ist-RS.02 » İstanbul'da İhale Aşamasındaki Raylı Sistemler

Hakan
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1434
Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44

Mesaj gönderen Hakan » 16 Eyl Cum, 2011 17:36

Anadolu da da durum vahim, misal avrupaya trenle gidilemiyor. Mehmet bu gol tam 90'a oldu haberin olsun...

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18145
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 16 Eyl Cum, 2011 17:40

hem 90 a oldu hemde dakika 90 da oldu. Bitis dudugunude caldim :)

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 16 Eyl Cum, 2011 18:58

anadolu yakasından avrupaya olan yolcu talebi ile avrupa yakasından anadoluya olan yolcu talebini karşılaştır bakalım.

(anadoludan kastımız kadıköyden hakkariye kadar)

bu da uzatmadaki rövaşata golü :)

Hakan
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1434
Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44

Mesaj gönderen Hakan » 16 Eyl Cum, 2011 19:10

Ben Edirne'liyim hanımda Tekirdağ'lı. Banane senin Ankara'ndan, Hakkari'nden Trabzon'undan, Antep'inden, Antalya'ndan...

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 16 Eyl Cum, 2011 22:45

"bana ne" dersen olay bitmiştir zaten.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18145
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 17 Eyl Cmt, 2011 00:21

Mehmet sen golü kendi kalene attığının farkında değilsin ki. Yolculuk talebinden bahsediyorsun kalkıp İstanbul dışındaki yolculukları olayın içine katıyorsun ne yani şimdi Edirne' den Kars' a saçmalığına inandığını söylemeyeceksin dimi? Böyle bir talebin bir hükmü yok çünkü, diğer taraftan talep avrupadan anadoluya olduğu için mi sabah avrupa ya akşam anadoluya geçişte köprü felç? (2. köprü, 1 de her iki taraf felç)

İş yolculuğu olarak kast ediyorsan, şu senin menşur beylikdüzü ile Bağcılar arasında bir talep var, ama Anadolu yakasından her gün sabahın 5 inde yola düşüp Esenler' e gelenlerde var, bu da bir talep. Sende bir ara Anadolu yakasında çalıştın bilmiyorum kıyası bununla mı yapıyorsun bilmiyorum, gözlem önemli tabii ki ama keşke elimizde şu hane halkı istatistiği matrisi olsa idi, o zaman ben sahaya giren fanatik taraftar olup her kaleye gol atardım :D:D

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 17 Eyl Cmt, 2011 08:43

şehiriçi yolculuklarda anadoludan avrupaya geçiş daha fazla tabi. ben treni kastettim. yani şehirlerarası yolculukları. çünkü hakan bende trenle trakyaya gidemiyorum mealinde bir şey söyledi. o da bi eksiklik ama anadolu trakyadan büyük :)

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18145
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 23 Kas Çrş, 2011 00:47

http://www.haber7.com/haber/20111122/To ... hatlar.php
Yenikapı-Bakırköy ve Bakırköy-Beylikdüzü hatlarını da planlamış bulunuyoruz. Yakında bu hatların ihalesine çıkacağız. Ayrıca yine bir müjde olarak Kabataş–Mahmutbey hattının etüt ve projeleri üzerinde çalıştığımızı söylemek istiyorum.
Müjdeye bakarmısınız :) en aşşağı 6-7 senedir haritalarda yer alan hattın etüt ve proje çalışmaları yapılıyormuş, anca o aşamayamı geldi, iyi. Diğer iki hattın ise ihale aşamasına gelmiş olması güzel, her ne kadar ben bir türlü şu Yenikapı-Bakırköy hattına hala pek inanmıyor olsam da.

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 29 Kas Sal, 2011 11:55

http://gundem.milliyet.com.tr/istanbul- ... efault.htm

Kent ulaşımından sorumlu İstanbul Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Muzaffer Hacımustafaoğlu, İstanbul’u 2023’e kadar nasıl bir ulaşım ağı beklediğini Milliyet’e anlattı; “İstanbul’un ulaşımını 2023’e kadar örümcek ağı gibi öreceğiz“ dedi.
İstanbul’da raylı sisteme ağırlık verileceğini anlatan Hacımustafaoğlu, mevcut hat uzunluğunun 153 kilometre olduğunu, 2023 yılında bu hatların 641 kilometreye tamamlanmasının hedeflendiğini belirterek, “İstanbul’un gelecekteki nüfus, istihdam değerleri ve yolculuk özellikleri değerlendirilerek gerçekleştirilmesi gereken büyük ulaşım yatırımlarının belirlendiği Ulaşım Ana Planı öngörüleri doğrultusunda 2023 yılı İstanbul geneli raylı sistem ağı hedefi toplam 641 kilometre olarak belirlendi. İstanbul’da 2004 yılı öncesinde 117 kilometre olan mevcut hat uzunluğu günümüze kadar 36 kilometre uzatılarak 153 kilometreye ulaştı. Tüm bu hatlar günlük 1 milyon 280 bin yolcu taşımakta” dedi.
Hacımustafaoğlu, 2023’e kadar kenti metro ağıyla donatmayı hedeflediklerini belirterek, yapılacak hatlarla ilgili şu bilgileri verdi:

Resim

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5582
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 29 Kas Sal, 2011 13:25

Ben bu havaray hevesini anlamıyorum. Git, üstten giden metro hattı yap, viyadük dedikleri işte. Yok havaray, ne havarayı yahu? Wuppertal treni mi?

Ayrıca, haha, nedir bu Kadıköy–Üsküdar–Altunizade metro hattı? Hani hep demiştim, şu Kadıköy'ü öteski istikamete kıvırsaydılar da diye … e şimdi n'olacak? Yine yeni bir hat mı? Gereksiz bir aktarmayla, çünkü Kartal'dan gelen hat Moda istikametine bakarak sonlaniyor. Yoksa Mehter cümbüş höttörööö diye bir 180° çemberi mi düşünüyorlar?! :lol:

He bir de, “metro hattını … Silivri”. Hangisini? Kurt hattıngıh? Metro hattını …

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18145
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 29 Kas Sal, 2011 16:03

Resmin büyük hali yokmu hiçbir yerde, şunu bir incelemek lazım. Bu 600km lafı yıllardır dillerde, tek fark zam gelmiş :) Muzaffer Bey ile şahsen tanışıklığımız yok ama hem yanında çalışan arkadaşlardan hemde az çok çalışma tarzından bildiğim kadarı ile bu işlerde gerçekten iyi niyetlidir, yani bu söylemleri ve anlattıkları için olumsuz ifadeler kullanamam, yani ortada pek şoven bir şey yok ama yine de 2023 için 641 km. gerçekçi bir hedefmidir bunu bir tartışmak lazım.

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 29 Kas Sal, 2011 18:47

2023'te 300 falan olur sanırım. belki marmarayla 400'ü bulabiliriz. 600 zor

Cevapla

“Metro Projeleri, İhaleler, İnşaatlar” sayfasına dön