1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

tr-D.06 » Denizli ve Aydın Trenlerinin Muğla'ya Uz

Gönderilme zamanı: 28 Ağu Cum, 2009 13:30
gönderen Mehmet Kasım
Muğla'dan bir kol Bodrum'a, diğer kol Marmaris ve Fethiye'ye.

a-İzmir-Aydın-Muğla-Fethiye Demiryolu Hattı

b-Denizli-Muğla-Bodrum Demiryolu Hattı

Nasıl olur?Resim

Gönderilme zamanı: 28 Ağu Cum, 2009 14:05
gönderen ahmettekin
Bu kadar yakın iki şehirden Muğla'ya ayrı hat inşa edilmez, ikisinin tam ortasından ayrılabilir hat. Muğla merkezine giden hattın tatil bölgelerine gitmesi hoş ama bizim için hoş, yazın birkaç ay yolcu taşınacak hat için sanmıyorum ki kaynak ayrılsın. Muğla'ya giden demiryolu sahilden devam edebilir Antalya'ya doğru, hatta bunu da diğer sayfalarda yazdığım Antalya demiryoluyla birleştirirsek güzel bir Akdeniz demiryolu olur, güzergah üzerindeki yerleşim merkezleri(Fethiye) her trenden yararlanabilir ancak ben sapmalı demiryolunun (Bodrum) faydalı olacağını düşünmüyorum. Yani şöyle, ülkemizde banliyö işletmeciliği olsa tamam, kışın sürekli banliyö çalışır, hafif, yerel yükler taşınır, yazın da yoğun yolcu taşımacılığı büyük kentlerle yapılır, yük ve banliyö de devam eder. Ancak öyle olmuyor sapmalı yollar bütün gün boş duruyor bir-iki tren dışında.

Gönderilme zamanı: 28 Ağu Cum, 2009 14:59
gönderen Mehmet Kasım
ahmettekin yazdı:Bu kadar yakın iki şehirden Muğla'ya ayrı hat inşa edilmez, ikisinin tam ortasından ayrılabilir hat.
nasıl yani haritada gösterirmisin.

http://www.tcdd.gov.tr/genel/harita.jpg

Aydın-Denizli hattı direk Antalya'ya uzatılarak İzmir-Antalya hattı kurulabilir.

Gönderilme zamanı: 28 Ağu Cum, 2009 15:48
gönderen ahmettekin
Demek istediğimi anlamadın, Denizli'den ve Aydın'dan ayrı ayrı çıkış verilmez diyorum, iki kentin arasından ya da sadece birinden yol yapılır.

Gönderilme zamanı: 28 Ağu Cum, 2009 15:53
gönderen Mehmet Kasım
Tamam şimdi anladım.
Resim