tr-L.04 » İstanbul-İzmir Otoyolu ve Osmangazi Köprüsü

Engin Y
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1836
Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41

Re: tr-L.04 » İstanbul-İzmir Otoyolu ve Osmangazi Köprüsü

Mesajgönderen Engin Y » 05 Nis Cum, 2019 17:15

Otoyolun tümüyle açılış tarihini aratırken tesadüfen aşağıdaki resme denk geldim..

Güzel bir tabela olmuş..
Bu yolla gidilebilecek tatil yörelerini sıralamış..

Yolu ilk kullandığımda, bu tabelanın fotoğrafını çekmeye çalışacağım kısmetse..

Resim

mustafaguler
Müdavim
Mesajlar: 783
Kayıt: 05 Haz Cmt, 2010 17:12

Re: tr-L.04 » İstanbul-İzmir Otoyolu ve Osmangazi Köprüsü

Mesajgönderen mustafaguler » 06 Nis Cmt, 2019 09:40

Böyle bir levha yok ve olmayacak diye de biliyorum, şahsi bir çalışma.

Kullanıcı avatarı
Kamil16
Müdavim
Mesajlar: 844
Kayıt: 08 Tem Pzr, 2012 10:44

Re: tr-L.04 » İstanbul-İzmir Otoyolu ve Osmangazi Köprüsü

Mesajgönderen Kamil16 » 07 Nis Pzr, 2019 20:36

YID Kapsamında yapılan Otoyol ve Köprülerde hiç değişmeyen yurdum insanı manzaraları..

Dün gece Bursa'dan O-5 Otoyoundan Yalova'ya geliyordum. Karsak'taki İznik-Gemlik çıkışından çıktım. Toplam 4 gişe açık, ortadaki iki gişe Nakit-KK, Sol ve sağda iki gişe ise ortak, OGS-HGS için.

Ortadaki iki gişe boş, en sağdaki gişe'de yoğunluk daha az diye oraya gittim. Tabii ki hiç değişmeyen manzara. Nakit-KK gişeleri boş olduğu halde, OGS-HGS gişelerinde ödeme yapan bir Kamyoncu..

Tabii ki, olağanüstü bir sabır göstererek, beklemek zorunda kalıyorsunuz..

Engin Y
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1836
Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41

Re: tr-L.04 » İstanbul-İzmir Otoyolu ve Osmangazi Köprüsü

Mesajgönderen Engin Y » 07 Nis Pzr, 2019 21:37

Engin Y yazdı:Otoyolun tümüyle açılış tarihini aratırken tesadüfen aşağıdaki resme denk geldim..

Güzel bir tabela olmuş..
Bu yolla gidilebilecek tatil yörelerini sıralamış..

Yolu ilk kullandığımda, bu tabelanın fotoğrafını çekmeye çalışacağım kısmetse..

Resim

mustafaguler yazdı:Böyle bir levha yok ve olmayacak diye de biliyorum, şahsi bir çalışma.

Gerçek sanmıştım, hatta resmini çekip sizlerle paylaşmak için heveslenmiştim, üzüldüm şimdi :?

Michel Fugain’in Une Belle Histoire şarkısında, “autoroute de vacances / autostrada delle vacanze” yani “tatil otoyolu” ifadesi geçer..

Bu da bizim tatil otoyolumuz oluyor, eğer Bozcaada'dan Kaş'a kadar uzanan sahile bu otoyol kullanılarak gidilecekse :)

https://www.youtube.com/watch?v=u2UhQAhLc2Y

Kullanıcı avatarı
Kamil16
Müdavim
Mesajlar: 844
Kayıt: 08 Tem Pzr, 2012 10:44

Re: tr-L.04 » İstanbul-İzmir Otoyolu ve Osmangazi Köprüsü

Mesajgönderen Kamil16 » 08 Nis Pzt, 2019 13:37

Kamil16 yazdı:YID Kapsamında yapılan Otoyol ve Köprülerde hiç değişmeyen yurdum insanı manzaraları..

Dün gece Bursa'dan O-5 Otoyoundan Yalova'ya geliyordum. Karsak'taki İznik-Gemlik çıkışından çıktım. Toplam 4 gişe açık, ortadaki iki gişe Nakit-KK, Sol ve sağda iki gişe ise ortak, OGS-HGS için.

Ortadaki iki gişe boş, en sağdaki gişe'de yoğunluk daha az diye oraya gittim. Tabii ki hiç değişmeyen manzara. Nakit-KK gişeleri boş olduğu halde, OGS-HGS gişelerinde ödeme yapan bir Kamyoncu..

Tabii ki, olağanüstü bir sabır göstererek, beklemek zorunda kalıyorsunuz..


Bu yazıyı Otoyol A.Ş'ye de göndermiştim. Aşağıdaki yanıtı aldım...

"" Sayın Kamil BÜKE,



Gişelerimiz OGS, HGS ve NAKİT olmak üzere farklı modlarda çalışacak şekilde teşkil edilmiştir. Gişelerin çalışma modları gişe saçaklarında bulunan göstergeler aracılığıyla belirtilmektedir. Gişe personelimiz OGS veya HGS etiketi olup da bakiye yetersizliği, etiket arızası nedeniyle etiketin okunamaması vb. nedenlerle OGS ve HGS gişelerinde etiketi vasıtası ile ödemesini gerçekleştiremeyen ve bu nedenle geçiş bedelini nakit olarak ödeyen müşterilere hizmet etmek için belirtilen gişelerde görev yapmaktadırlar. Dolayısı ile gişelerde yapılan görevlendirme aslen etiketi olmadığı halde OGS/HGS gişelerine girmiş NAKİT müşterilerine yönelik değildir.



Diğer taraftan; operasyonel olarak birinci önceliğimiz elektronik etiket sahibi olan OGS ve HGS müşterileridir. Yoğunluğun en yüksek olduğu zamanlarda NAKİT gişelerinde oluşan kuyruk uzasa bile gişeler OGS/HGS müşterilerine öncelik verecek şekilde NAKİT gişelerden ayrı olacak şekilde çalıştırılmaktadır. Ancak buna rağmen NAKİT gişelerini kullanması gereken müşteriler zaman zaman kaçak olarak OGS veya HGS gişelerini kullanma girişiminde bulunarak bu gişelerde tıkanıklığa sebep olmaktadırlar.



Yaşanan sorunun nedenini bu usulsüz kullanımın oluşturduğunu belirtmek ister, otoyolumuzu kullandığınız için teşekkür ederiz.



Saygılarımızla



OTOYOL ÇAĞRI MERKEZİ


444 9 887



Çağrı Merkezi Faks : 0 224 600 78 49
Çağrı Merkezi Email : sorun@otoyolas.com.tr ""

Ancak bu cevap beni açıkcası tatmin etmedi ve aşağıdaki cevabı yolladım..

""Sn. OTOYOL A.Ş. Yönetimi,

Hızlı yanıtınız için teşekkür ederim. Ancak "normal bir vatandaş olarak" yanıtınız beni tatmin etmedi.

Ben size önerimi söyleyeyim..

YANLIŞ GİŞE'YE GİRENDEN ÖNCE %50 ve 6 AY SONRA %100 ZAMLI TAHSİLAT yapılacağını Gişelerden önce ışıklı tabelalar ile bildiriniz.

Sonuçta, bu tür insanların vurdum duymaz hareketlerini önleyerek, Normal ve Masum Vatandaşların, "Zamanlarının Çalınmasını" önleyebilirsiniz?

İlgi ve Alakanız için çok teşekkür ederim..""

Engin Y
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1836
Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41

Re: tr-L.04 » İstanbul-İzmir Otoyolu ve Osmangazi Köprüsü

Mesajgönderen Engin Y » 22 Nis Pzt, 2019 17:58

Cuma akşamı Balıkesir yönünden gelirken Akhisar girişindeki Kırkağaç-Soma-Bergama ayrımına geldiğimizde saat tam 22:40’tı..

Orada ayrıma saptıktan yaklaşık bir kilometre sonra, önce keskin bir sağa dönüş sonra da genişçe bir göbeğin etrafından sola dönüş yaptık..

Eski devlet yoluna paralel olarak yapılmış olan Akhisar Çevre Yolu’nda iki kilometre kadar gittikten sonra, sağa döndük ve otoyol bağlantı yoluna girdik ve bu bağlantı yolunu sekiz kilometre kullandıktan sonra otoyola bağlandık..

Otoyolun yaklaşık 92 km uzunluğundaki kesimini kullanarak İzmir Çevre Otoyolu’nun Otogar Kavşağı’na ulaştığımızda saat tam 23:30’du..

Otoyolda genelde 130 km/saat civarında hız yaptım, daha hızlı gitmedim; çok daha hızlı gidenler vardı, onlar belki 35-40 dakikada almışlardır bu yolu..

Bizim hız sınırlarına uygun sürüşümüz neticesinde, Akhisar girişi ile İzmir girişi arasındaki yaklaşık 103 kilometrelik yolculuğumuz tam 50 dakika sürdü..

İzmir Çevre Yolu’ndan İzmir-Aydın Otoyolu’na devam ederek 60 kilometre ilerideki Selçuk ayrımından çıktığımızda, saat tam 00:00’dı..

Yani Akhisar girişinden Selçuk otoyol ayrımına kadar 80 dakikada geldik..

Yolun Akhisar-İzmir arasına 38 TL ve İzmir-Selçuk arasına 3,75 TL ödedik..

Allah kısmet ederse, dönüşümüzü Cumartesi günü Ayvalık üzerinden yapmayı ve otoyolun Balıkesir kesimini denemeyi planlıyoruz..


“Diğer Toplu Ulaşım Sistemleri” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir