Tuzla uzatması şöyle oldu.Alarko-Cengiz ortaklığına şantiye sahalarının bir kısmı teslim edildi.Şantiye etrafı çitlerle çevrildi.Bazı kamu alanları (parklar,otoparklar) kapatılarak metro şantiyesinin hizmetine tahsis edildi.Fakat tam taşeron seçimleri,ekip kurulumları başlamışken belediyeden gelen resmi yazı ile tüm işler durduruldu.Esat yazdı: ↑27 Kas Çrş, 2019 13:02bu hatlardan Kirazlı-Halkalı hiç başlamadı zaten, M3 uzatmaları bakanlıkta ibb ile ilgisi yok fakat onlarda durmuştu, şimdi kuzey etabı hastane açılacak diye başlatılmaya çalışılıyor. M4 uzatmaları ve M10 ortak kesimi yani SGH kesimi bakanlıktamı ibb de mi unuttum açıkçası, Tuzla uzatması ibb de idi ve ismini duymadım kaynak bulundu diye, bulunduysa iyi ama orada da galiba iş hiç başlanmadı gibi bir durumda.
Benim bildiğim M5 Sultanbeyli, M8 Bostancı, M12 Göztepe hatları için finansman bulundu, kaldı ki M8 in durduğunu bilmiyordum bile ben de yeni öğrendim.
Dün Akşam Habertürk'te Ekrem başkan izlerken Tuzla metrosu ile ilgili müjdeyi vereceğini tahmin etmiştim.Bu haber bu bölgede yaşayan insanlar için çok sevindirici.
Bu arada bana göre dün akşamki programda Ekrem başkanın söylediği sözlerden en önemlisi " Kanal İstanbul projesi için ayrılan kaynak ile İstanbul metrolarına ayrılsa çok daha iyi olur.İstanbul'un gerçek ihtiyacı kanal istanbul değil metro"dur "!
Bu cümle ve bu mantık bana göre İstanbul"un hasret kaldığı ve sonunda kavuştuğu mantıkdır.