15. sayfa (Toplam 23 sayfa)

Gönderilme zamanı: 27 Mar Cum, 2015 23:56
gönderen Uğur
Tek hat değil Bakan beyin bahsettiğiniz konferanstaki konuşmasından ben bunu anladım. Çünkü Yenikapı İncirli ve İncirli-Sefaköy hatlarını üstlendik demiş. Eğer tek hat şeklinde olsaydı yekpare söylerdi.

Gönderilme zamanı: 27 Mar Cum, 2015 23:58
gönderen Esat
Edil Arda yazdı:M2'nin devamı olması kesinleşti mi?

Sizce böyle uzun bir metro işletmesi sağlıklı mıdır?
Sorun uzunlugunda degil bence, mesela Sogutlucesme-Beylikduzu metrosu yapilsa uzun demezdik. Sorun ters L seklinde isleyecek bu hattin yolculara sure bazinda ne katacagi? Yolculuk talebi Beylikduzu/Incirli arasindan Zburnu/Yenikapi yonlu ise tamam ama talep Mecidiyekoy/Maslak yonlu ise yanlis oldugunu dusunuyorum ama bunu sure analizi yapmadan soyluyorum :)

Gönderilme zamanı: 28 Mar Cmt, 2015 00:01
gönderen Esat
Uğur yazdı:Tek hat değil Bakan beyin bahsettiğiniz konferanstaki konuşmasından ben bunu anladım. Çünkü Yenikapı İncirli ve İncirli-Sefaköy hatlarını üstlendik demiş. Eğer tek hat şeklinde olsaydı yekpare söylerdi.
Sen oyle anlamaya devam edebilirsin, sorun yok. :) ben Bakan konusmasi mi dedim? UITP konferansi dedim, Sn. Bakan in metnindeki hatayida anlattim, turkcem de sorun mu var?

Gönderilme zamanı: 28 Mar Cmt, 2015 00:59
gönderen Uğur
Bahsettiğin eski bakan'ın bu konuşan yeni bakan -her ne kadar geçici de olsa- şu andaki araçlarla 57 kö metro işletmeciliği yapmaya çalışmak biraz delilik olur, en azından içlerinden bir kişi ya biz ne yapıyoruz der diye düşünüyorum. Sonuçta daha ortada hiçbir şey yok bekleyelim görelim.

Gönderilme zamanı: 28 Mar Cmt, 2015 06:43
gönderen Esat
Bence sen dogru okumuyorsun ya da anlayamiyorsun. Ayrica yeni arac alim ihalesi de yapildi ve Rotem kazandi. Neyse neye inanmak istiyorsaniz ona inanin ben UITP etkinliginde IBB nin soyledigini diyorum sen Bakan a takili kalmissin

Gönderilme zamanı: 28 Mar Cmt, 2015 11:27
gönderen Uğur
Madem böyle soru soranı fikir beyan edeni tersleyecektin o zaman forum yerine haber sitesi açsaydın. Durumu neden bu kadar kişiselleştirdiğini anlamadım.

Gönderilme zamanı: 28 Mar Cmt, 2015 11:53
gönderen Esat
Sen mesajlari geriye dogru okuyup neyi yanlis anladigini kavrarsann ortada bir sorun yok, kisisel birseyde yok. Kabahat sizlerle dogru bilgi paylasmaya calisarak dezenformasyonu kaldurmaya calisan bende :) normal tabi diger forumlardaki ustadi azam ve habercilere alisik olunca insanlar burasi yavan :)

Gönderilme zamanı: 31 Mar Sal, 2015 18:51
gönderen Esat
Neyse ne ya, ben soyle toparliyorum, yarin bir gun IBB ya da UDH fikir degisirse bilemem tabii

Beylikduzu metro hatti kanal projesi nedeni ile revizyon ve otelemeye maruz kaldi. IBB de zaten onceden beri dile getirilen bu hattin M2 nin uzatmasi olmasi projesini dile getirerek UDH dan Yenikapi-Incirli ye ilave olarak Incirli-Sefakoy u de yapmasini talep etti ve programa alindi.

Daha once ayri olan 2 proje hat boylece birlesmis oldu, plana gore M2 nin Haciosman-Beylikduzu isletilmesi dusunce olarak var, ileride ne olur bilemeyiz.

Bunun disinda 2. Bogaz gecisi de Incirli de ayri bir hat olarak sonlanacak.

Simdilik ben bu basligin adini degistirmeyecegim, belki yarin bir gun fikirler degisir.

Gönderilme zamanı: 18 Tem Cmt, 2015 18:46
gönderen gokhan aslan
Madem Avcılar-Beylikdüzü kısmı bir sonraki etapta yapılacak, bu taraftaki hattın bence metrobüs hattına paralel yapmak yerine, Ambarlı-Yakuplu-Kavaklı-Gürpınar-Tüyap şeklinde yapmak daha doğru olacaktır. Eğer Avcılar iskelesi kaldırılmazsa hem bu iskeleye ulaşım sorunu ortadan kalkar hem de metrobüs duraklarına ulaşım sorunu yaşayan Ambarlı, Yakuplu, Kavaklı mahallelerinde ikamet edenlerin bu sorunları giderilir.

2019 sonrası Beylikdüzü-Avcılar sahil projesi var diyenler için, önerdiğim hat sahil güzergahı değil; Ambarlı yerleşim alanı (Ambarlı Limanı kuzeyi), Yakuplu İhlas 2. kısım, Kavaklı köy meydanı ve Adnan Kahveci mahallesi (Yeşilkent-Beykent) güzergahlı bir öneridir.

Gönderilme zamanı: 19 Tem Pzr, 2015 14:46
gönderen Esat
Beylikduzu-Avcilar sahil projesini ilk defa duydum ama Avcilar Sahil-Avcilar E5 funikuler projesi var. Oradaki planlama israrla metrobus yerine bir dogu-bati hatti yapmak, bu hatta dikey hatlar ile yolcu tasimak, Bahcesehir-Tuyap, Bahcesehir-Avcilar ve funikuler ile

Gönderilme zamanı: 10 Eyl Prş, 2015 21:11
gönderen Uğur
Beyaz masadan gelen bir mesaj (soruyu soran ben değilim):

"Başvurunuzda yer alan konu ile ilgili İstanbul Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Planlama Müdürlüğü ile görüşülmüştür. Görüşme neticesinde tarafımıza verilen bilgi aşağıdaki gibidir:

"İstanbul´un gelecekteki nüfus, istihdam değerleri ve yolculuk özellikleri değerlendirilerek gerçekleştirilmesi gereken büyük ulaşım yatırımlarının belirlendiği Ulaşım Ana Planı öngörüleri doğrultusunda Müdürlüğümüzce İstanbul geneli raylı sistem projeleri planlanmaktadır. Bu kapsamda planlanan Yenikapı-Sefaköy metro hattında İncirli istasyonu bulunmaktadır ve mevcut Havalimanı-Yenikapı metro hattına İncirli istasyonunda entegre olacaktır. Ayrıca Sefaköy-Beylikdüzü metro hattı proje çalışmaları devam etmekte olup hayata geçirildiğinde Büyükçekmece TÜYAP-Beylikdüzü-Avcılar-Sefaköy-İncirli-Yenikapı-Taksim-Hacıosman hattı olarak işletmesi yapılacaktır."

Valla ben yanıldım bu konudaki önceki mesajlarımdan ötürü burada herkesin huzurunda Esat abiye bir özürü borç bilirim.

Gönderilme zamanı: 10 Eyl Prş, 2015 22:57
gönderen Edil Arda
dünyada bu kadar uzun tek hat var mı?