ist-RS.25 » İstanbul Raylı Sistemler Haritası Anketi
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
ist-RS.25 » İstanbul Raylı Sistemler Haritası
Arkadaşlar aşağıda vereceğim haritaları yorumlamanızı bekliyorum. Bir yolcu gözü ile sizin için hangisi daha anlaşılır görülmektedir. Anketi oyladıktan sonra küçükte bir yorum bırakırsanız memnun olurum. Yüksek çözünürlük yüklemiyorum, ilk anda gözünüze çarptığı hali ile yorum yapmanızı bekliyorum.
İlgi gösterenlere teşekkürler.
1 no:
2 no:
İlgi gösterenlere teşekkürler.
1 no:
2 no:
-
- Seyyah
- Mesajlar: 3525
- Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41
Abi, ben 2'yi daha çok beğendim. Coğrafi açıdan da 1'e göre daha doğru gibi geldi bana. Özellikle Aksaray-Zeytinburnu arasında T1'in ve M1'in haritaları gerçeğine çok daha yakın ve benim kafama böylesi daha iyi oturuyor. Öbür türlü, basitleştirirken bazı bilgiler kayboluyor gibi geliyor bana ve kafama yatmıyor sanki..
- Kemal Çevik
- Aylık Paso
- Mesajlar: 94
- Kayıt: 22 Eyl Cmt, 2007 19:44
Kroki
Bu tür haritalar aslında şematik bir gösterimdir ve genelde plan, Türkçede "kroki" olarak adlandırılırlar. Onu için önce şuna harita demekten vazgeçmeliyiz. Bilindiği gibi krokilerde ölçek olmaz. Gerçekten de bu çizimi ölçeklendirmeye kalkarsak Kabataş finükileri mikroskobik bir nokta olur ancak.
Bana 2. "kroki" daha çok anlaşılır geldi.
Kemal ÇEVİK
Bana 2. "kroki" daha çok anlaşılır geldi.
Kemal ÇEVİK
- Özgür Türkler
- Sezonluk Yolcu
- Mesajlar: 364
- Kayıt: 15 Oca Prş, 2009 08:44
- Kemal Çevik
- Aylık Paso
- Mesajlar: 94
- Kayıt: 22 Eyl Cmt, 2007 19:44
Esat, anketlerde güvenilirlik eşiği diye bir olgu vardır bilir misin, 12 cevapla bu karara varmak çok zor, çünkü örnekleme sayısı çok düşük.Arkadaşlar her birinize görüş ve önerileri için teşekkür ederim. Açıkçası 2. haritanın yolcu gözü ile bu kadar açık ara yapmasına hem şaşırdım hem sevindim Very Happy
Kemal ÇEVİK
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37