2. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Gönderilme zamanı: 03 May Prş, 2012 16:47
gönderen alabay
Sistem salatamız sayesinde sorayım, şimdi hangi hat hangi sisteme tâbî? Yani hangi hatlar birbirleriyle irtibatlı şekilde deplasman yapabilir? M1 ile o üstten gelen hatlar yapamaz herhâlde.

Gönderilme zamanı: 03 May Prş, 2012 17:05
gönderen Esat
Deplasman yok, bizde hep kendi evimizde oynanır maçlar ama saha avantajımız yok malum işbilir möööhendislerimiz ses tutmayan stad inşa edebiliyorlar. :)

Ciddi bir cevap istersen,

Aksaray-Atatürk Havalimanı ve Otogar-Kirazlı hatları ray bağlantılı, işletmeside bağlanacak diye biliyoruz, fikir değişmedi ise.

Kirazlı-Başakşehir hattı Güney Sanayii istasyonunda Olimpiyatköy hattı ile ray bağlantılı aynı zamanda enerji tipide aynı olacak ama ray bağlantısı ortak işletmeye izin vermiyor diye bilgi almıştım değişen bir şey varmı bilmiyorum.

Bunun dışında fiziki bir şey yok, sadece düşünceler var, bunları soruyorsan;

Eğer Seyrantepe-Taksim tam gün işletmesi yapılır ise bunu kesin 2 ayrı hat sayarlar :) M2A ve M2B salatasına geçilir ve bu marifet sayılır.

Bostancı-Dudullu metrosu (hrs) nun Üsküdar-Çekmeköy metrosu ile ortak depoyu kullanması planlarda hep vardı ama sadece ortak depo görünüyor, depo sahasından bağlantı olabilir, ama ortak işletme, deplase falan cık, sanmıyorum olacağını.

Kadıköy-Kartal metrosunun asıl deposunun nerede olacağı netleşmedi galiba hala, bunu en iyi Hakan bilir. Bununla ilgilide Üsküdar-Çekmeköy depo sahasının kuzeyde değil iki hattın arasında bir yerde bulunması bu şekilde Dudullu metrosuda dahil 3 hattın bu depoyu kullanması yönünde bir düşünce var diye yazmıştım daha önce, ama düşünce yani yapılsın talimatı yoktu.

Re: ist-M.01 » Havaalanı-İkitelli-İSTOÇ Raylı Sistem Projesi

Gönderilme zamanı: 20 Mar Pzr, 2016 13:31
gönderen Esat
Bu projenin nihai hali inşaat halinde aşağıdaki linkte tartışılmaktadır. Kilit.

http://www.ulasimturkiye.com/viewtopic.php?f=131&t=1506