ist-L.04:07 » Kuzey Marmara Otoyolu ve Yavuz Sultan Selim Köprüsü
- Edil Arda
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 586
- Kayıt: 24 Ara Çrş, 2014 00:41
Re: ist-L.04 » 3. Köprü ve Kuzey Otoyolu İşletme Konuları
ICA karla hiç ilgilenmiyormuş diyorlar.
TKM'deki görüntüler de doğrular nitelikte.
Hiçbir küreme, tuzlama çalışması yokmuş gibi görünüyor.
TKM'deki görüntüler de doğrular nitelikte.
Hiçbir küreme, tuzlama çalışması yokmuş gibi görünüyor.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18069
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Re: ist-L.04 » 3. Köprü ve Kuzey Otoyolu İşletme Konuları
Her zamanki gibi türk işi bir sözleşme vardır, kim denetleyecek belli değildir, belli ise işi vardır yoğundur, yapmadığı için cezası yoktıur, varsa kimin keseceği belli değildir, dir dir de dir.
- Kamil16
- Müdavim
- Mesajlar: 919
- Kayıt: 08 Tem Pzr, 2012 10:44
Re: ist-L.04 » 3. Köprü ve Kuzey Otoyolu İşletme Konuları
3.Köprü olan YSS'yi kullanmak, km ve ekonomi açısından cazip olmasa da zaman tasarrufu öne çıkınca çevre yollarını kullanmaya çalışıyorum. Son olarak Sultanbeyli - Kurtköy arasında, TEM'e bir kavşak ile bağlanınca bu sistem daha işlevsel oldu.
Dün Çerkezköy - Sabiha Gökçen HL arasında giderken normal Mahmutbey gişeler - FSM Köprüsü sonrası Çamlık kavşağından 3.Köprü Çevre Yollarını kullanarak Sabih Gökçen'e gittim ve döndüm.
Gördüğüm eksikleri paylaşmak istiyorum.
FSM'den geçtikten sonra Çamlık kavşağına artık ANKARA diye yönlendirme yapılmış. Ancak buraya Sabiha Gökçen HL diye de yönlendirme yapılsa çok iyi olur. Birçok araç bu yolu tercih edebilir.
Çamlık'tan 3.Köprü Çevre yoluna girince ilk kavşak'ta Ümraniye ve Çekmeköy diye çıkış veriyor. Ana yolu ise sadece YSS Köprüsü ve Edirne olarak tanımlamış. Buraya da ANKARA ve Sabiha Gökçen HL yazılmalı. Bu yoldan üç kere geçmiş olmama rağmen ben bile açıkcası tereddüt ettim, yanlış mı gidiyorum diye.
Sonuç olarak 3.Köprü yollarında tanımlama eksikleri var. bu gözle tüm güzergah ve bağlantıları gözden geçirilmeli. Daha çok araç bu yolları kullanacaktır.
Dün Çerkezköy - Sabiha Gökçen HL arasında giderken normal Mahmutbey gişeler - FSM Köprüsü sonrası Çamlık kavşağından 3.Köprü Çevre Yollarını kullanarak Sabih Gökçen'e gittim ve döndüm.
Gördüğüm eksikleri paylaşmak istiyorum.
FSM'den geçtikten sonra Çamlık kavşağına artık ANKARA diye yönlendirme yapılmış. Ancak buraya Sabiha Gökçen HL diye de yönlendirme yapılsa çok iyi olur. Birçok araç bu yolu tercih edebilir.
Çamlık'tan 3.Köprü Çevre yoluna girince ilk kavşak'ta Ümraniye ve Çekmeköy diye çıkış veriyor. Ana yolu ise sadece YSS Köprüsü ve Edirne olarak tanımlamış. Buraya da ANKARA ve Sabiha Gökçen HL yazılmalı. Bu yoldan üç kere geçmiş olmama rağmen ben bile açıkcası tereddüt ettim, yanlış mı gidiyorum diye.
Sonuç olarak 3.Köprü yollarında tanımlama eksikleri var. bu gözle tüm güzergah ve bağlantıları gözden geçirilmeli. Daha çok araç bu yolları kullanacaktır.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
-
- Seyyah
- Mesajlar: 3523
- Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41
Re: ist-L.04 » 3. Köprü ve Kuzey Otoyolu İşletme Konuları
Aynen Kamil Bey..
Ben de geçen gün Sultanbeyli'ye gitmek için tarif ettiğiniz yolu kullandım..
Aynı tereddütleri yaşadım..
Ben de geçen gün Sultanbeyli'ye gitmek için tarif ettiğiniz yolu kullandım..
Aynı tereddütleri yaşadım..
-
- Seyyah
- Mesajlar: 3523
- Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41
Re: ist-L.04 » 3. Köprü ve Kuzey Otoyolu İşletme Konuları
Kurtköy TEM bağlantısının açılmasından sonra, ICA'nın inşaatını devam ettirdiği herhangi bir kesim kaldı mı?
- Kamil16
- Müdavim
- Mesajlar: 919
- Kayıt: 08 Tem Pzr, 2012 10:44
Re: ist-L.04 » 3. Köprü ve Kuzey Otoyolu İşletme Konuları
Evet, ICA'nın yaptığı yolda, Samandra'da bir çatal var. İlk bağlantı Sultanbeyli - Kurtköy arasına yapıldı. Bu Sabiha Gökçen HL için çok yararlı oldu. İkinci uç, doğuya doğru Kurtköy'den sonra belki TEM Orhanlı kavşağına yapılacak..Engin Y yazdı:Kurtköy TEM bağlantısının açılmasından sonra, ICA'nın inşaatını devam ettirdiği herhangi bir kesim kaldı mı?
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
-
- Seyyah
- Mesajlar: 3523
- Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41
Re: ist-L.04 » 3. Köprü ve Kuzey Otoyolu İşletme Konuları
Çatalın diğer tarafındaki bağlantıyı ICA mı yapacak?
Yoksa, Kuzey Marmara Otoyolu kapsamında Kolin-Cengiz-Kalyon mu yapacak?
Yoksa, Kuzey Marmara Otoyolu kapsamında Kolin-Cengiz-Kalyon mu yapacak?
- Kamil16
- Müdavim
- Mesajlar: 919
- Kayıt: 08 Tem Pzr, 2012 10:44
Re: ist-L.04 » 3. Köprü ve Kuzey Otoyolu İşletme Konuları
ICA devam ediyor..
- Kamil16
- Müdavim
- Mesajlar: 919
- Kayıt: 08 Tem Pzr, 2012 10:44
Re: ist-L.04 » 3. Köprü ve Kuzey Otoyolu İşletme Konuları
Ancak, Akyazı bağlantısını ve Trakya'da Kınalı bağlantısını sanırım dediğiniz konsorsiyum yapacak.
- Shard
- Abonman
- Mesajlar: 20
- Kayıt: 22 Kas Cmt, 2014 14:59
Re: ist-L.04 » 3. Köprü ve Kuzey Otoyolu İşletme Konuları
Hüseyinli - Şile kesimi ICA tarafından inşa ediliyor.Engin Y yazdı:Kurtköy TEM bağlantısının açılmasından sonra, ICA'nın inşaatını devam ettirdiği herhangi bir kesim kaldı mı?
http://www.kgm.gov.tr/SiteCollectionIma ... tanbul.jpg
-
- Seyyah
- Mesajlar: 3523
- Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41
Re: ist-L.04 » 3. Köprü ve Kuzey Otoyolu İşletme Konuları
Hmmm, teşekkürler bilgiler için..
- Kamil16
- Müdavim
- Mesajlar: 919
- Kayıt: 08 Tem Pzr, 2012 10:44
Re: ist-L.04 » 3. Köprü ve Kuzey Otoyolu İşletme Konuları
Galiba birileri burada yazdıklarımızı duymuş olacak ki harekete geçmiş.
Hem Mahmutbey'de hemde Çamlık Kavşağı öncesi, ışıklı dev panoda "Sabiha Gökçen HL" yönlendirmesi yapmaya başlamışlar...
Hem Mahmutbey'de hemde Çamlık Kavşağı öncesi, ışıklı dev panoda "Sabiha Gökçen HL" yönlendirmesi yapmaya başlamışlar...