafta yolcuyu indirecek ve yoluna devam edecek, makas değiştirip karşı perondan da yolcu alacak, değil mi?
Bunun yerine keşke Aksaray'daki gibi ortada tek peron yapsalardı..
M1a bir taraftan kalkardı, M1b ise diğer taraftan..
Böyle yaptıkları için durakta kargaşa çıkacak şimdi..
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18091
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Hayır, öyle olmayacak. Aksaray' daki uygulama devam edecek Kirazlı ya gidecek araçlar bir perona girecek AHL ye gidecek tren diğer perona girecek. Yani git gel yok, burası son nokta.Engin Y yazdı:Abi,
Resim çok güzel, eline sağlık..
İki tarafta ayrı peron yaptıklarına göre, bir tarafta yolcuyu indirecek ve yoluna devam edecek, makas değiştirip karşı perondan da yolcu alacak, değil mi?
Bunun yerine keşke Aksaray'daki gibi ortada tek peron yapsalardı..
M1a bir taraftan kalkardı, M1b ise diğer taraftan..
Böyle yaptıkları için durakta kargaşa çıkacak şimdi..
Ayrıca bugün araçlar Aksaray' da yolcuyu indirdikten sonra boş olarak Yenikapı' ya geçip baş durak yaptıktan sonra sefere Yenikapı' dan başlayacaklardı bildiğim kadarı ile, bunu görme şansı olan oldu mu? Bir süre bu şekilde sefer testleri de yapılmış olacak.
Bununla ilgili daha önce de yüklemiştim sanırım, şu linkteki gibi bir öneride bulunmuştum zamanındaEngin Y yazdı:İskele-Marmaray arası otobüs mü? Kaç metre ki orası? 250?Anatolian yazdı:Genellikle 3 haftada bir Yenikapı İstasyonu - Feribot arasını kullanan biri olarak söyleyebilirim ki bavullarla o yolu gitmek tam bir işkence. Bu durumu İskele-Marmaray arası otobüs koyarak çözmeye çalışmışlar ama bu çok saçma geldi bana. Yaya tüneli bence bu kadar zor birşey değil
http://www.ulasimturkiye.com/viewtopic. ... 0499#10499
-
- Seyyah
- Mesajlar: 3526
- Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41
Abi,Esat yazdı:Hayır, öyle olmayacak. Aksaray' daki uygulama devam edecek Kirazlı ya gidecek araçlar bir perona girecek AHL ye gidecek tren diğer perona girecek. Yani git gel yok, burası son nokta.
Öyleyse, Aksaray'daki gibi ortada tek peron ve iki tarafında ray yapsalar daha iyi olmaz mıydı..
İndin aşağıya, Otogar'a gideceksin, hangisi çabuk kalkacaksa ona binersin..
Öbür türlü, yukarıdaki dakikalara bakman lazım, kılpayı kaçırırsan birini, tekrar öbür tarafa gitmek gerekecek..
Neyse, bakalım, göreceğiz..
Madem burası son nokta, durağın sonunda bir perondan diğer perona geçiş olsa keşke
Nasılsa son nokta
İleride uzayacaksa (M2 ve Marmaray nedeniyle mümkün mü bilemiyorum), o geçişi kırıp başlatırlardı inşaatı..
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18091
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
İleriye gitme ihtimali olacağını sanmıyorum, şu an yapıyı mimari olarak gözümde tam canlandıramadım ama uzasa bile tam olarak M2 tünelinin hemen üzerinden geçmesi gerekir ki bu kadar yakında bir tünel sonradan inşa edilmesi sorun olur mu bilmiyorum. Diğer taraftan uzasa nereye uzayacak? İskeleye uzayabilirdi ama dediğim gibi bu baştan planlansa iyi olurdu, tabi o bölgenin dolgu olduğunu da unutmayalım.
Neden Aksaray gibi inşa edilmemiş bir fikrim yok, ortada tek peron toplam genişlikte iki peronlu yapıdan daha dar olabilir hatta ama belki de yolcuyu sirküle etmek ile ilgili bir düşüncedir, diğer taraftan yolcu da bir zahmet dakika ekranına bakıversin Otogar a gidecekse bunları öğrenmek için yolcu da biraz çaba sarfetmeli, her ne kadar herşeyi devletten bekleyen bir toplum olsakta, bu beni çok kızdırıyor, tarife ekranı var bakmıyorsa istasyonun suçu ne? Böyle düşününce iyi ki böyle devasa tren garlarına sahip değiliz diye seviniyorum, yoksa raylardan atlaya atlaya geçeceğiz yani, öyle mi?
Neden Aksaray gibi inşa edilmemiş bir fikrim yok, ortada tek peron toplam genişlikte iki peronlu yapıdan daha dar olabilir hatta ama belki de yolcuyu sirküle etmek ile ilgili bir düşüncedir, diğer taraftan yolcu da bir zahmet dakika ekranına bakıversin Otogar a gidecekse bunları öğrenmek için yolcu da biraz çaba sarfetmeli, her ne kadar herşeyi devletten bekleyen bir toplum olsakta, bu beni çok kızdırıyor, tarife ekranı var bakmıyorsa istasyonun suçu ne? Böyle düşününce iyi ki böyle devasa tren garlarına sahip değiliz diye seviniyorum, yoksa raylardan atlaya atlaya geçeceğiz yani, öyle mi?
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 747
- Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22
Google'ın yalancısıyım. Caddeden itibaren tam 600m diyor. İstasyonu da eklersek 650 m filan ediyor.Engin Y yazdı:Abi,Anatolian yazdı:Google Maps'e göre 700 metre civarı
Bana en fazla 300 metre gibi geliyor, yanılıyor muyum?
https://www.google.com/maps/place/%C4%B ... 36554,407m
-
- Seyyah
- Mesajlar: 3526
- Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41