132. sayfa (Toplam 153 sayfa)

Gönderilme zamanı: 11 Oca Cmt, 2014 10:22
gönderen Esat
Sagolasin resimler icin, Tuzla uzatmasi ise ilave edilemedi herhalde

Gönderilme zamanı: 11 Oca Cmt, 2014 12:26
gönderen Anatolian
Askeri alanlar yüzünden Tuzla Merkezi'n kuzeyi ve doğusu zaten yeşil alan Marmaray buranın nüfusunu kaldırır metroya gerek yok.
Tuzla bir yarımada olduğundan buranın halkı istasyonlara ulaşımda sıkıntı yaşıyor bu da Tersaneler'den başlayıp İstasyon'da sonlanan bir otobüs hattı ile çözülebilir tıptı M3'te olduğu gibi.

M4 haritada da gösterdiğim gibi Kaynarca'dan kuzeye yönelim Tuzla trafiğini berbat eden OSB'lere ve özel üniversitelerin bulunduğu TEM'e çıkmalı oradan da son olarak bir kaç km güneye inerek Şifa Mahallesi'nde sonlanabilir

Resim

Gönderilme zamanı: 02 Şub Pzr, 2014 16:46
gönderen Anatolian
Dün akşam geçerken gördüm, yıldızla işaretlediğim noktada çalışmalara başlanmış.

Resim

Gönderilme zamanı: 03 Şub Pzt, 2014 12:30
gönderen Anatolian
Dün akşam
Resim

Gönderilme zamanı: 02 Mar Pzr, 2014 18:36
gönderen Anatolian

Gönderilme zamanı: 10 Mar Pzt, 2014 13:55
gönderen Anatolian
Pendik

Resim
Resim

Gönderilme zamanı: 23 Nis Çrş, 2014 15:24
gönderen Anatolian
Pendik
Doğu tarafı

Resim
Batı tarafı

Resim

Gönderilme zamanı: 26 Nis Cmt, 2014 19:22
gönderen Anatolian
Bir şey soracağım.
Şu rayların ortasındaki tel ne işe yarıyor?
Resim
Foto'nun kaynağı : http://www.fotokritik.com/2899630/kadik ... -istasyonu

Gönderilme zamanı: 26 Nis Cmt, 2014 22:19
gönderen kenanmar
Hala Sabiha Gökçen Havalimanı'na uzayamayan bir metro al bir utanç ve rezilllik daha, köy usülü taşımacılıkla havalimanına otobüslerle yolcu taşıyoruz. İğreniyorum.

Gönderilme zamanı: 26 Nis Cmt, 2014 23:48
gönderen ÖmerYILMAZ
Şu rayların ortasındaki tel ne işe yarıyor?
Onlar büyük ihtimalle trenlerin yerini takip edilmesini sağlayan teller. Aynı telden Ankara metrosunda da vardı(Kızılay-Batıkent arası)

Gönderilme zamanı: 27 Nis Pzr, 2014 00:24
gönderen Anatolian
Havalimanı metrosunu İBB yapacak diyen de var, Bakanlık yapacak diyen de..
Gerçi ilk baş Kaynarca'dan Havalimanı'na gidecek deniyordu artık M4'ün Havalimanı'na gitmeyeceği de kesinleşti. SGH-Marmara Hst-Pendik(M4)-Pendik(Marmaray) rotasını izleyen daha mantıklı bir hat için çaışılıyormuş

Gönderilme zamanı: 27 Nis Pzr, 2014 09:15
gönderen Esat
ÖmerYILMAZ yazdı:
Şu rayların ortasındaki tel ne işe yarıyor?
Onlar büyük ihtimalle trenlerin yerini takip edilmesini sağlayan teller. Aynı telden Ankara metrosunda da vardı(Kızılay-Batıkent arası)
Buyuk ihtimal ile haklisin, bunlar ozel bir sekil ile yerlestirilirler, yani tamamen dumduz gitmez kisa araliklar ile bir saga bir sola raya baglanir, en basit sekilde raya temas eden metal topraklama etkisini gorerek sinyalizasyona aktarir. Ya da bunun gibi bir sey :)

Diger taraftan istanbul buyukulugunde bir kentte her zaman havalimanina otobus ile tasima olacaktir, metro gitse bile. SGH nin sansi iki metro plani olmasi. Ama M4 mu gitmeliydi? Tuzla ya gitmesi mi elzem SGH ya mi? Buna bir yorum yapamiyorum.