ist.O.30 » Auto Show 2010 İstanbul

Hakan
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1434
Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44

ist.O.30 » Auto Show 2010 İstanbul

Mesajgönderen Hakan » 07 Kas Pzr, 2010 17:03

13. Uluslararası Otomobil Fuarı Auto Show 29 Ekim - 7 Kasım 2010 tarihleri arasında İstanbul'da CNR Expo Fuar Merkezi’nde düzenleniyor.

Bul yıl 650 bin ziyaretçinin beklendiği İstanbul Auto Show, dünyanın en büyük otomobil fuarları arasında gösteriliyor. Uluslararası Motorlu Taşıt Üreticileri Derneği (OICA) akreditasyonuna sahip Auto Show, CNR Holding kuruluşu İstanbul Fuarcılık tarafından OICA ve Otomotiv Distribütörleri Derneği (ODD) desteğinde iki yılda bir gerçekleştiriliyor. 2009'da, üretilen her 100 araçtan 72'sinin ihraç edildiği sektör, CNR Expo Fuar Merkezi'nde 120 bin m2 alanda buluşuyor. Auto Show'a 200'ün üzerinde firma katılıyor.

Geçen sefer katılamadığım için çok üzülmüştüm, bu sefer fırsatı kaçırmamaya çalıştım ve hafta içinde en tenha saatlerde fuara katıldım...

Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim

Hakan
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1434
Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44

Mesajgönderen Hakan » 07 Kas Pzr, 2010 17:08

Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim

Hakan
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1434
Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44

Mesajgönderen Hakan » 07 Kas Pzr, 2010 17:13

Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim

Hakan
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1434
Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44

Mesajgönderen Hakan » 07 Kas Pzr, 2010 17:19

Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim

Hakan
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1434
Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44

Mesajgönderen Hakan » 07 Kas Pzr, 2010 17:25

Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim

Hakan
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1434
Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44

Mesajgönderen Hakan » 07 Kas Pzr, 2010 17:31

Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5249
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesajgönderen alabay » 07 Kas Pzr, 2010 17:36

Beni bu otomobil-yanı-kızlar sinir ediyor! Karı mı seyredeceğim, araba mı? :x Bana göre olsa, ya oraya herif oturtsunlar, ya da, eşit bir şekilde, ikisini de. Ne o, belki bir hamfendi de otomobil modeli merak ediyordur? Hepsi *** olmak zorunda mı? Çoook sinir oluyorum bu ilkelliğe ...

Kasapta mıyım, neredeyim ... (ve hayır, garanti yobazlıktan demiyorum bunu).
En son alabay tarafından 07 Kas Pzr, 2010 18:45 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5249
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesajgönderen alabay » 07 Kas Pzr, 2010 17:39

Yanısıra, o Qashqay ne?

Hakan
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1434
Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44

Mesajgönderen Hakan » 07 Kas Pzr, 2010 17:46

Ne yazık ki tüm dünyada erkek egemen toplumlar hakim durumda, ve ne yazık ki kadınlar kullanılıyor. Orada gencecik kızlar oralarını buralarını koca koca adamlara göstererek para kazanıyorlar, he onlar pek şikayetçi durmuyorlar ama ben bile rahatsız oluyorum bu durumdan.

Fotoğraf çekerken en çok zorlandığım 2 durum vardı, biri ellerinde bezlerle durmadan arabayı silen temizlikçiler. İkincisi ise bacak bacak üstüne atıp arabanın üzerinden inmeyen mankenler.

Neyse benim fotoğraflar bayağı filtreli, bazıların mankenlerde var ama o kadarda sansürcü olmayalım neticede onlar orada ve biz göstermediğimizde onlar yok olmayacaklar...

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5249
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesajgönderen alabay » 07 Kas Pzr, 2010 18:40

Zaten bende sansürcülük veya gericilik falan yok, aynen dediğin gibi bu ürkek egemenlik sisteminde obje hâline gelen güzel kızlara kızıyorum. Erkek eşittir yapan, yaratan, düşünen ... vs. Kız? Cozel ossun yeter. Bundan nefret ediyorum! :evil:

Neyse, bu konuda benzer düşünüyoruz galiba.

Şimdi şu Qashqay ne acaba?

Hakan
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1434
Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44

Mesajgönderen Hakan » 07 Kas Pzr, 2010 18:57

Nissan'ın Qashqai modeli 4x4'ü bildiğim kadarıyla son 2 yıldır kendi sınıfında en çok satan araç.

Seat Leon...

Resim
Resim

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 16447
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesajgönderen Esat » 07 Kas Pzr, 2010 21:27

Başar kaşkay a taktığına göre vardır bir diyeceği, şimdi başlar yok cartça curtça diye :) Hakan' ın da dediği gibi Nissan' ın son yıllarda çok tutulan bir modeli olduğunu biliyorum bende. Konuya değinecek olursak aslında arabaları çok seven birisiyim, özelliklede performanslı arabalardan çok hoşlanıyorum, tabi bu şu sokaklarda drift yaptığını zannederek sağa sola toslayan pati çekmeyi marifet sayanlardan olduğum anlamına gelmiyor, bence bir arabanın gücü kullananın gücüdür, hükmedemediğin ellerinin altından kaçıp giden bir güç tehlikelidir, bunu neden söylüyorum iyi bir sürücüyüm özgeçmişimde aslında ciddi bir şoförlük deneyimide var :) bakmayın yazmıyorum karizma çizilmesin diye :P sonuç olarak arabaları severim, kullanmayı severim ama gelin görün ki ömrü hayatımda Auto Show a gitmedim :D

Fuarlar ve kızlar konusuna gelince, bilmem ben aynı düşünmüyorum öyle erkek egemen falan filan, orada çalışan kızların çoğu halinden memnun ya kimse kimseyi kolundan zorla tutup oraya çıkartmıyor, oradaki hal tavır ve elbiseleride zorla vermiyor dolayısı ile bence hiçbir sorun yok, bu sadece fuarlarda göreceğiniz bir şeydir aksine bu markaların hiçbirisinin bayiisinde bırak arabaların üstünü ofisinde bile göremezsiniz bunları :D orada da iyi kıyımlı, düzgün konuşan, eli ayağı düzgün beyler vardır, eee şimdi ne olacak?

Fuara geleyim artık dimi :) valla göz banyosu oldu, tabii ki bu arabaları bir de yakından görmek vardı, dokunup içine binmek falan ama kısmet değilmiş, şöyle bir baktımda gözüme çarpanlar ilk etapta sadece sunum için orada bulunan WRC ler oldu, zaten astayım be yaaa bir de böyle tertemiz görünce insanın içi iyice gidiyor.

Resim

Resim

Resim
sevmem Citroen i ama aynı klasmanda diye alıntıladım


O çok üst klasman arabalarda hiç gözüm olmamıştır, yani aman bir Ferrari yok Porsche falan, ha paramız olur o başka zenginliğimizi göze sokmak için alır koyarız bir iki tane kapıya ama normalde hiç binesim gelmez, üst segmentte daha çok Audi hayranıyım diyebilirim favorimide zaten Hakan görüntülemiş;

Resim


Konsept arabalarda birbirinden güzel görünüyor, fuarın bir başka güzelliğide ülkemin aslında ne kadar refah içinde olduğunu göstermesi idi, Ferrari, Porsche satışları hatta Audi nin standında araç kalmaması iyi bir gösterge olsa gerek.


“Klasik Otomobiller” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir