Kamil16 yazdı:YID Kapsamında yapılan Otoyol ve Köprülerde hiç değişmeyen yurdum insanı manzaraları..
Dün gece Bursa'dan O-5 Otoyoundan Yalova'ya geliyordum. Karsak'taki İznik-Gemlik çıkışından çıktım. Toplam 4 gişe açık, ortadaki iki gişe Nakit-KK, Sol ve sağda iki gişe ise ortak, OGS-HGS için.
Ortadaki iki gişe boş, en sağdaki gişe'de yoğunluk daha az diye oraya gittim. Tabii ki hiç değişmeyen manzara. Nakit-KK gişeleri boş olduğu halde, OGS-HGS gişelerinde ödeme yapan bir Kamyoncu..
Tabii ki, olağanüstü bir sabır göstererek, beklemek zorunda kalıyorsunuz..
Bu yazıyı Otoyol A.Ş'ye de göndermiştim. Aşağıdaki yanıtı aldım...
"" Sayın Kamil BÜKE,
Gişelerimiz OGS, HGS ve NAKİT olmak üzere farklı modlarda çalışacak şekilde teşkil edilmiştir. Gişelerin çalışma modları gişe saçaklarında bulunan göstergeler aracılığıyla belirtilmektedir. Gişe personelimiz OGS veya HGS etiketi olup da bakiye yetersizliği, etiket arızası nedeniyle etiketin okunamaması vb. nedenlerle OGS ve HGS gişelerinde etiketi vasıtası ile ödemesini gerçekleştiremeyen ve bu nedenle geçiş bedelini nakit olarak ödeyen müşterilere hizmet etmek için belirtilen gişelerde görev yapmaktadırlar. Dolayısı ile gişelerde yapılan görevlendirme aslen etiketi olmadığı halde OGS/HGS gişelerine girmiş NAKİT müşterilerine yönelik değildir.
Diğer taraftan; operasyonel olarak birinci önceliğimiz elektronik etiket sahibi olan OGS ve HGS müşterileridir. Yoğunluğun en yüksek olduğu zamanlarda NAKİT gişelerinde oluşan kuyruk uzasa bile gişeler OGS/HGS müşterilerine öncelik verecek şekilde NAKİT gişelerden ayrı olacak şekilde çalıştırılmaktadır. Ancak buna rağmen NAKİT gişelerini kullanması gereken müşteriler zaman zaman kaçak olarak OGS veya HGS gişelerini kullanma girişiminde bulunarak bu gişelerde tıkanıklığa sebep olmaktadırlar.
Yaşanan sorunun nedenini bu usulsüz kullanımın oluşturduğunu belirtmek ister, otoyolumuzu kullandığınız için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla
OTOYOL ÇAĞRI MERKEZİ
444 9 887
Çağrı Merkezi Faks : 0 224 600 78 49
Çağrı Merkezi Email :
sorun@otoyolas.com.tr ""
Ancak bu cevap beni açıkcası tatmin etmedi ve aşağıdaki cevabı yolladım..
""Sn. OTOYOL A.Ş. Yönetimi,
Hızlı yanıtınız için teşekkür ederim. Ancak "normal bir vatandaş olarak" yanıtınız beni tatmin etmedi.
Ben size önerimi söyleyeyim..
YANLIŞ GİŞE'YE GİRENDEN ÖNCE %50 ve 6 AY SONRA %100 ZAMLI TAHSİLAT yapılacağını Gişelerden önce ışıklı tabelalar ile bildiriniz.
Sonuçta, bu tür insanların vurdum duymaz hareketlerini önleyerek, Normal ve Masum Vatandaşların, "Zamanlarının Çalınmasını" önleyebilirsiniz?
İlgi ve Alakanız için çok teşekkür ederim..""