Aklın yolu birKamil16 yazdı:Galiba birileri burada yazdıklarımızı duymuş olacak ki harekete geçmiş.
Hem Mahmutbey'de hemde Çamlık Kavşağı öncesi, ışıklı dev panoda "Sabiha Gökçen HL" yönlendirmesi yapmaya başlamışlar...
ist-L.04:07 » Kuzey Marmara Otoyolu ve Yavuz Sultan Selim Köprüsü
-
- Seyyah
- Mesajlar: 3525
- Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41
Re: ist-L.04 » 3. Köprü ve Kuzey Otoyolu İşletme Konuları
-
- Seyyah
- Mesajlar: 3525
- Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41
Re: ist-L.04 » 3. Köprü ve Kuzey Otoyolu İşletme Konuları
Kavacık'tan Çamlık'a doğru giderken, "Sabiha Gökçen 18 dk" yazıyordu, yanlış okumadıysam..Kamil16 yazdı:Galiba birileri burada yazdıklarımızı duymuş olacak ki harekete geçmiş.
Hem Mahmutbey'de hemde Çamlık Kavşağı öncesi, ışıklı dev panoda "Sabiha Gökçen HL" yönlendirmesi yapmaya başlamışlar...
Oldukça iddialı bir süre.. FSM'de trafik yokken Levent'ten bu noktaya gelebilmek 10-11 dakika sürüyor..
Demek ki Levent - Sabiha Gökçen yolculuğu yarım saate inmiş durumda, FSM açıksa..
- Kamil16
- Müdavim
- Mesajlar: 919
- Kayıt: 08 Tem Pzr, 2012 10:44
Re: ist-L.04 » 3. Köprü ve Kuzey Otoyolu İşletme Konuları
Dün gece FSM yolundan Avrupa yolunda giderken, Çamlıca kavşağında büyük pano'da "YSS'den Mahmutbey 44 dakika" diye bildirim vardı.
Saatime baktım 22.32 idi ve FSM'den devam ettim, Kavacık'ta yoğunluk ve bir yerde şerit daralması olmasına rağmen 23.02'de Mahmutbey gişelerden geçtim.
Bu bildirimler güzel ama hesap kitap ve zaman faktörünü dikkate alacaksın.
Saatime baktım 22.32 idi ve FSM'den devam ettim, Kavacık'ta yoğunluk ve bir yerde şerit daralması olmasına rağmen 23.02'de Mahmutbey gişelerden geçtim.
Bu bildirimler güzel ama hesap kitap ve zaman faktörünü dikkate alacaksın.
-
- Seyyah
- Mesajlar: 3525
- Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41
Re: ist-L.04 » 3. Köprü ve Kuzey Otoyolu İşletme Konuları
Kurtköy'den Mahmutbey'e gitmek için YSS'ye geçmek belki mantıklı olabilir, ama Çamlık'tan Mahmutbey zaten trafik varsa bile bir saat sürüyor..
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18079
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Re: ist-L.04 » 3. Köprü ve Kuzey Otoyolu İşletme Konuları
Dün SGH yolunu kullandım, girişte Sabiha Gökçen 16 dakika diyor ama pek mümkün olmadı 27 sürdü, gişelerde eski otobanda biraz sıkışıklık vardı ama o da maks. 5 dk .fark ettirsin, yani bana pek SGH ya 16 dk da varılıyormuş gibi gelmedi, hele bir de hız sınırlaması ile
- Kamil16
- Müdavim
- Mesajlar: 919
- Kayıt: 08 Tem Pzr, 2012 10:44
YSS Köprüsü ve Kuzey Çevre Otoyolu
Yoruma gerek var mı?
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 689
- Kayıt: 07 Şub Cmt, 2015 00:47
Re: ist-L.04 » 3. Köprü ve Kuzey Otoyolu İşletme Konuları
7/24 akıcı çünkü neden 100 km daha fazla yol gideyim?
- Kamil16
- Müdavim
- Mesajlar: 919
- Kayıt: 08 Tem Pzr, 2012 10:44
Re: ist-L.04 » 3. Köprü ve Kuzey Otoyolu İşletme Konuları
FSM'de çalışma olduğu için dün akşam YSS Köprüsü yolu ile Sabiha Gökçen'den Çerkezköy'e gittim.
3.Köprü, gece ışıklar içinde büyüleyici bir görüntüye sahip, ancak Kuzey Otoyolunun her kesiminde çalışma var. Birçok yerde 2 şerite düşürüyorlar, hatta benzin istasyonu içinden yol vermişler bir noktada. Büyük bölümü karanlık..
Kurtköy - Mahmutbey'e yakın bir noktadaki gişe arasına nakit olarak 27.00TL ödedim. Bu kadar pahalı bir otoyol'daki hizmet bu..
Ayrıca gişeler bölgesinde serbest dolaşan köpekler vardı. Gece karanlıkta bu köpeklere çarparak bir facia yaşanabilir. Bu yoldaki oluşabilecek bir hasarlı kaza'da, 3.Yol işletmesi sorumludur...
3.Köprü, gece ışıklar içinde büyüleyici bir görüntüye sahip, ancak Kuzey Otoyolunun her kesiminde çalışma var. Birçok yerde 2 şerite düşürüyorlar, hatta benzin istasyonu içinden yol vermişler bir noktada. Büyük bölümü karanlık..
Kurtköy - Mahmutbey'e yakın bir noktadaki gişe arasına nakit olarak 27.00TL ödedim. Bu kadar pahalı bir otoyol'daki hizmet bu..
Ayrıca gişeler bölgesinde serbest dolaşan köpekler vardı. Gece karanlıkta bu köpeklere çarparak bir facia yaşanabilir. Bu yoldaki oluşabilecek bir hasarlı kaza'da, 3.Yol işletmesi sorumludur...
-
- Seyyah
- Mesajlar: 3525
- Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41
Re: ist-L.04 » Yavuz Sultan Selim Köprüsü ve Kuzey Marmara Otoyolu
Köprüyü değilse de Kuzey Marmara Otoyolu'nun Mecidiye (Kurtköy yakınları) ve Çamlık (Kavacık yakınları) kavşakları arasını Gebze-İzmit-Adapazarı-Bursa hattındaki müşteri ziyaretlerinde kullanıyorum..
HGS ve OGS gibi sistemler varken, bariyerli gişeler nedeniyle vakit kaybı yaşanıyor bazen..
Hatta geçen hafta saat 18:00 civarında Gebze'den geliş yönünde Mecidiye'den otoyola girerken, karşı yönde yaklaşık 1 km uzunluğunda (belki daha uzun) otoyoldan TEM'e bağlanma öncesi gişe/bariyer kaynaklı kuyruk vardı..
Hem pahalı bir otoyolu kullanmak, hem de sonunda yarım saat (belki daha fazla) ödeme kuyruğunda beklemek çok fena koysa gerek..
Henüz başıma gelmediği için şükrettim..
HGS ve OGS gibi sistemler varken, bariyerli gişeler nedeniyle vakit kaybı yaşanıyor bazen..
Hatta geçen hafta saat 18:00 civarında Gebze'den geliş yönünde Mecidiye'den otoyola girerken, karşı yönde yaklaşık 1 km uzunluğunda (belki daha uzun) otoyoldan TEM'e bağlanma öncesi gişe/bariyer kaynaklı kuyruk vardı..
Hem pahalı bir otoyolu kullanmak, hem de sonunda yarım saat (belki daha fazla) ödeme kuyruğunda beklemek çok fena koysa gerek..
Henüz başıma gelmediği için şükrettim..
-
- Aylık Paso
- Mesajlar: 64
- Kayıt: 12 Eyl Çrş, 2018 13:34
Re: ist-L.04 » Yavuz Sultan Selim Köprüsü ve Kuzey Marmara Otoyolu
Bu otoyolun İstanbul a bi faydası yok, neden diyeceksiniz İstanbul ile arasında en az 1 saat arası var, adam 3.Köprüye çıkana kadar zaten 2.ci köprüden gitse varacağı yere varacak.
Tekirdağ ve Kırklareli tarafına ve Kocaeli taraflarına gidenlere ileride faydası olacak ama İstanbul a yok.
Yolda gördüğüm bir saçmalık iki tane gişeden geçmek, Mahmutbey i geçtikten sonra bir gişeden geçiyorsunuz 3.otoyola girerken tekrar bir şişeye girip ikinci ye para kesiliyor.
Arkadaşlarında dediği gibi yol ilk açıldığı zaman gece çoğu yerde aydınlatma olduğu halde yanmıyordu, gerekçe elektrik tasarrufu.
O yol daraltmasını da polisler araç kontrolü için yapıyor polis olmadığı zaman da öyle duruyor orası.
Tekirdağ ve Kırklareli tarafına ve Kocaeli taraflarına gidenlere ileride faydası olacak ama İstanbul a yok.
Yolda gördüğüm bir saçmalık iki tane gişeden geçmek, Mahmutbey i geçtikten sonra bir gişeden geçiyorsunuz 3.otoyola girerken tekrar bir şişeye girip ikinci ye para kesiliyor.
Arkadaşlarında dediği gibi yol ilk açıldığı zaman gece çoğu yerde aydınlatma olduğu halde yanmıyordu, gerekçe elektrik tasarrufu.
O yol daraltmasını da polisler araç kontrolü için yapıyor polis olmadığı zaman da öyle duruyor orası.
-
- Seyyah
- Mesajlar: 3525
- Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41
Re: ist-L.04 » Kuzey Marmara Otoyolu ve Yavuz Sultan Selim Köprüsü
Duyduğuma göre 29 Ekim'deki havalimanı açılışıyla birlikte bu Kuzey Marmara Otoyolu'nun da bir kesimi faaliyete açılacakmış..
İstanbul'da durmayacak TIR ve kamyonlar da bu yeni açılacak kesimi kullanarak Çatalca yakınlarına çıkacaklarmış ve Çatalca kavşağından TEM'e bağlanacaklarmış..
Bu açılışla birlikte, Mahmutbey'deki kamyon/TIR rezaletinin önüne geçilir inşallah..
İstanbul'da durmayacak TIR ve kamyonlar da bu yeni açılacak kesimi kullanarak Çatalca yakınlarına çıkacaklarmış ve Çatalca kavşağından TEM'e bağlanacaklarmış..
Bu açılışla birlikte, Mahmutbey'deki kamyon/TIR rezaletinin önüne geçilir inşallah..
-
- Seyyah
- Mesajlar: 3525
- Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41
Re: ist-L.04 » Kuzey Marmara Otoyolu ve Yavuz Sultan Selim Köprüsü
Az önce İstanbul Havalimanı yakınlarında oturan bir tanıdığımdan, yolun Odayeri-Yassıören olarak adlandırılan ikinci kesiminin açıldığı bilgisini aldım..
Bu yeni açılan kesimi aşağıdaki haritada, [O-6] işaretli olarak görebilirsiniz; kaynağı da bu: https://yandex.com.tr/maps/?ll=28.78346 ... 88884&z=12
Bu yeni açılan kesimi aşağıdaki haritada, [O-6] işaretli olarak görebilirsiniz; kaynağı da bu: https://yandex.com.tr/maps/?ll=28.78346 ... 88884&z=12